Mitä tarkoittaa lomatoivelistassa kertyneissä lomapäivissä -5 päivää? En tajua näitä juttuja. Tulee vain mieleen, että olisin velkaa työnantajalle 5 palkatonta työpäivää. Lomapäiviä ei ole ei ole juurikaan kertynyt, koska olen ollut aika vähän aikaa vasta töissä, mutta miten ne voi mennä miinuksen puolelle? Olin kesällä palkattomalla lomalla 5 päivää, mutta en saanut siltä ajalta palkkaa, joten ei kai se siitä ole voinut tulla?
Mitä tarkoittaa -5 lomapäivää?
Epätietoinen123
2
205
Vastaukset
- oikkha
Sinun pitää kysyä tätä siltä, joka on tehnyt merkinnän lomalistaan tai esimieheltäsi. Jos esimiehen vastaus ei miellytä, pyydä luottamusmiestä selvittämään, mistä on kysymys.
- Epätietoinen123
Kiitos vastauksesta. Täytyy kysyä joltakin. Pisti ihmetyttämään, kun kaikilla muilla oli jotain 20 tai 25 lomapäivää ja minulla meni miinukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974193
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.773459Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723074SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062141Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302071- 41870
- 73801
- 52776