Erottu on n. 1,5 vuotta sitten. Tavattu sen jälkeen pari hassua kertaa, emme asu edes samalla paikkakunnalla enää.
Ero oli vaikea, raskas prosessi, minulle, elämä mureni pieniksi palasiksi parilla lauseella, muutamalla sanalla... kaikki muuttui.
Rakkaus ei ole kuitenkaan hävinnyt minnekään. Välillä ikävä iskee vieläkin niin hiton lujaa, että ei saa henkeä. Itku tulee, ja ikävä. En voi sille mitään.
Viikko sitten joku sanoi, että taisit päästä erosta hyvin yli. Jäin katsomaan häntä lähes sanattomana, ja mietin mitä vastata. Pääsinkö hyvin yli? En. Sattuuko? Sattuu niin saamaristi. Luottamus meni, ja nyt se menee toisiin ihmisiin sata kertaa helpommin kuin ennen. Tuntuu, että kynnys lähteä edes ajattelemaan ketään toista miestä on liian suuri. Rima on hilautunut niin korkealle, että en usko kenenkään enää pystyvän murtamaan minun itse rakentamaani panssaria. Olen yksin, yksinäinen, kaipaan toista aikuista arkeani jakamaan, mutta en silti pysty luottamaan.
Sen ero sai minussa aikaan. En osaa enää välittää, en uskalla. On pelottavaa huomata, että omat tunteet exää kohtaan ovat vieläkin niin voimakkaat, vaikka en ole koko ihmisen kanssa edes jutellut tämän vuoden puolella.
Odotan vain, koska tämä loppuu..... ja elämä ehkä jatkuisi.
Kauanko tämä kestää
1
198
Vastaukset
- alwaysAlone?
Tuttuja tunteita, voi niin tuttuja..!! Sillä erotuksella että valitettavasti olin kesällä niin heikko että annoin vanhan suolan janottaa ja hypättiin exän kanssa sänkyyn muutaman kerran. Eihän se miehellä tunnu missään, muuta kuin että saa seksiä, mutta minä luulin jättäneeni tunteet taakseni.. ei ihan niin mennytkään. Ja nyt sitten ollaan samassa tunnejamassa kuin vuosi sitten, kun erottiin. :(
Minäkin niin odotan sitä aamua kun en uhraa ajatustanikaan exälle. Mutta saa nähä, milloin se superaamu saapuu. Tapaillut olen muitakin, mutta...... MUTTA!!!! :(
Jaksamista aloittajalle. Ei tästä sulle mitään hyötyä ollut. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865