Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä helvettiä naiset näiltä sivuillta oikein etsivät? Suomeksi sanottuna! Olen akateemisesti koulutettu, puhetaitoinen tunneelämästäkin, aktiiviliikkuja, en juo enkä polta. Kroppani vetää vetoja 40 treenatun miehen kehoon. Mitä vittua naiset täältä hakevat? Anteeksi kielenkäyttöni, mutta olen niin kyllästynyt tähän pilliuvaltaan, jota naiset täällä esitättävät!
Mitä helvettiä!
3
143
Vastaukset
- sisäinenonni
Löydä sisäinen onnesi, ei sinua kukaan nainen voi onnelliseksi tehdä, hyvä mies. Koita löytää se onni itsestäsi. Kyllä se siitä.
- hamalake2
Kroppani vetää vetoja 40 treenatun miehen kehoon!!!
- Realisti.
No se että "vedät vertoja" itseäsi reilusti nuoremmille, on kylläkin pelkästään sun oma subjektiivinen käsitys, joka muodostuu siitä että haluat nähdä itsesi parempana kuin todellisuudessa oletkaan. Jonkin asteista narsismiahan tuo on, mutta kaikillahan niitä piirteitä jossain määrin taitaa olla...
Usein ihmiset eivät edes huomaa omaa rupsahtaneisuuttaan, koska itsensähän näkee päivittäin, joten silmä tottuu. Joku muu voi pitää sinua paljon vanhemman näköisenä kuin oikeasti olet. Aikuisen ihmisen luulisi tajuavan tämän kaltaiset pikku -asiat, mutta aina saa hämmästyä ihmisten sokeutta omalle itselleen ja suoranaista typeryyttä ja itserakkautta. Olet varmaan niitä, jotka on omasta mielestään "eliitti kumppaneita" vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.
Kai naisella on oikeus määritellä minkä ikäisen ihmisen kanssa haluaa parisuhteen? Miksi pitäisi tyytyä sinuun ja olla kenties kohta omaishoitajana vanhaan kurppaan sidottuna? Nelikymppinen alkaa olla keski-iässä, ja vielä on ihan hyviä vuosia jäljellä. Sinä taas jo seniori-iässä ja kaikenlaista kremppaa pukkaa, vaikka kuinka yrität pitää huolta itsestäsi. Jossain vaiheessa se parhaitenkin huollettu peli sanoo sopimuksen irti, ja varaosiahan ei ole. Korvien välissä sulla jo ainakin taitaa piiputtaa pahemman kerran...
Rauhoitu siis papparainen ja etsi ikäistäsi seuraa. Kyllä joku kuuskymppinen vetreä muori sinut saattaa huolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078893
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656550Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345441Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664863- 553541
- 503375
- 513132
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916