Jeps elikkäs leikkuukone löytyy, mutta jotkut sakset olisi kova sana että saa sen rajan häivytettyä (esimerkiksi kun leikkaa sivuilta siiliksi ja jättää päälle tavaraa).
Niin se kysymys: mitkä sakset ne nyt sitten täytyy ostaa? Ohennussakset vai muotoilusakset ja mitä näitä nyt on. Löytyykö ihan perus cittareista yms. Minähän en näistä mitään tiedä. Ei viitsisi 20 euroa maksaa siitä kampaajalle että leikkaa sentin kaksi pois.
Miehen tukanleikkuu itse
3
325
Vastaukset
- 1Taija
En tiedä erikoissaksista, mutta parilla lantilla saa marketeista kertakäyttöisiä parranajokoneita, varsiteriä. Tällaisella olen itse ohennellut kotona leikatun tukkani taka- ja sivuhiuksia. Hiuksia kannattaa ohennella tasaisemman
tuloksen saamiseksi pienempi tupsu kerrallaan. Tässä blogissa yksi havainnollinen ohje:
http://www.ex-kampaaja.com/search/label/tee itse otsa hiusten ohennus
Takaa näyttävä peili on hyvä apu. Aikaa kuluu tässäkin, mutta rahaa säästyy. - grer
Kotiparturille ohennussakset on turvallisin ratkaisu, saa rajat häivytettyä nätisti ilman että vahingossa tule lohmaistua isoja lovia.
Markteista ja halpahalleista löytyy kyllä, hinta siinä kympin tienoilla.- 1Taija
Monenlaisia tosin pääasiassa kalliimpia ohennussaksia nettikaupoista tosiaan löytyy. Tuollainen käyttämäni varsinaisesti parranajeluun suunniteltu yksiteräinen varsiterä ei jaksa leikata pitkiä hiuksia paljoa kerrallaan, ja olenkin ohentanut runsaita niskahiuksiani enimmäkseen vetelemällä terää suoraan alaspäin kuivien hiusten päältä. Reunojen tasoittelu sitten vaatii saksia ja enemmän tarkkuutta.
Opin hiusten leikkaamisen kotona aikanaan ex-poikaystävältäni. Hänellä kyllä oli käytössään myös erityinen kampaveitsi, jollaisia en ole nettikaupoistakaan löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255