Henkilö 1:
- kädessä todella näkyvät viiltelyarvet
Henkilö 2:
- muuten samanlainen kuin henkilö yksi, mutta arpien tilalla tatuointi.
Tässä mietin, että lähdenkö peittämään...
Kumman palkkaisit mieluummin?
12
122
Vastaukset
- the Boss
Tatuoidun ennemmin palkkaisin kuin viiltelijän. Toki eri työnantajilla on erilaisia näkökulmia ja kriteereitä. Viiltelijästä tulee vain itselleni mieleen heikko itsetunto tms. Tatuoidullakin voi olla heikko itsetunto, mutta tatuointiin liittyy usein jokin tarina eivätkä näin ollen liity mitenkään itsetuntoon. Tämä nyt vain on oma näkemykseni (näkemyksiä on maailmassa yhtä paljon kuin ihmisiäkin).
- JorpaKyyseppi
Mä palkkaisen sen kumpi on pätevämpi mielestäni siihen työhön, arvista tai tatuoinneista en välitä haastattelussa.
- Rekrytoija
En varmaankaan kumpaakaan, vaan sen kolmannen henkilön, jolla ei elämä ole koskaan lähtenyt lapasesta. Nykyään tehtävään kuin tehtävään on tunkua, joten valinnanvaraa on.
- Näin se menee
Samoin minä. Palkkaisin sen kolmannen, ilman arpia, tatuointeja tai lävistyksiä. Sorry vaan.
- ihmettelijä
Näin se menee kirjoitti:
Samoin minä. Palkkaisin sen kolmannen, ilman arpia, tatuointeja tai lävistyksiä. Sorry vaan.
Jos työpaikkaan on kaksi hakijaa, mistä te sen kolmannen nyt 'repäisitte'??
- Jorma Teräs
ihmettelijä kirjoitti:
Tom Jones ystävineen on valitettavasti laskutaidoton. Ja logiikaltaankin ontuva.
- Rekrytoija
ihmettelijä kirjoitti:
Nykypäivänä hyvin harvoihin tehtäviin on vain kaksi hakijaa. Jos tämmöinen virka läytyy, johon koulutetut ovat näinkin harvassa, on 100% varmaa, ettei heillä kummallakaan ole viiltelyarpia tai tatuointeja.
- lue kysymys
Rekrytoija kirjoitti:
Nykypäivänä hyvin harvoihin tehtäviin on vain kaksi hakijaa. Jos tämmöinen virka läytyy, johon koulutetut ovat näinkin harvassa, on 100% varmaa, ettei heillä kummallakaan ole viiltelyarpia tai tatuointeja.
herää tähän päivään
- NahkaruoskaNatsi
En palkkaisi ketään, vaan ottaisin työkkärin kautta ilmaisia työharjoittelijoita, ja teettäisin niillä töitä, joita edes nееkerit ei suostu tekemään. Plussaa tietenkin olisi, jos harjoittelijat olisivat tatuoimattomia alistuvia nössöjä. Niitä on helpompi jallittaa, ja jos ei hommat maistu, ilmoitus työkkäriin kieltäytymisestä ja karenssi päälle.
- Nolot
Näitä trolleja ei kukaan jaksa
- Jorma Teräs
Nolot kirjoitti:
Näitä trolleja ei kukaan jaksa
Ihan viihdyttäviä kyllä tiettyyn pisteeseen asti. Sitähän he itse hakevat, että ärsytyskynnys ylittyy ja heidän epäloogisiin höpinöihinsä lähtee mukaan. Erityisesti tämä Tom Jones on vienyt taiteenlajinsa äärimmilleen: Kääntää, vääntää ja höpäjää lukijan aivosolut ihan solmuun. Hänen juttuihinsa on äärettömän vaikea vastata vaikka periaatteessahan hänen argumenttinsa eivät kestä päivnvaloa millään mittapuulla.
Todella hieno mies! Olen fani. - ärsyttävä tyyppi se on
Jorma Teräs kirjoitti:
Ihan viihdyttäviä kyllä tiettyyn pisteeseen asti. Sitähän he itse hakevat, että ärsytyskynnys ylittyy ja heidän epäloogisiin höpinöihinsä lähtee mukaan. Erityisesti tämä Tom Jones on vienyt taiteenlajinsa äärimmilleen: Kääntää, vääntää ja höpäjää lukijan aivosolut ihan solmuun. Hänen juttuihinsa on äärettömän vaikea vastata vaikka periaatteessahan hänen argumenttinsa eivät kestä päivnvaloa millään mittapuulla.
Todella hieno mies! Olen fani.Toivon, että kirjoituksessasi oli edes vähän sarkasmia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812