Kannattaa kattoa töllöä viiteen ja vetää samalla Chivasia.
Ei stna.
(Naurua)
Huippudarra
7
59
Vastaukset 7
- Nasdaq
Huippudarraa on mukava potea muijan uudella bonus-sohvalla. Tämä on stna varmaan pienen yksiön kokoinen. Ihan järjetön laite.
(Naurua)- Nasdaq
Siis silmämääräisesti tähän voi sammua noin viisi täysimittaista ihmistä.
(Reps)
- runontaja off
Onko uhrius rooli, jonka taakse menet piiloon?
- Nasdaq
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua) - runontaja off
Nasdaq kirjoitti:
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua)Ja nyt saatana sitä positiivista asennetta esiin, vaikka vaikka ikenet verissä!
http://www.youtube.com/watch?v=2fh3k05cQQc&feature=share
Chivas on bulkki-viskiä. Ota seuraavalla kerralla Ardbegia, jos savuisemmat maistuu tai Aberlouria, jos sherry-tynnyrissä kypsytetty single malt menee paremmin alas.
- Nasdaq
Ei siis tää oli (tai on yhä) lahjapullo. En mä pidä Chivasista ollenkaan. Olen enemmän Glenlivetin miehiä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061656
- 781341
- 1361133
- 741132
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste169909Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova90843Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78824Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?106754- 45723
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37706