Erottu on n. 1,5 vuotta sitten. Tavattu sen jälkeen pari hassua kertaa, emme asu edes samalla paikkakunnalla enää.
Ero oli vaikea, raskas prosessi, minulle, elämä mureni pieniksi palasiksi parilla lauseella, muutamalla sanalla... kaikki muuttui.
Rakkaus ei ole kuitenkaan hävinnyt minnekään. Välillä ikävä iskee vieläkin niin hiton lujaa, että ei saa henkeä. Itku tulee, ja ikävä. En voi sille mitään.
Viikko sitten joku sanoi, että taisit päästä erosta hyvin yli. Jäin katsomaan häntä lähes sanattomana, ja mietin mitä vastata. Pääsinkö hyvin yli? En. Sattuuko? Sattuu niin saamaristi. Luottamus meni, ja nyt se menee toisiin ihmisiin sata kertaa helpommin kuin ennen. Tuntuu, että kynnys lähteä edes ajattelemaan ketään toista miestä on liian suuri. Rima on hilautunut niin korkealle, että en usko kenenkään enää pystyvän murtamaan minun itse rakentamaani panssaria. Olen yksin, yksinäinen, kaipaan toista aikuista arkeani jakamaan, mutta en silti pysty luottamaan.
Sen ero sai minussa aikaan. En osaa enää välittää, en uskalla. On pelottavaa huomata, että omat tunteet exää kohtaan ovat vieläkin niin voimakkaat, vaikka en ole koko ihmisen kanssa edes jutellut tämän vuoden puolella.
Odotan vain, koska tämä loppuu..... ja elämä ehkä jatkuisi.
Kauanko tämä kestää
1
236
Vastaukset
- alwaysAlone?
Tuttuja tunteita, voi niin tuttuja..!! Sillä erotuksella että valitettavasti olin kesällä niin heikko että annoin vanhan suolan janottaa ja hypättiin exän kanssa sänkyyn muutaman kerran. Eihän se miehellä tunnu missään, muuta kuin että saa seksiä, mutta minä luulin jättäneeni tunteet taakseni.. ei ihan niin mennytkään. Ja nyt sitten ollaan samassa tunnejamassa kuin vuosi sitten, kun erottiin. :(
Minäkin niin odotan sitä aamua kun en uhraa ajatustanikaan exälle. Mutta saa nähä, milloin se superaamu saapuu. Tapaillut olen muitakin, mutta...... MUTTA!!!! :(
Jaksamista aloittajalle. Ei tästä sulle mitään hyötyä ollut. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390