Mulla on ollut ihan helvetin vaikea vuosi takana, paska alkoi tammikuussa kun paljastui että silloinen miesystäväni oli pettänyt mua ja lähti käveleen seuraavan päivänä. Purin sitten sydäntäni parille ystävälleni jotka olivat tosissaan (luulin ainakin) huolissaan musta koska masennuin tosi pahasti. En saanut syötyä enkä nukuttua. Biletin viikonloput että saisin jotain uutta ajateltavaa ja löytäisin ehkä uuden miehen.. Noh sitten tulikin yksi mies kuvioihin josta olin kiinnostunut ja jonka kanssa kövin pari kertaa treffeilläkin. Kaverini tutustuivat kanssa häneen ja muutenkin samaan kaveripiiriin. Liikuimme porukalla kesällä. Mitään kummempaa ei minulla ja tuolla miehellä ollut parin suudelman lisäksi, mutta jossakin kohtaa huomasin ystäväni käytöksen muuttuvan hieman tuon miehen suhteen. Minulle tuli muutama päivä sitten vahva tunne että he ovat yhdessä jossain. En osaa selittää miksi, mutta ajattelin etten ota heihin kumpaakaan yhteyttä.
Yleensä ystävästäni kuuluu melkein joka päivä, mutta nyt meni melkein kaksi viikkoa. Hän laittoi facebookkiin viestin, että on tapaillut tätä miestä josta olen ollut pitkään kiinnostunut! Eikö voinut sanoa heti kun meinasivat tavata ekan kerran? Piti tapailla selkäni takana vaikka molemmat tiesivät tunteistani? En tiedä enää miten päin olla. Mit'tekisitte kun meillä on sama kaveripiiri nykyään kaikilla? Pitäisikö antaa olla? olllaan väleissä ystäväni kanssa edelleen, mutta ei huvita vastata hänen viesteihin tai soittoihin. En halua kuunnella kuinka hienoa elämä sen miehen kanssa on?
Elämässäni on ollut vaikka mitä paskaa viimeisen vuoden aikana ja ystäväni tietää sen, niin miksi hän haluaa lisätä pahaa oloani?
Onko fiksuja vinkkejä? Pitäisikö blokata koko kaveriporukka vai mennä mukaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Ihmettelen ystävän käytöstä
Meri778
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750