Tee Testi, kääk

31

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulokseni oli Aku Ankka.

      Minulle tuli lapsena Aku Ankka jonka tialuksen äitini lopetti koska hänen mielestään samaistuin liikaa Aku Ankkaan ja matkin hahmon käytöstä.

      Lieneekö se vaikuttanut testin tulkseen.

      • kyllä hahmosta on itse kukanenkin tykännyt, niin yritteliäs ja epäonninen kaveri.
        voisit tilata jos rahalle on rahkeita.


    • Jokaiselle itseään kunnioittavalle keski-ikäiselle tulee edelleen Aku Ankka. Minullekin jo vuodesta 1980. Testin mukaan olen Pelle Peloton.

      • Noh, meillä ne rahat on tiukassa joten, viihde on jäänyt toiselle sijalle.
        Tuo meidän esikoinen kun oppii lukemaa jatkamme tilausta todennäköisesti.


    • Aku Ankka, kääk!

    • Jee Jee

      Olen Iines Ankka, ja huitaisen käsilaukulla
      jos mua ei kohdella reilusti. --no joo....

      • XD
        Sarjakuva -ja animaatiohahmot, aina vähän yli korostelee tunteita ja liioittelee.


    • Kіs-kіsu

      Olen Tupu, Hupu ja Lupu. Hauska testi, mutta tulos ei pidä paikkaansa :)

      • Jännä juttu että siellä oli kolmikkokin.


    • HEI:.!1#%?+!1

      .

      "OLEN AKU ANKKA????????????"

      har!11 kääk

      .

      • Moi,
        Näyttää menneen tilastot Aku Ankan voitoiseksi.
        Vaihtoehdot ovat todennäköisesti vain vähäiset.


    • "Olen kuin Hessu Hopo. Mulla ei ole tapana stressata turhista. Mä lienen kaupungin hyväntuulisin heppu ja multa liikenee usein hetki muille. Jollekulle leijona lemmikkinä voisi tuottaa ongelmia, mutta mulle ei. Kisulihan sekin vain on. Höhöö!"

      • 8)
        Olipas kiva viileyttä ja tasapainoinen.


    • Kuin Hannu Hanhi, johtuiskohan siitä että olen lomalla... Hehe 0 % vastanneista! Nyt kyllä nolottaa, onneksi...

      Totuus on toisenlainen : )

      • Moni varmasti haluisi olla yhtä onnekas, eikä onnea tarvitse häpeillä.


    • määmy

      Ny iski identtiteettikriisi, Pelle Peloton

      • identiteettikriisi, miten ihmeessä?


      • Jee Jee
        moraalinvartija kirjoitti:

        identiteettikriisi, miten ihmeessä?

        Saattaa siinä tulla identiteettikriisi päälle, jos nainen noteerataan miehenä. Kyllä mulle ainakin iskis vähintään v.tutus päälle.
        Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Saattaa siinä tulla identiteettikriisi päälle, jos nainen noteerataan miehenä. Kyllä mulle ainakin iskis vähintään v.tutus päälle.
        Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan.

        Uskon vahvasti jos olisin sanonut että "ilman korkokenkiä, en lähde mihinkään" luultavasti sukupuoleni olisi muuttunut.
        En edes osaa kävellä korkokengillä.
        Joten uskon johtuvan miesvoittoiseksi vallaksi, muuttuvan koko testi.
        Sukupuoli tuskin merkitsee testin tuloksessa mitään.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Saattaa siinä tulla identiteettikriisi päälle, jos nainen noteerataan miehenä. Kyllä mulle ainakin iskis vähintään v.tutus päälle.
        Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan.

        tulokseeni ei vaikuttanut korkkarit 8)


      • moraalinvartija kirjoitti:

        tulokseeni ei vaikuttanut korkkarit 8)

        uskoni ei ollut tiedon värtti


    • "Olen kuin Iines Ankka
      Minun päältäni ei kukaan kulje, ainakaan saamatta tiukkaa iskua käsilaukultani. En oikein tiedä, kuinka jakoavainta kytetään, mutta onneksi minulla on ylen kätevä poikaystävä, jolta saan apua. Teen paljon hyväntekeväisyystyötä - tälläkin viikolla sain liudan tuttavia keräämään rahaa pälvikaljusta kärsiville puluille."

      • Olipas hieno ja kadehdittava.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Olipas hieno ja kadehdittava.

        Hauska testi. Sopii tänne ML-palstan Ankkalinna-meininkiin. :)


      • ehehehehe.

        Yllättäisit joskus Ratikka. Jos jatkat tuota munat ja mekko-linjaa noin arvattavasti, tylsistytät meidät kuoliaaksi. Pitikö tehdä montakin kertaa testi? Tuskin, olihan nuo arvattavissa, miten saa Iineksen.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hauska testi. Sopii tänne ML-palstan Ankkalinna-meininkiin. :)

        olen ihan samaa mieltä.


    • "Olen kuin yksi karhukoplan veikoista
      Olen kuomieni kera tuttu vieras poliisiasemalla. Olen oikeastaan melkoisen leppoisa heppu, jolla ei ole tapana sooloilla.

      Sait saman tuloksen kuin 1% vastanneista."

      mur (176-671)

    • imuri kärähti

      Olen kuin Roope-setä.

      Sen myönnän, että olen pihi, mutta mun pankkiholvissa on taas alla satanen, kun tämän köyhän opiskelijan piti ostaa uusi imuri seitsemällä kympillä - vaikka se oli käytetty!
      Toivottavasti olen aikuisena yhtä rikas kuin Roope-setä...

    • Olen modelli!

      Olen kiinnostunut hyvästä ruuasta, juomista, matkoista ja niiden silmiä hivelivistä, kumpuilevista maisemista. Olen myös myöskiinnostunut paikallisesta kulttuurista ja varsinkin sen ammatillista sulautumisesta ja vieraanvaraisuudesta tietyin maksuehdoin ("yhdessäolon orgasmia") turismiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe