On ollut puhetta siitä, että mies on valmis seksiin millaisen naisen kanssa hyvänsä. Pitääkö tämä paikkansa?
Epätoivoisen, puutteessa elävän tai humalassa olevan miehen silmissä nainen saattaa vaikuttaa haluttavammalta kuin onkaan, mutta kuinka ruman, vanhan tai muuten epämiellyttävän naisen kanssa voisitte mennä vuoteeseen?
Mies, olisitko valmis seksiin kenen tahansa naisen kanssa?
45
316
Vastaukset
- 3+6
"kuinka ruman, vanhan tai muuten epämiellyttävän naisen kanssa voisitte mennä vuoteeseen? "
No ihan liian vanhan ja ruman, kun miettii etten itse kuiteskaan ole mikään hirviö, vaan ihan normaalin näköinen, mutta ei se nyt niin epämiellyttävälle tunnu vähän rumemmankaan naisen kanssa.- asddas
no en. kotikulmilla espoossakin eräs vanha juopponainen pyörii ja jonkinsortin lähentelyäkin tehnyt puistonpenkillä istuessaan, mutta johonkin se raja on vedettävä, vaikka sinkkumies olenkin.
- timantinkova atm
En todellakaan olisi, minulla on vielä kovemmat kriteerit kuin naisilla. Naisen tulee:
- harrastaa lukemista, myös tietokirjallisuutta
- harrastaa jotain, missä haluaa olla oikeasti hyvä ja tekee töitä joka päivä hyväksi tulemisen eteen
- harrastaa kuntosalia
- harrastaa eräilyä
- käydä töissä
- olla lapseton ja lapsia haluamaton
- olla empaattinen
- olla kaunis ilman meikkiä
Näistä mistään en haluaisi joustaa.- Raaka totuus
Onko sinun naisettomuutesi siis sittenkään niistä naisista johtuvaa? Lista kuulostaa ihan yhtä pitkältä kun naisen mieheltä vaatima ominaisuuslista.
- HC ätmi
Hyvä! Älä jousta yhtään noista.
ätmien kannattaa rekisteröityä: www.eliittikumppani.fi
Koska me ätmit olemme sinkkujen eliittiä. - timantinkova atm
Raaka totuus kirjoitti:
Onko sinun naisettomuutesi siis sittenkään niistä naisista johtuvaa? Lista kuulostaa ihan yhtä pitkältä kun naisen mieheltä vaatima ominaisuuslista.
Enpä minä ole koskaan sanonut, että se olisi naisista johtuvaa. Vaikkakin jos tasa-arvon kannalta ajattelee, niin silloin se kyllä osittain on, koska naiset eivät ole tehneet minulle yhtään aloitetta, vaikka monet ovat katsoneet pitkään ja hymyilleet.
- dildo in my ass
timantinkova atm kirjoitti:
Enpä minä ole koskaan sanonut, että se olisi naisista johtuvaa. Vaikkakin jos tasa-arvon kannalta ajattelee, niin silloin se kyllä osittain on, koska naiset eivät ole tehneet minulle yhtään aloitetta, vaikka monet ovat katsoneet pitkään ja hymyilleet.
"katsoneet pitkään ja hymyilleet" - aivan varmasti, jos olet vähänkään samanlainen tavallisesti kuin täällä. Ehkäpä jotkut jopa nauraneet ääneenkin.
- Yksi kymysys
Ok. Ottaisit parisuhteeseen vain nuo kriteerit täyttävän naisen, mutta olisitko valmis panemaan naista, joka ei täytä kovia kriteerejäsi?
- scacssssddas
HC ätmi kirjoitti:
Hyvä! Älä jousta yhtään noista.
ätmien kannattaa rekisteröityä: www.eliittikumppani.fi
Koska me ätmit olemme sinkkujen eliittiä.Hhahahahaha :D Vuoden vitsi! Mutta ilmeisesti se oli tarkoituskin olla. Ätmit on sinkkujen pohjasakkaa :D
- timantinkova atm
dildo in my ass kirjoitti:
"katsoneet pitkään ja hymyilleet" - aivan varmasti, jos olet vähänkään samanlainen tavallisesti kuin täällä. Ehkäpä jotkut jopa nauraneet ääneenkin.
Joo minä kävelen kaupassa huppu naamalla ettei kukaan tunnista ja puhun näitä samoja juttuja yksin ääneen.
- timantinkova atm
Yksi kymysys kirjoitti:
Ok. Ottaisit parisuhteeseen vain nuo kriteerit täyttävän naisen, mutta olisitko valmis panemaan naista, joka ei täytä kovia kriteerejäsi?
Olisin, mutta en harrasta panemista ilman parisuhdetta, joten käytännössä olen valmis seksiin vain nuo kriteerit täyttävän naisen kanssa.
- timantinkova atm
dildo in my ass kirjoitti:
Ja kiitos tosiaan, tiedän että olen hauska mies.
- Kіs-kіsu
Olisin, mutta en harrasta panemista ilman parisuhdetta, joten käytännössä olen valmis seksiin vain nuo kriteerit täyttävän naisen kanssa.
Toi on just tota "ei maksa mitään"-uhoamista, jota näkee myös treffipalstoilla. Kovat on luulot ja vaatimukset, samat tyypit pyörii vuodesta toiseen siellä esittelemässä rajoittuneisuuttaan.
Baarissa sitten tullaan jännityksestä vapisten iskemään jonossa, vaikka ei ole mitään tietoa naisen lapsen haluamisista ja empatioista. - timantinkova atm
Kіs-kіsu kirjoitti:
Toi on just tota "ei maksa mitään"-uhoamista, jota näkee myös treffipalstoilla. Kovat on luulot ja vaatimukset, samat tyypit pyörii vuodesta toiseen siellä esittelemässä rajoittuneisuuttaan.
Baarissa sitten tullaan jännityksestä vapisten iskemään jonossa, vaikka ei ole mitään tietoa naisen lapsen haluamisista ja empatioista.Pitäähän tutustuminen jostain aloittaa. Minä en harrasta baareja, vapisisin mieluummin jännityksestä vaikkapa kirjastossa.
- Kіs-kіsu
Pitäähän tutustuminen jostain aloittaa. Minä en harrasta baareja, vapisisin mieluummin jännityksestä vaikkapa kirjastossa.
Kirjasto olisi weirdo paikka. Siellä kai pitäisi olla hiljaa, ainakin ennen piti. Nykyään tietysti sielläkin on pakko vuorovaikuttaa.
Kyllä baari on paras. Niin hauskoja iltoja ettei äärtä ei rajaa :)
- Raaka totuus
Iän voisi toki ilmoittaa numerolla, mutta miten voi ilmaista sen rumuus- tai epämiellyttävyysasteen? Ei nuo ole kvantitatiiivisia asioita. Ja se ikäkin on suhteellinen asia. 50v 50v.
- Niin se on
No se on vähän kuin se kuuluisa kemia tai intohimo. Niistäkin täällä koko ajan puhutaan.
- Raaka totuus
Niin se on kirjoitti:
No se on vähän kuin se kuuluisa kemia tai intohimo. Niistäkin täällä koko ajan puhutaan.
Joo, mutta miten kuvaat nuo. Miten tuohon kysymykseen voi vastata niin, että muut edes ymmärtäisivät mitä tarkoitat?
- Niin se on
Raaka totuus kirjoitti:
Joo, mutta miten kuvaat nuo. Miten tuohon kysymykseen voi vastata niin, että muut edes ymmärtäisivät mitä tarkoitat?
No mitkä ovat noin yleisesti katsottuna rumuuden ominaispiirteitä?
- kierot silmät
- iso maha
- väärät sääret
- karvainen selkä
- finninen naama
- ... - Raaka totuus
Niin se on kirjoitti:
No mitkä ovat noin yleisesti katsottuna rumuuden ominaispiirteitä?
