mies loukkasi..

mira vaan

Mies sanoi minulle että alkaa tulemaan makkaroita vyötärölle, rupeahan lenkkeilemään. Siis myönnän että en ole mikään laiha ja on vähä ylimääräistä mutta en ole läski. Se tässä loukkaa että mies syö itse kuin sika ja ei lenkkeile ei sitten millään ja maha senkun kasvaa. Onko oikein vaatia minua laihduttamaan vaikka itse lihottaa itseään entisestään. Hohhoi??

11

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä se sika!

• miksi kaikki pitää jättää, eikö niitä voi selvitellä.

• moraalinvartija kirjoitti:

miksi kaikki pitää jättää, eikö niitä voi selvitellä.

Ei kaikkea tarvitse jättää, pelkästään toisen ulkonäkökeskeinen sika joka mielestään saa lihoa kuin joulusika.

• runontaja kirjoitti:

Ei kaikkea tarvitse jättää, pelkästään toisen ulkonäkökeskeinen sika joka mielestään saa lihoa kuin joulusika.

Noh noh, itsestään voi kuvitella vaikka mitä, jos on vääristynyt mieli.

• Ehkä voisit suositella yhteistä lenkkeilyä, kohottamaan kummankin mieltä.
      Perustelen -Tarvitsen sinun henkistä ja fyysistä tukea liikkumiseen.

• Jep, näytä esimerkkiä ja houkuttele mieskin kuntoilun ja terveellisen ruuan pariin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Jep, näytä esimerkkiä ja houkuttele mieskin kuntoilun ja terveellisen ruuan pariin.

Luulempa ettei onnistu.

Voihan tietysti yrittää.

• hullu_ukko kirjoitti:

Luulempa ettei onnistu.

Voihan tietysti yrittää.

Niin minäkin vähän epäilen, mutta saattaisihan tuo miehen mielessä ajatuksia herättää. Ties vaikka lopettaisi vittuilun huomatessaan, että pata siinä kattilaa soimaa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Jep, näytä esimerkkiä ja houkuttele mieskin kuntoilun ja terveellisen ruuan pariin.

Mieheni ei ole lihava ja se on tarkka terveellisestä ruuasta mutta tykkää herkuista.
        Meidän ongelmaksi menee pienet lapset, joille se ei ole mukavaa(haluavat leikkiä mieluusti kuin köytettävä rattaissa ) ja kuin itselle menee stressaavaksi koko lähtö, silloin kun lapsia oli vähemmän lenkkeily oli mukavampaa yhdessä, koska kinasteluakin oli vähemmän.
        Lapsillakin on oma mielipide.

• hullu_ukko kirjoitti:

Luulempa ettei onnistu.

Voihan tietysti yrittää.

onhan toinenkin lisä, niin kuin olen sanonut, -Et ajattele minun terveyttä ollenkaan. Ikävä tosi asia on, että siltä se tuntuu kun/jos kieltäytyy auttamasta ja tukemasta.

• Jee Jee
        moraalinvartija kirjoitti:

Mieheni ei ole lihava ja se on tarkka terveellisestä ruuasta mutta tykkää herkuista.
        Meidän ongelmaksi menee pienet lapset, joille se ei ole mukavaa(haluavat leikkiä mieluusti kuin köytettävä rattaissa ) ja kuin itselle menee stressaavaksi koko lähtö, silloin kun lapsia oli vähemmän lenkkeily oli mukavampaa yhdessä, koska kinasteluakin oli vähemmän.
        Lapsillakin on oma mielipide.

Morkkis, hei!

Etkö saa ketään hetkeksi hoitaan lapsikatrastasi, jotta pääsette yhdessä lenkkeileen, vaikka reipasta kävelyä aluksi.

Jonkun naapurin kanssa kimppassa; hoidatte lapsia vuorotellen.

Siis jos hänen lapset on sulla hetken hoidossa et hän/he pääsevät asioilleen, ilman lapsia.
        Joku toinen kerta taas sä/te pääsette asioille, kauppaan, lenkille,leffaan.

Saattais hoitua pienellä järjestelyllä tälleen,
        vaihtokauppana ei myöskään maksa mitään.

Ja helpottais ehkä perheiden arkea, tois myös vaihtelua pareille sekä mukulille siihen rutiiniin.

Tuli vaan mulle mieleen...itse yrittäisin sellaistakin järjestelyä,
        siitä kun hyötyisi kumpikin osapuoli/pariskunta.
        Kai siinä ringissä vois olla useampikin perhe, mut ei niin et jonkun perheen muksut olis ain hoidossa jossain...eivätkä itse ottais toisten lapsia vastaavasti hoitoon.
        Niitäkin tapauksia saattais ilmetä...isommassa ringissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe