Kyllä ihmisillä on paljon ylimääräistä rahaa kun katselee heidän tatuoinnteja, en tykkää edes pienestä tatuoinnista.
Tatuoinnit
15
114
Vastaukset
- RakasRaha
Kyllä, köyhät kyykkyy ja rutiköyhät mahalleen, Rikkaat tatuointi liikkeeseen :D
Ja sitten vielä meitä tatuoituja väitetään ties miksi sossun pummeiksi :D Taidankin tilata uuden ajan kun en tiedä mihin vielä rahojani tunkisin :D- SoitaZorpas
Se on varmaan mihin sitä rahaa haluaa laittaa. Toiset laittaa rahansa autoihin, toiset ryyppää, toiset ottaa tatuointeja. Säästää sitten toisaalla jos ei rahat riitä kaikkeen. Elämä on valintoja.
- Tylsä aihe
SoitaZorpas kirjoitti:
Se on varmaan mihin sitä rahaa haluaa laittaa. Toiset laittaa rahansa autoihin, toiset ryyppää, toiset ottaa tatuointeja. Säästää sitten toisaalla jos ei rahat riitä kaikkeen. Elämä on valintoja.
Tuo on totta. Laitan itse runsaasti rahaa terveelliseen ja monipuoliseen ruokavaliooni. Ostan vain parhaita elintarvikkseita: lähilihaa, tuoretta kalaa, suomalaisia kasviksia, luomumaitoa ja teen itse ruokani, niin tiedän mitä syön.
En käytä mitään lääkkeitä, kun en tarvitse liikunnan lisäksi muuta kuin lepoa. Matkustelen kyllä aika paljon ja vaatteetkin ovat yksi suuri heikkouteni. Maksaani en halua tatuoinneilla tuhota. - tatuoimaton
Tylsä aihe kirjoitti:
Tuo on totta. Laitan itse runsaasti rahaa terveelliseen ja monipuoliseen ruokavaliooni. Ostan vain parhaita elintarvikkseita: lähilihaa, tuoretta kalaa, suomalaisia kasviksia, luomumaitoa ja teen itse ruokani, niin tiedän mitä syön.
En käytä mitään lääkkeitä, kun en tarvitse liikunnan lisäksi muuta kuin lepoa. Matkustelen kyllä aika paljon ja vaatteetkin ovat yksi suuri heikkouteni. Maksaani en halua tatuoinneilla tuhota.Maksaan ne väriaineet eivät edes ikinä joudu.
- Tylsä aihe
tatuoimaton kirjoitti:
Maksaan ne väriaineet eivät edes ikinä joudu.
Siine ne juuri joutuvatkin. Maksa on se elin, joka puhdistaa ihmisen elimistöstä kaiken siihen kuulumattoman. Tämän vuoksi tatuoinnit haalistuu. Lue niin voit oppia aiheesta lisää.
Tatuointivärit myös sisältävät kemikaaleja, joita ei saa käyttää esimerkiksi maaleissa. :D
http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Tatuointivärit voivat olla terveydelle haitallisia/a1347246682923 - huoohoh
Tylsä aihe kirjoitti:
Siine ne juuri joutuvatkin. Maksa on se elin, joka puhdistaa ihmisen elimistöstä kaiken siihen kuulumattoman. Tämän vuoksi tatuoinnit haalistuu. Lue niin voit oppia aiheesta lisää.
Tatuointivärit myös sisältävät kemikaaleja, joita ei saa käyttää esimerkiksi maaleissa. :D
http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Tatuointivärit voivat olla terveydelle haitallisia/a1347246682923iho uusiutuu kerros kerrokselta, siitäpä tuo haalistuminen pääasiassa johtuu.
- huoohoh
Tylsä aihe kirjoitti:
http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Tatuointivärit voivat olla terveydelle haitallisia/a1347246682923sitö paitsi.. tunnolliset tatuoijat varmistavat värien turvallisuuden
- Tylsä aihe
huoohoh kirjoitti:
sitö paitsi.. tunnolliset tatuoijat varmistavat värien turvallisuuden
Ei niiden tarvitse mitää turvallisuutta tarkistaa, koska värit ovat mitä ovat. Lue tuo linkki.
Väri laitetaan ihon alle. Siis ihon uudistumisesta haalistuminen ei suinkaan johdu, vaan ihmisen elintoiminnoista. Muutoinhan tatuointi kuluisi kokonaan pois. :D
Väri päätyy verenkierron mukana maksaan. - myötähäpeä on suuri
Tylsä aihe kirjoitti:
Ei niiden tarvitse mitää turvallisuutta tarkistaa, koska värit ovat mitä ovat. Lue tuo linkki.
Väri laitetaan ihon alle. Siis ihon uudistumisesta haalistuminen ei suinkaan johdu, vaan ihmisen elintoiminnoista. Muutoinhan tatuointi kuluisi kokonaan pois. :D
Väri päätyy verenkierron mukana maksaan.kannattaa lukea vaikkapa biologiaa, ennen kuin tulet tänne pätemään.
- .......
Tylsä aihe kirjoitti:
Väri päätyy verenkierron mukana maksaan.kuka TYHMÄ uskoo Helsingin Sanomien linkkiä, eikä oppikirjoja? :DD
Tuon tyyliset uutiset on ennenkin ollut huuhaata. - Rakasraha
SoitaZorpas kirjoitti:
Todellakin, elämä on valintoja :D Mulla on auto, melko uusi.. Enkä ryyppää, Syön Mitä haluan eikä tarvitse halvinta ottaa. Käyn ulkomailla muutaman kerran vuodessa, ja laivalla muutaman kerran. Ja olen ottanut tatuointeja. Toisaalta, en upota rahoja tekoripsiin, enkä tekokynsiin, En tarvitse turhia meikkejä. En ravaa parin viikon välein kampaajalla. Ostan vaatteita jotka onhyvät päälle. Ja olen toisin sanottuna hyvin toimeen tuleva nainen.
Ja tuo ensimmäinen kommentti oli sarkasmia. Kun on typerää jauhamista tatuoiduista ja melkoista mustamaalaamista.
- rahaa löytyy
"En tykkää", sanoo köyhä ja kateellinen. Onko kiva täristä leipäjonossa pakkasessa, ja toiset käyttää rahaa tatuointeihin? Tunnusta, että sinua ottaa aivoon.
- huooho
Ne on enempi noita tatuoituja henkilöitä, jotka leipäjonossa tärisevät.
- Olen kaunis näin
Olen huomannut, että nuo tatuoidut alkavat olla aika kateellisia meille puhdasihoisille.
- tatuoimaton
siinä tapauksessa kannattaa hommata silmälasit. Ja jos semmoiset jo omistat, suosittelen vahvempi tehoisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812