Moi! Tietääkö kukaan mitään sellasesta rodusta ku Snowshoe? Mä luin Kissafani-lehteä ja siin oli juttu Snowshoesta. Mä rakastuin siihen ensi silmäyksellä... Harmi et niitä ei oo Suomessa vielä yhtään. Kertokaa kaikki Snowshoeista!!!!
Snowshoe
5
490
Vastaukset
- uke
käy kirjastosta lainaamassa kissakirja joka käsittelee eri rotuja.
http://www.kissaliitto.fi/rodut/sno.htm T. MM & kissat.
- Tabby
Snowshoesta löytyy ainakin toistaiseksi tosi huonosti tietoa. Sääli, olisin kovin kiinnostunut rodusta ja hankkisin sellaisen mieluusti itselleni - jopa useammankin yksilön. Täytyy vain odotella josko niitä tulisi Suomeen, budjetillani ei oikein lähdetä kissaa ulkomailta hakemaan vielä pariin vuoteen. Jos muutaman vuoden sisällä ei snowshoe rantaudu Suomeen, niin kai se on sitten lähdettävä itse hakemaan ;)
Englanniksi tietoa löytyy jonkin verran, mutta googletapa sanalla "snowshoe" niin saat kaikenlaista lumikenkiin liittyvää juttua =P. Tietysti, kun snowshoe on suomennettuna lumikenkä. Kissaliiton sivuilta tosiaan pieni esitelmä löytyy ja omalle sivustollenikin pyrin tuosta hurmaavasta rodusta jotakin piakkoin kirjoittamaan =).
Ainakin Gummeruksen Suuri Kissakirja esittelee snowshoen, joskin sekin hyvin suppeasti. - anzu
en ole koskaan kuullut kissafani lehdestä... mitenhän sen voisi tilata???? kiinnostaa kaikki eläinaiheiset lehdet..ihan sillä kysyin.
- kro
Kissafani lehden kustantaja on Karprint.
Niiden nettisivut on www.karprint.fi.
Itse tilasin lehden kissanäyttelystä, silloin sai kaikki viime vuoden numerot kaupanpäälle :)
Karprintin myyjä kiertää ständillänsä eri näyttelyissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013