Nuoret AT-miehet huomio!!

Naisasialooseri.

Tässä puhuu 53-vuotias neitsytmies, joka saattaa olla myös sinun kohtalosi vaikka nuorena kuvittelet tilanteesi muuttuvan. Vuosien vieriessä tulet huomaamaan, ettei tilanteesi ole muuttunut yhtään.

"I'm incel because I'm ugly and always have been. I'm now 53, bald, and completely undesirable to women. I'm invisible to women unless I actually speak to them (and then they let me know they have no interest in conversing with me). I'm also broke, but even if I were rich, that would not influence a woman to want to date me.

Assuming I'm not dead in 5 years, I see myself no differently. I'll have a job if I'm lucky, I'll be living alone, and be waiting for death. I'll still be a virgin and even more pathetic-looking. Instead of a double chin, I'll have a triple chip despite continuing to go to the gym.

Incel and a virgin forever."

Lue koko viestiketju täältä jos kiinnostaa, se sisältää paljon muitakin hyviä kommenttejä AT-miehiltä rapakon takaa

http://www.love-shy.com/lsbb/viewtopic.php?f=1&t=26263

11

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelaaPeliä

Siksi kannattaakin opetella pelimiestaitoja pokailla aktiivisesti naisia, ettei ole tuollainen karmea kohtalo.

• Naisasialooseri.

Pelimiesvouhotus on tuolla kyseisellä palstalla kulunut kyyninen vitsi, mutta ethän sinäkään tosissasi ole kun tuollaista heität.

• forever alone

Sniff :( Tuohan kuin aikahyppy darkfearin tulevaisuuteen.

• Ujo atm 25

Pahimmassa tapauksessa tuo on aikahyppy ties kuinka monen ätmin tulevaisuuteen, ehkä myös minun.

• Jii007

Kuulostaa tulevaisuudeltani. Vaikka olenkin nuori ätmi niin olen kyllä kohtaloni jo osin hyväksynyt. Tietysti toivon, että joskus toiveeni siveellisestä naisesta toteutuisi, mutta se on niin pieni mahdollisuus, että toivottavasti siitäkin ajatuksesta pääsisi kokonaan eroon, ja mitä vanhemmaksi tulen niin sitä pienemmät mahdollisuudet sellainen nainen on löytää. Kuolisi vaan pois niin helpottaisi kaikki paska minkä tämä maailma aiheuttaa.

• 25+20

En nyt oikein tajua tietyssä mielessä. Nuorilla miehillähän se pahin paine on sosiaalisesti saada naista. Perhe odottaa että on tyttöystävä jota esitellä äitykälle.
      Kaverit odottavat ainakin kertomuksia siitä mitä tuli tehtyä yökerhon vessassa tai jonkun kämpillä.

53wee on vähän kuin mieskurppa. Ei ole enää sosiaalisia paineita seksiin. Ei kukaan mene 53v kaljulle ukolle sanomaan: "missäs sun nainen on?" Tai ihmettele miksi tuo on yksin baarissa. Siellähän ne kaikki vanhat ukot tuoppi kädessä yleensäkin on.
      Tuohan on periaatteessa helpotus. Ei ole enää tekosyitä toisin kuin jollain 25-vuotiaalla. Ei ketään edes kiinnosta onko joku vanha gubbe neitsyt vai ei.

• Nöff Nöff

omavika et olette jääny ilman lemmenkoloo ko olette niinkovii vaatimaa.
      ite olen "rumempiiki" naisii panenu eikä ne sen ihmeellisempii ole ko niinsanotutut kauniit naiset.

• forever alone
      • forever alone

^^^^

Tyyppi yllä kertoo totuuksia. Mahdollisuus tuli, mutta mitä se periaatteessa muuttaa.
        hyvää infoa

• fr outside

Ihan hyvää juttua. Itse en enää ole neitsyt. Mitään se ei käytännössä muuttanut kun pääsi neitsyydestä. Tyyppi on vähän kuin minä, mahdollisuuksia olisi mutta ei ole sellaista himoa ja intoa. Kiitti linkistä.

• Naisasialooseri.

Hyvä video. Youtubesta löytyy lukemattomia videoita, joissa käsitellään aikuisen miehen totaalista seksuaalista kokemattomuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      4970
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3593
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2440
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1520
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1424
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1252
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1158
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1087
    Aihe