Cruiser lauta

asdasdkljd

Olisin aloittamassa skeittaamisen ihan vain cruiser laudalla mutten viitsisi tuhlata paljoa rahaa siihen lautaan joten joku itseäni viisaampi voisi varmaa kertoa kelpaako semmoinen halppislauta edes aloitteluun? Jos kiinnostun lisää voisin sitten ostaa joskus uuden laudan mutten haluaisi heti sijoittaa siihen sataa euroa ;P
Kiitos jo valmiiksi

8

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä muovista

      siihen halpikseen päättyy kiinostus, ost joku 120e jol jotenki pääsee alkuu.

    • Triggered

      Siis olet aloittamassa skeittaamisen cruiserilla?! Miten ihmeessä ajattelit onnistua siinä ilman SKEITTILAUTAA?! Cruiserilla ei voi skeitata skeittilaudalla voi siitä tulee se nimi "skeittilauta". Tyhmä kuin saapas *se oli toteamus*

    • Spugemetsästäjä

      Voi vitun nössö. Ala nyt skeittaamaan ihan oikeella laudalla.

    • Ollie99

      Skeittausta on monen tyylistä. Street skeittaus on lyhyillä skeittilaudoilla, samoilla kamoilla parkkijutut jne. Cruisaukseen kuuluu carving ja mäkien lasku ja kaikki cruisitemput mm shuvitit ja tigerclaw ja jotku slidet. Sitä surffiskeittausta en ole kokeillut mut ens kesänä ajattelin.

    • ozkuli

      Mitä toi surffiskeittaus on, ei sellasta ole olemassa. Ei vedessä voi skeitata.

    • TkuSkate
    • WH0U

      OHO :O

    • zezun

      Erittäin laadukas kruiseri hakusessa . oon kattellu Landyn Dinghy ja Miller Essential, Bustin Bonsai, Longboard Larry Humu mut en osaa päättää :#

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe