Miehen tukanleikkuu itse

Jamppa789

Jeps elikkäs leikkuukone löytyy, mutta jotkut sakset olisi kova sana että saa sen rajan häivytettyä (esimerkiksi kun leikkaa sivuilta siiliksi ja jättää päälle tavaraa).

Niin se kysymys: mitkä sakset ne nyt sitten täytyy ostaa? Ohennussakset vai muotoilusakset ja mitä näitä nyt on. Löytyykö ihan perus cittareista yms. Minähän en näistä mitään tiedä. Ei viitsisi 20 euroa maksaa siitä kampaajalle että leikkaa sentin kaksi pois.

3

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1Taija

En tiedä erikoissaksista, mutta parilla lantilla saa marketeista kertakäyttöisiä parranajokoneita, varsiteriä. Tällaisella olen itse ohennellut kotona leikatun tukkani taka- ja sivuhiuksia. Hiuksia kannattaa ohennella tasaisemman
      tuloksen saamiseksi pienempi tupsu kerrallaan. Tässä blogissa yksi havainnollinen ohje:
      http://www.ex-kampaaja.com/search/label/tee itse otsa hiusten ohennus
      Takaa näyttävä peili on hyvä apu. Aikaa kuluu tässäkin, mutta rahaa säästyy.

• grer

Kotiparturille ohennussakset on turvallisin ratkaisu, saa rajat häivytettyä nätisti ilman että vahingossa tule lohmaistua isoja lovia.

Markteista ja halpahalleista löytyy kyllä, hinta siinä kympin tienoilla.

• 1Taija

Monenlaisia tosin pääasiassa kalliimpia ohennussaksia nettikaupoista tosiaan löytyy. Tuollainen käyttämäni varsinaisesti parranajeluun suunniteltu yksiteräinen varsiterä ei jaksa leikata pitkiä hiuksia paljoa kerrallaan, ja olenkin ohentanut runsaita niskahiuksiani enimmäkseen vetelemällä terää suoraan alaspäin kuivien hiusten päältä. Reunojen tasoittelu sitten vaatii saksia ja enemmän tarkkuutta.
        Opin hiusten leikkaamisen kotona aikanaan ex-poikaystävältäni. Hänellä kyllä oli käytössään myös erityinen kampaveitsi, jollaisia en ole nettikaupoistakaan löytänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe