Minun pitää tunnustaa jotakin: eräällä nimeltä mainitsemattomalla sivustolla olen viime aikoina saanut huomata joidenkin naisten lämpenevän minulle. Koskaan en ole heille valehdellut tai aktiivisesti esittänyt olevani muuta kuin olen. Ainoa petos on ollut se, etten paljasta aivan kaikkea.
Kuten aina ja kaikkialla, miehelle ylivoimaisesti vaikeinta on päästä alkuun, erottua satapäisestä vonkamiesjoukosta ja saada keskustelu käynnistymään. Kuitenkin silloin kun tämä tapahtuu, asiat tuntuvat kummasti etenevän keskustelun tasolla. Sir Elwoodin Hiljaiset Värit laulaa ätmi-klassikossaan "Älä mee", ettei se merkitse ”mitä sä sanot vaan miten kauniiksi kaikki puetaan”. Jos markkinoin vain hyvät puolet itsestäni – valmistuva korkeakouluopiskelija, jokseenkin liikunnallinen ja musikaalinen – ja jätän pois huonot – ruma kääpiö poikuus tallella isukin peräkammarissa – naiset ovat sulaa vahaa.
https://www.youtube.com/watch?v=mJu7w2qvR1o
Jopa keskustelun kääntyessä seksuaalisuuteen olen heille fiksu ja huomaavainen unelmamies, kun kerron heille – aivan rehellisesti – näkemyksistäni ja mieltymyksistäni. (En koskaan väitä olevani kokenut, vaan muotoilen aina tekstini niin, etten suoraan ilmaise asiaa suuntaan tai toiseen: miksi esimerkiksi sanoa epävarmasti ”tällaista seksiä tahtoisin”, kun ei tahtoni mikään valhe ole ilman konditionaaliakaan?) Varatut naiset ehdottelevat ja samalla tunnustavat pettymyksiään, miksi heidän miehensä ei ole niin kuin minä, ja sinkut valittelevat aiempien kumppaneidensa itsekkyyttä ja lapsellisuutta…
Tilanne saattaa saada jopa ironisia piirteitä. Naisen vaatimuslistalla voi olla ykkösenä, ettei mies saa olla kokematon nynny, ja silti hän viestittelee kanssani innoissaan. En tahdo pilata naisen iloa ja fantasiaa koko totuudella, joten en innostu heidän tapaamisehdotuksistaan (sillä muodostamansa mielikuvan jälkeen nainen tuntisi olonsa aiheestakin petetyksi, kun ”teoriassa hyvä” olisikin käytännössä karismaton ja elämätön tumpelo). Tämä on todellinen* syy, miksi tässä vaiheessa annan aina pakit, mutta sitähän nämä naiset eivät tiedä: heidän näkökulmastaan olen mies, jolla on varaa ystävällisen nonchalantisti kieltäytyä eteen tarjotusta piparista. Toisinaan tästä seuraa, että nainen vain innostuu lisää.
Tarkoitukseni ei ollut kirjoittaa itsekehuviestiä: tekstuaalisilla naisenkäsittelytaidoilla ja virtuaali-imagon rakennuskyvyllä ei tapauksessani ole mitään hyödyllisiä käytännön sovelluksia. Mitä MAT sanoo tästä ristiriidasta virtuaalisen ja todellisen tason välillä? Ja miten iänikuinen ohje "Ole vain oma itsesi" sopii tähän? Tarvitaanko korollaaria "...mutta vain parhailta puoliltasi"?
* Yleensä muitakin syitä löytyy, mutta viimeistään tähän se aina kaatuu.
Virtuaalisesti ylemmällä tasolla
33
335
Vastaukset
- Ex PUA
Hyvä homma sinulle!
Tahtoo sanoa sitä, että sinulla on periaatteessa persoonallisuus joka viehättää naisia, mutta et ole vain saanut tilaisuuksia näyttää sitä.
Enkä syytä, ei kovinkaan usein se baareissakaan toimi, vaan se on pikemminkin löysien ja pinallisten naisten tekosyy.
Minun PUA-uran jälkeinen tyylini on ollut kokolailla tuota omana itsenään olemista, tai ainakin luontaista toimintaa missä ei siis haeta rooleja tai yritetä valehdella naisille kuten PUA voi opettaa.
Onnistumisia on tullut, jopa paremmin kuin PUA-aikoina.
Joten vaikka olenkin skeptinen siitä, että miten naisilla muka toimii se niiden kuudes aisti, niin kyllä ne aika usein haistaa että pelaileva ja teeskentelevä mies pelailee ja teeskentelee, ja vain yrittää liian kovaa. - 3+7
Onko se alastonsuomi?
- pakko olla
Olin kysyä samaa :D
Ehkä tässä on joku todella kiero koukku takana -- olisiko oikea vastaus Suomi24 ja Sinkut? Nainen ei usko miehen kaikkia tunnustuksia vaan pitää niitä hyvänä itseironiana (vrt. meidän ätmien huono itseironia, joka otetaan todesta), ja sulavana pelimiehenä HR ei lähde aivan suoraan kieltämään tai myöntämään mitään.
- Hämärän rajoilta
lord.boredom kirjoitti:
Ehkä tässä on joku todella kiero koukku takana -- olisiko oikea vastaus Suomi24 ja Sinkut? Nainen ei usko miehen kaikkia tunnustuksia vaan pitää niitä hyvänä itseironiana (vrt. meidän ätmien huono itseironia, joka otetaan todesta), ja sulavana pelimiehenä HR ei lähde aivan suoraan kieltämään tai myöntämään mitään.
Ylemmän metatason mies!
https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88
(Vakavasti puhuakseni, sivu olkoon sivuseikka.)
- mies 86
Mukava kuulla ett tuotantosi uppoaa myös naisiin. Kehu vain itseäsi enemmän, mielestäni olet sen ansainnut.
- Hämärän rajoilta
Itse asiassa valtaosa tuotannostani (jos nyt puhutaan musiikkituotannosta) saa minut lähinnä häpeämään itseäni, kun kohtaan kiinnostavan naisen. Se materiaali on syntynyt aikana, jolloin olen ajatellut, ettei mitään menetettävääkään enää ole, ja voin siksi olla ihan niin ikävä ihminen kuin haluan.
Puhun heille siis musiikkiharrastuksestani vain yleisellä tasolla, mutta vältän projektieni esille ottamista.
Siinä vaiheessa jos KAIKKI päivitykseni alkavat olla tällaista naisille suunnattua herkkää pehmoilua tiedätte, että minut on menetetty.
https://youtube.com/watch?v=bQox7qfFoqw - tienaisit soittimesi
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Itse asiassa valtaosa tuotannostani (jos nyt puhutaan musiikkituotannosta) saa minut lähinnä häpeämään itseäni, kun kohtaan kiinnostavan naisen. Se materiaali on syntynyt aikana, jolloin olen ajatellut, ettei mitään menetettävääkään enää ole, ja voin siksi olla ihan niin ikävä ihminen kuin haluan.
Puhun heille siis musiikkiharrastuksestani vain yleisellä tasolla, mutta vältän projektieni esille ottamista.
Siinä vaiheessa jos KAIKKI päivitykseni alkavat olla tällaista naisille suunnattua herkkää pehmoilua tiedätte, että minut on menetetty.
https://youtube.com/watch?v=bQox7qfFoqwtyötön turha luuseri ei ansaitse isukin ostamaa les paulia
- RKJ
tienaisit soittimesi kirjoitti:
työtön turha luuseri ei ansaitse isukin ostamaa les paulia
Joo, lahjasta tulee ehdottomasti kieltäytyä työttömyyteensä vedoten!
- kiinnostaa...
Jos tuo virtuaalinen säätö ei koskaan realisoidu irl, mitä tuosta saa? Mikä saa ylläpitämään virtuaalista hahmoa ja suhteita?
- Hämärän rajoilta
En "ylläpidä" virtuaalisuhteita, vaan teen selväksi, etteivät asiat kanssani tule etenemään. Mitä taas tulee tuohon "hahmo"-puoleen, en varsinaisesti koe olevani eri henkilö tuolla kuin oikeassa elämässä. Ulosantini, mielipiteeni ja mieltymykseni ovat omiani. (Kuten sanoin, ainoa kyseenalainen piirre on se, etten paljasta koko kuvaa, mikä johtaa siihen, että ihmiset saattavat täydentää puuttuvat kohdat todellisuutta mairittelevammalla tavalla. Kaikkea ei mielestäni tarvitse verkossa paljastaa tuntemattomille.)
Sellainen ihminen, jolle on oikeassakin elämässä kysyntää, tuskin tällaisesta mitään saisikaan. Minulle virtuaalinenkin ajatusten vaihto ja kokemus haluttuna olemisesta on kuitenkin tyhjää parempi. - Äädämi
Kannattaa tehdä kuten minä, eli chattailla naisten kanssa netissä ja samalla runkata. Silloin se realisoituu ainakin puoliksi kun sperma lentää.
- -------
Olet oppimassa siis sitä paheksumaasi Peliä.
- Hämärän rajoilta
Ai tällä viikolla Peli taas merkitsee normaalia sosiaalista kanssakäymistä. Ensi viikolla käsitteen merkityksessä on sitten jälleen naisten manipuloinnin ja tahdottomina lutkina pitämisen vuoro?
- Peliä, pojat peliä
Ai tällä viikolla Peli taas merkitsee normaalia sosiaalista kanssakäymistä. Ensi viikolla käsitteen merkityksessä on sitten jälleen naisten manipuloinnin ja tahdottomina lutkina pitämisen vuoro?
Samaa vois kysyä sinulta. Nytkö tuo naisille puhuminen ja omien hyvien puolien esiintuonti onkin normaalia sosiaalista kanssakäymistä, vaikka viime viikolla se oli vielä naisten manipulointia ja tahdottomina lutkina pitämistä ja muutenkin epärehellistä pelleilyä? Muistaakseni jossain ketjuissa oikein kehuit että haluat että naiset hyväksyy sinut kaikkein inhorealistisimmassa olomuodossaan ja kaikenlainen omien huonojen puolien piilottelu ei sovi moraaliisi.
- Hämärän rajoilta
Peliä, pojat peliä kirjoitti:
Samaa vois kysyä sinulta. Nytkö tuo naisille puhuminen ja omien hyvien puolien esiintuonti onkin normaalia sosiaalista kanssakäymistä, vaikka viime viikolla se oli vielä naisten manipulointia ja tahdottomina lutkina pitämistä ja muutenkin epärehellistä pelleilyä? Muistaakseni jossain ketjuissa oikein kehuit että haluat että naiset hyväksyy sinut kaikkein inhorealistisimmassa olomuodossaan ja kaikenlainen omien huonojen puolien piilottelu ei sovi moraaliisi.
Ei se sovikaan; siksi en lähde edes yrittämään asioiden viemistä eteenpäin. Jos tavoitteena olisi vain poikuuden menetys, en pidä mahdottomana ajatusta, että saisin halutessasi jonkun huijattua sänkyyn asti. Vaikka ei edes laskettaisi sitä, että totuuden paljastuessa saisin raiskaussyytteen, en voi tehdä noin. En tahdo tuottaa pettymystä olemattomilla seksitaidoillani, joten petipuuhiin ryhtymisen ehto on se, että toinen osapuoli tietää, missä mennään ja on siitä huolimatta halukas. (Mitä ei tietenkään tapahdu.)
- ---------
Ei se sovikaan; siksi en lähde edes yrittämään asioiden viemistä eteenpäin. Jos tavoitteena olisi vain poikuuden menetys, en pidä mahdottomana ajatusta, että saisin halutessasi jonkun huijattua sänkyyn asti. Vaikka ei edes laskettaisi sitä, että totuuden paljastuessa saisin raiskaussyytteen, en voi tehdä noin. En tahdo tuottaa pettymystä olemattomilla seksitaidoillani, joten petipuuhiin ryhtymisen ehto on se, että toinen osapuoli tietää, missä mennään ja on siitä huolimatta halukas. (Mitä ei tietenkään tapahdu.)
Lordimaisesti päätät siis pelastaa naiset heidän omilta haluiltaan, sillä sinähän tiedät heitä itseään paremmin mitä he haluavat - eivät sinua, vaikka siltä vaikuttaisi. Minusta tuo on ylimielisempi asenne naisia kohtaan kuin mikään pelimieheily.
- Hämärän rajoilta
--------- kirjoitti:
Lordimaisesti päätät siis pelastaa naiset heidän omilta haluiltaan, sillä sinähän tiedät heitä itseään paremmin mitä he haluavat - eivät sinua, vaikka siltä vaikuttaisi. Minusta tuo on ylimielisempi asenne naisia kohtaan kuin mikään pelimieheily.
Tähän voisi sanoa palstalegenda JK:ta lainaten "VAI NIN".
Mietitäänpä niitä ympäristöjä, joissa olen tuonut esille itsestäni myös ne vähemmän kiinnostavat puolet. Esimerkkinä voidaan mainita vaikka tämä palsta. Jostakin syystä naisten osoittama kiinnostus putoaa välittömästi nollaan, kun sekä plussani että miinukseni on tuotu yhteen (ja summa huitelee reilusti pakkasen puolella). - ______
" En tahdo tuottaa pettymystä olemattomilla seksitaidoillani, joten petipuuhiin ryhtymisen ehto on se, että toinen osapuoli tietää, missä mennään ja on siitä huolimatta halukas. (Mitä ei tietenkään tapahdu.) "
Näin olin taipuvainen uskomaan (tai pikemminkin tietämään totuudeksi) itsekin. Saatuani ihmeekseni erään naisen kiinnostumaan itsestäni, välttelin aluksi totuutta kokemattomuudestani, kunnes hän kerran kysyi suoraan seksikumppaneitteni määrää. Maatessamme hämärässä huoneessa sohvalla kattoon tuijotellen, peitin pelkoni suoraselkäiseen rehellisyyteen ja kerroin totuuden. Hän oli hiukan yllättynyt, mutta otti asian kuitenkin hyvin, ja eipä aikaakaan kun aloimme suorittaa käytännön harjoituksia. Jos jopa minä onnistuin, on varmaa että sinäkin siihen halutessasi kykenet. - Hämärän rajoilta
______ kirjoitti:
" En tahdo tuottaa pettymystä olemattomilla seksitaidoillani, joten petipuuhiin ryhtymisen ehto on se, että toinen osapuoli tietää, missä mennään ja on siitä huolimatta halukas. (Mitä ei tietenkään tapahdu.) "
Näin olin taipuvainen uskomaan (tai pikemminkin tietämään totuudeksi) itsekin. Saatuani ihmeekseni erään naisen kiinnostumaan itsestäni, välttelin aluksi totuutta kokemattomuudestani, kunnes hän kerran kysyi suoraan seksikumppaneitteni määrää. Maatessamme hämärässä huoneessa sohvalla kattoon tuijotellen, peitin pelkoni suoraselkäiseen rehellisyyteen ja kerroin totuuden. Hän oli hiukan yllättynyt, mutta otti asian kuitenkin hyvin, ja eipä aikaakaan kun aloimme suorittaa käytännön harjoituksia. Jos jopa minä onnistuin, on varmaa että sinäkin siihen halutessasi kykenet.Otaksun, että teoriapuoli on jo nyt kohtuullisen hyvin hanskassa. Mitä praktikumiin tulee, uskoisin olevani nopea ja innokas oppija.
Tämä kuitenkin edellyttää sitä, ettei nainen odota minulta ensimmäisellä yrityksellä täydellistä suoritusta vaan antaa pari uutta mahdollisuutta. Myöskään sellaista sulavaa päällekäyvyyttä, jolla asiat laitetaan vain tapahtumaan, en pystyisi heti alkajaisiksi lupaamaan.
En ajattele touhua miksikään maailman vaikeimmaksi – kun katsoo, millaiset paukapäät sitä harrastavat, ei se sitä voi olla – mutta treeniä se yhtä kaikki vaatii. Jos esineellistäviin kielikuviin lähdetään, niin soittajana olen aina tarvinnut hieman aikaa uuden instrumentin kesyttämiseen, optimaalisen kosketuksen etsimiseen, kauneimpien värähtelytaajuuksien löytämiseen... Sovinistisesti huvitan itseäni ajatuksella naisen vartalosta instrumenttina, mutta tähdennettäköön, etten silti mielelläni maksaisi soittotunneista. - mies 86
Tähän voisi sanoa palstalegenda JK:ta lainaten "VAI NIN".
Mietitäänpä niitä ympäristöjä, joissa olen tuonut esille itsestäni myös ne vähemmän kiinnostavat puolet. Esimerkkinä voidaan mainita vaikka tämä palsta. Jostakin syystä naisten osoittama kiinnostus putoaa välittömästi nollaan, kun sekä plussani että miinukseni on tuotu yhteen (ja summa huitelee reilusti pakkasen puolella).We want JK back!!
- ______
Otaksun, että teoriapuoli on jo nyt kohtuullisen hyvin hanskassa. Mitä praktikumiin tulee, uskoisin olevani nopea ja innokas oppija.
Tämä kuitenkin edellyttää sitä, ettei nainen odota minulta ensimmäisellä yrityksellä täydellistä suoritusta vaan antaa pari uutta mahdollisuutta. Myöskään sellaista sulavaa päällekäyvyyttä, jolla asiat laitetaan vain tapahtumaan, en pystyisi heti alkajaisiksi lupaamaan.
En ajattele touhua miksikään maailman vaikeimmaksi – kun katsoo, millaiset paukapäät sitä harrastavat, ei se sitä voi olla – mutta treeniä se yhtä kaikki vaatii. Jos esineellistäviin kielikuviin lähdetään, niin soittajana olen aina tarvinnut hieman aikaa uuden instrumentin kesyttämiseen, optimaalisen kosketuksen etsimiseen, kauneimpien värähtelytaajuuksien löytämiseen... Sovinistisesti huvitan itseäni ajatuksella naisen vartalosta instrumenttina, mutta tähdennettäköön, etten silti mielelläni maksaisi soittotunneista.Teoriaa olin opiskellut huolella minäkin, ja suorittanut myös mielikuvaharjoitteina vapisevan varsan ensiaskeleet käytännön parissa niin monella tavalla kuin suinkin keksin. Tämän uskon tehneen jo alkujaan tilanteesta helpomman kuin normaali-ihmisten standardinomaisissa, epätoivoisen äherryksen täyttämissä "teininä humalassa" -tarinoissa.
Selvennetään kuitenkin, että aiemassa viestissäni viittasin onnistumisellani sen mahdottomimman kynnyksen ylittämiseen, eli tilanteeseen saakka pääsemiseen. Olin elänyt katkeruudessa jo ala-asteesta saakka, jolloin opin paikkani kykenemättä vielä kunnolla teoretisoimaan tilannettani. Vaikka muutama epätoivoinen yritys naisten suhteen elämäni varrella ehti aiheuttaa melkoista psyykkistä lisävauriota, jouduin kuitenkin perääntymään muotoutuneissa kannoissani ainakin yhden yksilön suhteen. Ajatella, voisiko hänenlaisiaan olla enemmänkin?
Tarkoituksena on siis sanoa, että vaikka olet päätynyt ehdottomuuteesi ymmärrettävin perustein, luulisi asioiden etenemisen olevan sinulle täysin mahdollista, jos kerran oli minullekin. Meinasin lisätä, että sinulla on työkaluarsenaalissasi vieläpä äly, mutta senhän voi joissakin tapauksissa nähdä ei-toivottuna ominaisuutena. Rajaavana ainakin, niin omasta kuin vastapuolenkin näkökulmasta. - R I P
mies 86 kirjoitti:
We want JK back!!
JK is dead.
- erki-täti
______ kirjoitti:
Teoriaa olin opiskellut huolella minäkin, ja suorittanut myös mielikuvaharjoitteina vapisevan varsan ensiaskeleet käytännön parissa niin monella tavalla kuin suinkin keksin. Tämän uskon tehneen jo alkujaan tilanteesta helpomman kuin normaali-ihmisten standardinomaisissa, epätoivoisen äherryksen täyttämissä "teininä humalassa" -tarinoissa.
Selvennetään kuitenkin, että aiemassa viestissäni viittasin onnistumisellani sen mahdottomimman kynnyksen ylittämiseen, eli tilanteeseen saakka pääsemiseen. Olin elänyt katkeruudessa jo ala-asteesta saakka, jolloin opin paikkani kykenemättä vielä kunnolla teoretisoimaan tilannettani. Vaikka muutama epätoivoinen yritys naisten suhteen elämäni varrella ehti aiheuttaa melkoista psyykkistä lisävauriota, jouduin kuitenkin perääntymään muotoutuneissa kannoissani ainakin yhden yksilön suhteen. Ajatella, voisiko hänenlaisiaan olla enemmänkin?
Tarkoituksena on siis sanoa, että vaikka olet päätynyt ehdottomuuteesi ymmärrettävin perustein, luulisi asioiden etenemisen olevan sinulle täysin mahdollista, jos kerran oli minullekin. Meinasin lisätä, että sinulla on työkaluarsenaalissasi vieläpä äly, mutta senhän voi joissakin tapauksissa nähdä ei-toivottuna ominaisuutena. Rajaavana ainakin, niin omasta kuin vastapuolenkin näkökulmasta.Puhdasta kaunokirjallisuutta.
- _____
erki-täti kirjoitti:
Puhdasta kaunokirjallisuutta.
"Puhdasta kaunokirjallisuutta. "
Oletko nyt sarkastinen minua kohtaan?
- Koolla on väliä
Helppoa se on isomunaisen naisia naurattaa.
- Jii007
Minä olen varmaan virtuaalisesti keskitasolla. Olisin virtuaalisesti ytmi jos olisin vain komeampi.
Netissä naisten huomio on todella helppo saada vain olemalla erilainen kuin muut, ja ätmihän on aina erilainen kuin muut.
Voi huoletta vaikka käyttää jotain aivan helvetin tyhmää iskurepliikkiä jos se on vain ihan hiemankin erilainen kuin jutut mitä ne muuten kuulee. Ja ne pakitkaan ei satu kun nainen vaan jättää vastaamatta, eikä ala haukkua homoksi tai rumaksi vajokiksi.
Myöskään minä en aio viedä mitään "nettisuhteita" eteenpäin, minulle se on vain sellaista ajan kuluttamista ja paskanläpätystä. Samalla voi myös opiskella naisia Ehkä osasyynä on kohdeyleisö: internetsin syövereissä voi olla tilastojen valossa todennäköisempää kohdata ihminen, jolle luontainen viestimisympäristö on kirjallinen ja joka näin ollen myös arvostaa muissa sujuvaa ilmaisua ns. omalla kielellä. Ihan samalla tavoi naamatusten vastaantulevista joutuu arvailemaan, käyttääkö tuo liikaa hymiöitä vai skippaako peräti isot kirjaimet kokonaan.
- BrianPillman
Netissä kuka vain voi olla mitä vain, hyvässä ja pahassa.
- 1+11
"They love you when you're on all the covers. When you're not then they love another "
https://www.youtube.com/watch?v=5R682M3ZEyk - erkki-täti
Vaikea kuvitella Sir Elwoodin laulajaa ätminä, tai ätmien tunteiden tulkkina.
Aikoinaanhan tällä laulajalla oli suhde mm. Liisa Tavin kanssa. En oikein jaksa uskoa, että Liisa Tavi olisi Pekka Tegelmannin jälkeen heittäytynyt suhteeseen ätmin kanssa.
Että se, mitä tulkitset "ätmi-klassikoksi" taitaa kuitenkin olla aikuísen miehen viestiä aikuiselle naiselle.- Hämärän rajoilta
No eihän laulaja koskaan ole henkilönä ätmi, mutta voi käsitellä tutustumisen ja pariutumisen vaikeutta tavalla, johon ätmikin voi samastua. (Vaikka teksti ei todellakaan anna ymmärtää kertojan olevan kokematon, hän on kuitenkin samassa veneessä kuin me ätmit siinä, että kiinnostavan naisen edessä hän miettii omaa riittämättömyttään; "mull' on likainen paita ja liian vähän rahaa".)
- erkki-täti
No eihän laulaja koskaan ole henkilönä ätmi, mutta voi käsitellä tutustumisen ja pariutumisen vaikeutta tavalla, johon ätmikin voi samastua. (Vaikka teksti ei todellakaan anna ymmärtää kertojan olevan kokematon, hän on kuitenkin samassa veneessä kuin me ätmit siinä, että kiinnostavan naisen edessä hän miettii omaa riittämättömyttään; "mull' on likainen paita ja liian vähän rahaa".)
Mutta ätmi olisi jättänyt kaikki mahdollisuudet käyttämättä koska "mull' on likainen paita ja liian vähän rahaa". Naistenmies meni naisiin siitä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180