http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288742500760.html
15% vastanneista
Olen kuin Mikki Hiiri
Olen haka ratkomaan arvoituksia. Kaikki tietävät, että nokkeluuteni ja apuuni voi aina luottaa. Ystäväni arvostavat minua, viholliseni eivät
Tee Testi, kääk
31
150
Vastaukset
Tulokseni oli Aku Ankka.
Minulle tuli lapsena Aku Ankka jonka tialuksen äitini lopetti koska hänen mielestään samaistuin liikaa Aku Ankkaan ja matkin hahmon käytöstä.
Lieneekö se vaikuttanut testin tulkseen.kyllä hahmosta on itse kukanenkin tykännyt, niin yritteliäs ja epäonninen kaveri.
voisit tilata jos rahalle on rahkeita.
Jokaiselle itseään kunnioittavalle keski-ikäiselle tulee edelleen Aku Ankka. Minullekin jo vuodesta 1980. Testin mukaan olen Pelle Peloton.
Noh, meillä ne rahat on tiukassa joten, viihde on jäänyt toiselle sijalle.
Tuo meidän esikoinen kun oppii lukemaa jatkamme tilausta todennäköisesti.
Aku Ankka, kääk!
- Jee Jee
Olen Iines Ankka, ja huitaisen käsilaukulla
jos mua ei kohdella reilusti. --no joo.... - Kіs-kіsu
Olen Tupu, Hupu ja Lupu. Hauska testi, mutta tulos ei pidä paikkaansa :)
- HEI:.!1#%?+!1
.
"OLEN AKU ANKKA????????????"
har!11 kääk
.Moi,
Näyttää menneen tilastot Aku Ankan voitoiseksi.
Vaihtoehdot ovat todennäköisesti vain vähäiset.
"Olen kuin Hessu Hopo. Mulla ei ole tapana stressata turhista. Mä lienen kaupungin hyväntuulisin heppu ja multa liikenee usein hetki muille. Jollekulle leijona lemmikkinä voisi tuottaa ongelmia, mutta mulle ei. Kisulihan sekin vain on. Höhöö!"
Kuin Hannu Hanhi, johtuiskohan siitä että olen lomalla... Hehe 0 % vastanneista! Nyt kyllä nolottaa, onneksi...
Totuus on toisenlainen : )- määmy
Ny iski identtiteettikriisi, Pelle Peloton
- Jee Jee
moraalinvartija kirjoitti:
identiteettikriisi, miten ihmeessä?
Saattaa siinä tulla identiteettikriisi päälle, jos nainen noteerataan miehenä. Kyllä mulle ainakin iskis vähintään v.tutus päälle.
Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan. Jee Jee kirjoitti:
Saattaa siinä tulla identiteettikriisi päälle, jos nainen noteerataan miehenä. Kyllä mulle ainakin iskis vähintään v.tutus päälle.
Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan.Uskon vahvasti jos olisin sanonut että "ilman korkokenkiä, en lähde mihinkään" luultavasti sukupuoleni olisi muuttunut.
En edes osaa kävellä korkokengillä.
Joten uskon johtuvan miesvoittoiseksi vallaksi, muuttuvan koko testi.
Sukupuoli tuskin merkitsee testin tuloksessa mitään.Jee Jee kirjoitti:
Toisaalta paremman itseluottamuksen omaavat naiset kohauttavat korkeintaan kulmakarvojaan.tulokseeni ei vaikuttanut korkkarit 8)
moraalinvartija kirjoitti:
tulokseeni ei vaikuttanut korkkarit 8)
uskoni ei ollut tiedon värtti
"Olen kuin Iines Ankka
Minun päältäni ei kukaan kulje, ainakaan saamatta tiukkaa iskua käsilaukultani. En oikein tiedä, kuinka jakoavainta kytetään, mutta onneksi minulla on ylen kätevä poikaystävä, jolta saan apua. Teen paljon hyväntekeväisyystyötä - tälläkin viikolla sain liudan tuttavia keräämään rahaa pälvikaljusta kärsiville puluille."moraalinvartija kirjoitti:
Olipas hieno ja kadehdittava.
Hauska testi. Sopii tänne ML-palstan Ankkalinna-meininkiin. :)
- ehehehehe.
Yllättäisit joskus Ratikka. Jos jatkat tuota munat ja mekko-linjaa noin arvattavasti, tylsistytät meidät kuoliaaksi. Pitikö tehdä montakin kertaa testi? Tuskin, olihan nuo arvattavissa, miten saa Iineksen.
tosi..typy kirjoitti:
Hauska testi. Sopii tänne ML-palstan Ankkalinna-meininkiin. :)
olen ihan samaa mieltä.
"Olen kuin yksi karhukoplan veikoista
Olen kuomieni kera tuttu vieras poliisiasemalla. Olen oikeastaan melkoisen leppoisa heppu, jolla ei ole tapana sooloilla.
Sait saman tuloksen kuin 1% vastanneista."
mur (176-671)- imuri kärähti
Olen kuin Roope-setä.
Sen myönnän, että olen pihi, mutta mun pankkiholvissa on taas alla satanen, kun tämän köyhän opiskelijan piti ostaa uusi imuri seitsemällä kympillä - vaikka se oli käytetty!
Toivottavasti olen aikuisena yhtä rikas kuin Roope-setä... Olen modelli!
Olen kiinnostunut hyvästä ruuasta, juomista, matkoista ja niiden silmiä hivelivistä, kumpuilevista maisemista. Olen myös myöskiinnostunut paikallisesta kulttuurista ja varsinkin sen ammatillista sulautumisesta ja vieraanvaraisuudesta tietyin maksuehdoin ("yhdessäolon orgasmia") turismiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6743537Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002748Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔521583- 801540
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3731528Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263