Ketkä palstalaiset

eIisakettu

Ovat persaukisia luusereita eli häviäjiä?

26

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskaIisko

vähäpojat elikkä alve ja kumppanit

• kundi kundine

tää komppais

hähä

• runontaja off

Ketjun aloittaja etsii itseään heikommassa hapessa olevia, huomaan

• Juuri tähän kannattaakin kiinnittää huomiota. :D

Kyllä sattui, auts!

• tilallinen
        elisakettu kirjoitti:

Juuri tähän kannattaakin kiinnittää huomiota. :D

Kyllä sattui, auts!

Taitaa vaan olla mahdoton löytää.

• Nasdaq

Mä tunnen olevani todella pa, sillä en oikein keksi mistä irrottaa 800€ suhteellisen kompaktiin sukellusvaloon. Pitääkö tässä myydä jotain?

Itseni silmissä olen luuseri.

(naurua)

• Nasdaq

Miten pee-aa kirjoitetaan? En ole varmaan koskaan kirjoittanut sitä ruudulle eteeni.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Miten pee-aa kirjoitetaan? En ole varmaan koskaan kirjoittanut sitä ruudulle eteeni.

(reps)

Asian positiivinen puoli on siinä, että ahdinko on luovuuden syntymekanismin ensimmäinen tasokoe. Kun tämä briiffi on ohi, niin aurinko tuolla jossain jo paistaa.

(naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Asian positiivinen puoli on siinä, että ahdinko on luovuuden syntymekanismin ensimmäinen tasokoe. Kun tämä briiffi on ohi, niin aurinko tuolla jossain jo paistaa.

(naurua)

Ahdinko, eli neuvottomuus valaisee yössä; sitä voi siis käyttää sukellustoiminnassa. Se ei reagoi paineeseen, ja kestää valovoimaisena vuodesta toiseen. Paristoja ei tarvitse vaihtaa, akkua ladata.

(pulputtavaa naurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Ahdinko, eli neuvottomuus valaisee yössä; sitä voi siis käyttää sukellustoiminnassa. Se ei reagoi paineeseen, ja kestää valovoimaisena vuodesta toiseen. Paristoja ei tarvitse vaihtaa, akkua ladata.

(pulputtavaa naurua)

Joo, mä olenkin varsinainen luuseri-häviäjä, kun Nasukin tulee kerrankin kommentoimaan (neljästi!) sellaiseen aloitukseen, joka ei edes ole mun tekemäni.

Epäreilua (v*tuttaa)

• Jee Jee

Ainakin nyt tunnen itseni pieneksi ja mitättömäksi;
      persaukiseks luuseriks...tahtomattanikin!

Menin aamulla töihin klo 07.00 ja vähän ennen yhdeksää tuli mulle ehdotus :et lähden kotiin ja menen toiseksi yököksi, ens yöksi.

Mun työvuoro vaihtui siis, tosta vaan.
      Yritin yskiä et mun piti mennä elokuviin tyttöjen kanssa.
      Sanottiin et nyt ei ole muita vaihtoehtoja, muita ei ens yöksi löydy!
      Yössä on ain kaks valvomassa, joista toinen on sairaanhoitaja, mä kelpaan toiseksi.

Mulla ei ole vaki duunia ja jos en menis nyt ...epäilen ettei olis keikkaakaan sen jälkeen. Voi KETTU sentään!!!

Vielä ehtis nukkua pari tuntia ennen töihin menoa.

Öitä!

• Kettu sentään, onneksi en ollut se ilkeä pomo, joka määräsi töihin.

Ei se luuseriksi tee, jos menee töihin kun t a r v i t a a n. Ajattelepa sitä.
        Hyvää yövuoroa.

• Jee Jee

Mua harmitti se: Ettei se ollut pyyntö, se oli selvä määräys!
      Työvuoroksi oli merkitty alkujaan työvuorolistaan 7-13....
      munt lähetettiin kotiin klo 9.00.
      Uuteen työvuoroon 22.00-00.00- 07 tuli siis 9 tunnin yö ja 3 tuntia aamulla.

Se "luuseri tunne" tuli siitä määräilystä... sillä
      mä koin sen jonkin sortin alistamiseksi.

Siinä ei ollut mitään oikeuksia mulla, mun työvuoroni voitiin siis muuttaa, koska se sopi työn antajalle.
      En mä vaadi et mun edessä madeltaisiin, mut vois asian esittää diplomaattisemminkin kuin ilmoitus asiana!!!

Toisaalta korjasin (hammasta purren) kahden hoidettavan ulosteet viime yönä (ripulit)... pesin ihmiset wc:ssä, vaihdoimme sänkyvaatteet ja tuuletimme huonetta hieman, työparin kanssa.
      Se taas kuuluu hoitotyöhön...ei mulla siitä mitään huomauttamista ole.

Jos ymmärrät mitä sillä alistamisella tarkoitan,
      haavoittuvaa asemaani jota käytettiin saneluun mun työajasta!
      (otat tän työvuoron tai jätät työt täällä kokonaan, ei sitä kyl ääneen sanottu)

• Yrttiaho.

Olisit näyttänyt käskijälle paljasta pyllyä ja kieltäytynyt.

• Kіs-kіsu

En tiedä onko hoitoalalla eri sopimusta asiasta, mutta periaatteessa työnantajalla on oikeus muuttaa pakottavasta syystä työvuoroja vielä viime hetkilläkin ja määrätä joku töihin lyhyellä varoitusajalla.

Pakottava syy ei voi olla työvuorojen huono suunnittelu tai muu tällainen ennakoitavissa oleva asia, vaan ennakoimaton seikka, johon työnantaja ei ole kohtuudella voinut varautua. Esimerkiksi jonkun toisen työntekijän sairastuminen on usein tällainen ennakoimaton asia ja siis painava peruste: silloin täytyy joku muu määrätä töihin, jos työt eivät voi odottaa.

Otan osaa ja toiv sait levättyä ja saat kunnon korvauksen äkkivuorosta.

• Jee Jee
        Kіs-kіsu kirjoitti:

En tiedä onko hoitoalalla eri sopimusta asiasta, mutta periaatteessa työnantajalla on oikeus muuttaa pakottavasta syystä työvuoroja vielä viime hetkilläkin ja määrätä joku töihin lyhyellä varoitusajalla.

Pakottava syy ei voi olla työvuorojen huono suunnittelu tai muu tällainen ennakoitavissa oleva asia, vaan ennakoimaton seikka, johon työnantaja ei ole kohtuudella voinut varautua. Esimerkiksi jonkun toisen työntekijän sairastuminen on usein tällainen ennakoimaton asia ja siis painava peruste: silloin täytyy joku muu määrätä töihin, jos työt eivät voi odottaa.

Otan osaa ja toiv sait levättyä ja saat kunnon korvauksen äkkivuorosta.

Kunnon korvaus? =))
        Tuntipalkan ja 40% yötyökorvauksen saan käsittääkseni... kuuluuko saada vielä jotain ylimääräistäkin, esim. äkkinäisestä työvuoron vaihdosta, vai? Kysyn rahankiilto silmissäni?

Faija oli soittanut emon serkulle (notaari) ja pyytänyt tarkistamaan mun verotuksen, mikä on "aivan älytöttömän" korkea, johtuen et mulla on monta työnantajaa... (4kpl, teen tuntitöinä työtä)
        Nyt mun pitää taas mennä verotoimistoon, korjauttamaan verotustani. Just siellä olin ja ne laati mulle nyt käytössä olevat/olevan verotuksen!

Kiitos kannanotosta Kis-kisu,mulla oli tosi lyhyt varoitus aika olin näet töissä kun lähetettin kotiin, kesken työvuoron ja määrättiin yöksi takas.
        Sitä määräystä olis kyllä voinut hio´a pikkasen ystävällisemmäksi.

" Tules tänne vähän...
        Nyt on tilanne se, et sä lähdet kotiin heti,
        ja tulet kymmeneks takaisin tekeen yövuoroa!"

Täs kohdas yritin vielä vastustaa...mulla kun oli sovittuna illaksi muuta menoa.

"Toinen yökkö on sairastunut ja... muuta vaihtoehtoa meillä ei nyt ole olemassa, joten illalla sit jatkat taas töitä täällä....Sovittu siis!"

• Jee Jee
        Yrttiaho. kirjoitti:

Olisit näyttänyt käskijälle paljasta pyllyä ja kieltäytynyt.

Albatrossi..???

Älä Yrttiä sotke tähän, eikö hän ollut metallin ay-miehiä.....
        Masa Yarts tai jotain sinnepäin ainakin... joskus,kauan sitten?
        Mulla on sellainen hatara muistikuva. ???

Ensiksikin: mä en paljasta pyllyä vapaaehtoiseti näyttele,
        ainakaan vieraalle!

Toiseksi: mä tykkään syödä joka päivä ruokaa,
        jonka olen itse ostanut...omilla rahoillani.
        Mulla ei ole varaa yksinkertaisesti kieltäytyä töistä!

• elämä on

The looser takes it all

• Kaikki vietiin:.!1#%

.

"Virtuaaliomaisuuskin vietiin!!!!!!11!!!!!!!!!11!!!!11!"

har!!1

.

• Millaisella summalla pääsee luuseri lokerosta ulos? Riippuu ihan siitä.

• Iaskin..väärin

Enemmän pitää olla kuin Skype-mammalta löytyy :-)

• antakee rahhooo:.
        Iaskin..väärin kirjoitti:

.

"Antaakee rahhoooo""""

har

.

• Iaskin..väärin kirjoitti:

Mistäpä sä muusta tietäisitkään, kuin skype.mammoista. Mut jos puhutaan minusta, eikä skype-mammoista niin se summa voisi olla?

• awffghhuik txt ET gggtt
        exmex kirjoitti:

Mistäpä sä muusta tietäisitkään, kuin skype.mammoista. Mut jos puhutaan minusta, eikä skype-mammoista niin se summa voisi olla?

Elisakettu eli dazu.kaikista ******************

• Noo...mulla on noin 50x enemmän velekaa ku varallisuutta eli kuulun varmaan persaukisten luusereiden joukkoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6194
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3073
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2233
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1818
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51