- kierot silmät
- iso maha
- väärät sääret
- karvainen selkä
- finninen naama
- ...Miten kierot pitää silmien olla, millainen maha on iso maha, millainen selkä liian karvainen, jne kaikista edellisistä esimerkeistä.
Millä vastaat noihin? - Hankala määritellä
Raaka totuus kirjoitti:
Miten kierot pitää silmien olla, millainen maha on iso maha, millainen selkä liian karvainen, jne kaikista edellisistä esimerkeistä.
Millä vastaat noihin?Niinpä, esim. jollakin kauniilla naisella voi olla iho-ongelmia. Onko se nainen sen takia muka ruma? Miten määritellään rumuus? Se mikä on toisen mielestä rumaa voi taas toisen mielestä olla kaunista. Ääripäät ovat muutenkin harvinaisia kuten esimerkiksi palovammat tai epämuodostumat.
- Yksi kymysys
Hankala määritellä kirjoitti:
Niinpä, esim. jollakin kauniilla naisella voi olla iho-ongelmia. Onko se nainen sen takia muka ruma? Miten määritellään rumuus? Se mikä on toisen mielestä rumaa voi taas toisen mielestä olla kaunista. Ääripäät ovat muutenkin harvinaisia kuten esimerkiksi palovammat tai epämuodostumat.
Kyllä iho-ongelma tekee naisesta ruman, kuten miehestäkin.
Ruma ei toki ole ihan yksiselitteinen asia. Jonkun toisen kaunis voi olla toisen ruma. Olisitko valmis pehkuun naapurissa asuvan itsesi mielestä ruman naisen kanssa, vaikka alakerran Jorma häntä nättinä pitääkin? - Raaka totuus
Yksi kymysys kirjoitti:
Kyllä iho-ongelma tekee naisesta ruman, kuten miehestäkin.
Ruma ei toki ole ihan yksiselitteinen asia. Jonkun toisen kaunis voi olla toisen ruma. Olisitko valmis pehkuun naapurissa asuvan itsesi mielestä ruman naisen kanssa, vaikka alakerran Jorma häntä nättinä pitääkin?Minkä asteinen iho-ongelma?
http://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/articles/health_tools/adult_acne_answers_slideshow/getty_rf_photo_of_woman_with_acne.jpg
http://www.beacnefree.com/wp-content/uploads/2012/11/adult-woman-with-acne.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_k7KN-M-aNVw/TTnzpZ9lWCI/AAAAAAAAAN4/3RBsEdBB7Pc/s1600/Polycystic ovarian syndrome.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-Vb9DBZKIM6w/UGD9ub7ULGI/AAAAAAAAAcc/rKVtI85ZIYg/s400/Hormonal Acne in Woman.jpg
http://thumbs.dreamstime.com/z/upset-woman-acne-3549460.jpg
Juu, ei tartte vastata. Jokaisella on oma mielipiteensä.
Tarkoitan sitä että miten aloituksen kysymykseen voi vastata, kun se mikä itse kullekin on liikaa vaihtelee suuresti? - Yksi kymysys
Raaka totuus kirjoitti:
Minkä asteinen iho-ongelma?
http://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/articles/health_tools/adult_acne_answers_slideshow/getty_rf_photo_of_woman_with_acne.jpg
http://www.beacnefree.com/wp-content/uploads/2012/11/adult-woman-with-acne.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_k7KN-M-aNVw/TTnzpZ9lWCI/AAAAAAAAAN4/3RBsEdBB7Pc/s1600/Polycystic ovarian syndrome.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-Vb9DBZKIM6w/UGD9ub7ULGI/AAAAAAAAAcc/rKVtI85ZIYg/s400/Hormonal Acne in Woman.jpg
http://thumbs.dreamstime.com/z/upset-woman-acne-3549460.jpg
Juu, ei tartte vastata. Jokaisella on oma mielipiteensä.
Tarkoitan sitä että miten aloituksen kysymykseen voi vastata, kun se mikä itse kullekin on liikaa vaihtelee suuresti?Ok. Sen olisi voinut määritellä paremminkin, kuten: olisitko valmis panemaan naista, joka parhaimmillaankin vain juuri ja juuri saa elimesi heräämään?
- Gammaromeo
Vaihteluväli kriteerien suhteen miehillä ja naisilla lienee ihan yhtä laidasta laitaan kumppanin suhteen. Mutta naisilla rima on keskimäärin korkeammalla kuin miehillä.
- puurumaisteri
En kovinkaan ruman naisen kanssa ja luonnekkin merkkaa paljon, jos ei henkilötasolla kolahda niin saa jäädä petipuuhat mun mielestä tekemättä, vaikka muuten olenkin kova nussimaan.
- ES jonne
Tässä menee tämän jonnen raja:
http://1000uglypeople.com/wp-content/uploads/Smoking-Kills-Sometimes-Too-Slowly-Fugly-Old-Woman.jpg
En tykkää kun naiseni polttaa. - Sporttiäijä!
En varmasti olisi. Päivittäin näkemistäni naisista korkeintaan 1 prosentti on sellaisia, että voisin suostua seksiin sellaisen kanssa. Tupakoivat ja ylipainoiset tippuu välittömästi pois vaihtoehdoista, merkittävä ikäero aiheuttaa saman.
- gsdfgdf
Sama, pienillä loivennuksilla eli tupakointi ei kaada maailmaa ja 10-20% lienee mulla lähempänä totuutta kuin 1%. Yksi päivä kaupungilla viihdytin itseäni katsomalla jokaista naista näköpiirissä ja reittaamalla mielessäni nelipykäläisellä taulukolla eli no ei helvetissä, en panisi, panisin, todellakin panisin.
- ,dgj,stu
gsdfgdf kirjoitti:
Sama, pienillä loivennuksilla eli tupakointi ei kaada maailmaa ja 10-20% lienee mulla lähempänä totuutta kuin 1%. Yksi päivä kaupungilla viihdytin itseäni katsomalla jokaista naista näköpiirissä ja reittaamalla mielessäni nelipykäläisellä taulukolla eli no ei helvetissä, en panisi, panisin, todellakin panisin.
- edellinen kirj.
,dgj,stu kirjoitti:
Ihan helvetin hyvä :D
Itse juurikin tuohon tyyliin, mutta sitten muutama sisäinen äärireaktio muutti asteikkoni neliportaiseksi. - hyvät linkit
,dgj,stu kirjoitti:
HAHAHA , hevosta ei sentää nussis, vaikka melkei kaikkia muita vetäis.
- ht ...
En enää. Enintään jotenkuten siedettävän näköisen ja luonteisen naisen kanssa voisi sitä kerran tai pari kokeilla. Edes seksisuhteeseen en ryhtyisi minkä tahansa naisen kanssa koska siitä ei saisi mitään irti.
Mieluumin menisin kerran kuussa mukavan ja kauniin maksullisen naisen luo vaikka tunniksi, kuin kerran päivässä harrastaisin seksiä sellaisen naisen kanssa jota en halua.
Toisesta olisi edes jotain hetkellistä iloa, toisesta ei mitään muuta kuin vaivaa ja epämukavaa fiilistä.
Poikkeuksena on se, että jos tunnepuolella kokisin jotain sympatiaa, tms. naista kohtaan, vaikka rumaa ja vanhaakin. Niin toki voisin ihan vaan naista ilahduttaakseni päätyä sänkyyn vaikken siitä itse mitenkään nauttisikaan. - marianne89...
Yllättävän hyviä vastauksia tullut tähän ketjuun. Mielestäni sellainen mies esineellistää naista paljon törkeämmin, jolle mielestään rumat kelpaavat kyllä panoiksi mutta ainoastaan kauniit suhteeseen kuin sellainen jolle on seksipartnerillekin edes jonkinmoiset kriteerit (vaikka olisivatkin sitten pelkkään ulkonäköön perustuvat). Eikä haittaa vaikka tiedän että monilla niillä tuntemillani kaverimiehillä jotka eivät ketä tahansa pane pelkän huvin vuoksikaan jään niiden kriteerien ulkopuolelle, sillä siltikin lämmittää mieltä ajatella että ko. miehet eivät ole mitään "puunoksakin on reikä" -mentaliteetilla ympäriinsä meneviä robotteja vaan ihan inhimillisiä tapauksia.
