Kannattaa kattoa töllöä viiteen ja vetää samalla Chivasia.
Ei stna.
(Naurua)
Huippudarra
7
61
Vastaukset 7
- Nasdaq
Huippudarraa on mukava potea muijan uudella bonus-sohvalla. Tämä on stna varmaan pienen yksiön kokoinen. Ihan järjetön laite.
(Naurua)- Nasdaq
Siis silmämääräisesti tähän voi sammua noin viisi täysimittaista ihmistä.
(Reps)
- runontaja off
Onko uhrius rooli, jonka taakse menet piiloon?
- Nasdaq
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua) - runontaja off
Nasdaq kirjoitti:
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua)Ja nyt saatana sitä positiivista asennetta esiin, vaikka vaikka ikenet verissä!
http://www.youtube.com/watch?v=2fh3k05cQQc&feature=share
Chivas on bulkki-viskiä. Ota seuraavalla kerralla Ardbegia, jos savuisemmat maistuu tai Aberlouria, jos sherry-tynnyrissä kypsytetty single malt menee paremmin alas.
- Nasdaq
Ei siis tää oli (tai on yhä) lahjapullo. En mä pidä Chivasista ollenkaan. Olen enemmän Glenlivetin miehiä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41651
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457