Mitäs tykkäätte?, onko syöny jotain muuta kuin kaurapuuroa?
MR. sivustakatsoja varsinkin, anna kommenttisi!
Pauliina Talus
7
1396
Vastaukset
- köpi
Älä tyhmiä kysele.
- max
On se varmasti syönyt jotain muutakin kuin kaurapuuroa. Pelkän ulkoisen olemuksen perusteella on kuitenkin varsin vaikeaa päätellä tarkasti mitä kaikkea kyseinen henkilö on syönyt.
- Pekka
..että kysymykseni saa näin vitun hienoja kommentteja. Lisää näitä!
- PSu
...luulo et Pauliina olis mitään ottanu. Eihän kukaan sellaista tee, sehän on kiellettyä!
PSu - Vectra92
Minun mielestä kirjoituksesi on tietämättömyyden ja kateellisuuden tuotosta. Vaikka joku henkilö tinttaisi perseensä neulatyynyksi, ei se sitä tarkoita, että pärjäisi huipulla. Kyllä siihen tarvitaan omistautumista lajiin useiden vuosien ajan ja ilman kunnon perintötekijöitä on turha haaveilla huipulle. Minä nostan kyllä hattua Pauliinalle.
Muutakin kuin kaurapuuroa? Kyllä, ainakin lisäravinteita.- Pekka
Eipä tässä ole tietämättömyydestä tai katellisuudesta kysymys, päin vastoin!
Tietoa minulla on enemmän kuin laki sallii, mutta on kiva laittaa tänne keskusteluihin jotain 'hölmöä' , jota vielä hölmömmät kommentoivat.....!
Pekka
- Stara
...puhdas, niinhän ne kaikki urheilijat on
Stara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840