- Jii007
Harrastaisin seksiä mieluiten kokemattoman, ystävällisen ja mielellään laihan naisen kanssa.
Kokemattomuudesta voin ihan hieman joustaa jos kyseessä on todella ystävällinen nainen, mutta mitään lutkaa en kyllä hyväksy. - jbbhhjuyhfghjbvgjkuh
Jos olisi kyseessä pelkkä pano, tietty jossain muualla että riski vahingossa törmäämiseen pieni, niin ei ulkonäöllä ole väliä mutta tietysti pitää olla muuten miellyttävä. Oikeastaan olisi kiihottavaakin ruman ja läskin mutta kiimaisen kanssa.
- Ikisinkku M
En voisi mennä punkkaan juurikaan vähemmän miellyttävän naisen kanssa pelkän seksin vuoksi kuin mitä suhteeseenkaan voisin ajatella. Koska se pelkkä pano on niin turha haluaisin aina pitää mahdollisuuden seurusteluun olevan olemassa jos muutenkin kaikki natsaa. Toki kännissä voi erehtyä laskemaan rimaa muttei silloinkaan niin paljon että kovin vastenmielisien otuksen vierestä heräisi.
- en panis
Suomalaisissa naisissa on ehkä max 10 prosenttia sellaisia, joita voisin kuvitella panevani.
Tupakointi, ylipaino, miesmäiset kasvonpiirteet, rumuus, pituus yli 180 cm, liiallinen meikkaus, pintaliitäjäpaskat, chick-luonne, lävistykset, tatuoinnit....kaikki ovat minulle turn-offeja. - En olisi
Olen kai jonkinsortin luottamusseksuaali, että kaikki seksijutut vaatisivat aikaa, jos naiset sitä edes suostuisivat odottamaan.
- NäinMeillä
En varmaankaan. Asumuserossa ja eroamassa maaliskuun alusta enkä kenenkään kanssa ole ollut. Vajaa kakskytä vuotta yhden naisen kanssa sitä ennen.
Ehkä en ole sopivaa löytänyt tai ehkä en enää kenellekään kelpaa. Tiedäpä tuota. - NäinMeillä
En varmaankaan. Asumuserossa ja eroamassa maaliskuun alusta enkä kenenkään kanssa ole ollut. Vajaa kakskytä vuotta yhden naisen kanssa sitä ennen.
Ehkä en ole sopivaa löytänyt tai ehkä en enää kenellekään kelpaa. Tiedäpä tuota.
- 4444rrreee333
Moni täälläkin sanoo ettei kiihottuisi rumista naisists, mutta jos olisivat vaikka köytettyjä ja ruma nainen ottaisi heiltä poskeen niin todennäköinen seuraus olisi stondis ja orkku.
- Niin se on
Jos ns. ruma nainen on mukava, se saattaa herättää sympatiaa ja kalukin saattaa tykätä.
- _Sinkkunelli_
Hyviä vastauksia. Kertokaapa seuraavaksi miksi peräänkuulutatte naisia, joiden pitäisi suostua "antamaan **llua" teille vain sillä perusteella, että on joskus jollekin muulle miehelle"antanut"? Kun joku mies sai "pantavannäköistä" naista, kaikkien muidenkin pitää saada, eikä naisilla itsellään ole tietenkään oikeutta asettaa mitään kriteereitä, vaikka ette olisi valmiita suomaan samaa palvelusta "rumalle" naiselle?
- Back at you
Nimenomaan, ei meidän naistenkaan tarvitse teitä rumia miehiä panna, vain komeat kelpaa ja onhan minulla onneksi varaa mistä valita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908