Miten miestä hyväillään

Gekko

Kertokaapas miehet mulle miten teitä pitää hyväillä, jotta tuntuu hyvälle? Pitäydytään tässä nyt käsin hyväilyssä ja unohdetaan toistaiseksi suuseksi. Voiko nainen penistä käsin hyväilemällä saada miehelle aikaan orgasmin?

27

21063

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi

      iha vaan runkkamalla ja on joskus ihanampaa ku itse naiminen. jos on suhteesa ja tekee sitä rakkaalleen muutaman kerran viikossa niin varmaan pitää suhteen kunnossa.se on jopa monen miehen unelma mut eivät uskalla puhua tästä joka on suoraansanoen miehen fantasia.ehdotankin tässä että naiset harrastais sitä suhteessa enemmän jos ei itse ole niin aktiivinen seksuaalisesti.rohkeesti van niin saa miehen ainakin pienellä vaivalla hyvälle tuulelle!!!

      • mie mies

        miten luulette, että mies sen itse tekee? tietty kädellä! eli on kivaa.

        ja tuntuu miehistä kivalta. hyvä idea tehdä niin miehelle, jos te naiset ette itse jaksa.


      • minttu

        Ku suihkussa muija hieroo saippuan kans.. nam!


      • tosijon

        Kyllä hyvä runkku huonon nainnin voittaa.


      • wäääk

        Puhu omasta puolestasi. En ole koskaan runkkua naiselta halunnut. Vaimo on joskus ehdottanut, mutta ei oo toteutettu. Toki on koskenut käsin, mutta ei siis sen kummemmin. Itsekin tartten runkatessa (kerran vuodessa ehkä) rutkasti rasvaa, ettei mene kalu helläksi. Kuivat limakalvot ja tiukka esinahka, niin runkku ei ole paras ratkaisu.


    • koska

      Vaimoni on ainut nainen jonka kanssa olen ollut,joten en ainakaan kokemuksillani voi kerskailla ja kovinkaan paljoa meillä ei hyväilyjä
      ole harrastettu ja sekin vähäinen yleensä sitten kaulimella taikka ranstakalla.
      Mitä tuohon penikseen tulee,niin vaimoni meinasi kerran ajaa sen mankeliin,kun lähentelin häntä.
      Oli pyykkipäivä ja lakanoiden mankelointi menossa.
      Hermostui,että aina tuokin tuossa suoronsa kansa
      pyörii,rotevana naisena otti kiinni ja työnsi käynnissä olevan mankelin eteen,vähälläpä oli ettei tosissaan mennyt telojen väliin,ei siinä mistään orgasmista puhua voi,pikemminkin kauhunhetkiä olivat.

      • asfasdg47

        No eipä se sitten oo kyllä heleppua sullakaa :D


    • kyl se käsin menee ja oon kuullu et jokku miehet tykkää(heterot) et sormeilee myös anaalia muttei työnnä sinne....
      mä ainakin naisen kädenkosketuksesta nakkimakkarallani

    • Juuso

      Mieskin kaipaa kosketusta siitä mekin elämme, jokainen, vaikka emme osaisi tai uskaltaisi tunnustaakaan. Ne miehet joille kalun koskettelu on ainoata oikeaa seksiä eivät uskalla tunnustaa kaipaavansa hellyyttä, tietysti tilanteen mukaan.
      Minulle koskettelu ja hyväily saa minut tuntemaan itsesi tosi miehekkääksi, jos se on aitoa ja vain aitoa, ei miehen tarvitse aina olla se suorittaja ja suorittajan paineet.Eli antakaa meille kosketusta ja hellyyttä niin osaamme arvostaa sitä antamalla sitä myös takaisin.

    • timppa

      Harrastamme vaimoni kanssa usein käsin hyväilyä laukeamiseen asti. Molemmat pidämme siitä aina vaihteluksi välillä. Vaimoni kiihottuu kun häntä hyväillään häpykummun ja klitoriksen alueelta. Mutta sitten itse kysymykseen: pidän siitä kun vaimoni ottaa toisella kädellä peniksen varren ympäriltä kiinni ja liikuttaa kättään edestakaisin samalla puristellen koskettelee kiveksiäni. Välillä hän ottaa terskan peukalon ja etusormen väliin ja hieroo erittyvää kirkasta limaa terskaan. Minua kiihottaa kun huomaan että vaimoni nauttii peniksen koskettelusta ja voin samalla kiihottaa häntä käsin. Joskus tämä johtaa myös suuseksiin. Vaimoni laukeaa herkemmin kuin minä, joten yleensä saan lopuksi olla vain rentona ja nauttia kun hän kiihottaa minut laukeamiseen asti. Usein hän haluaa nähdä kun saan siemensyöksyn ja sekin lisää kiihoittumistani. Erityisesti hänen tapansa hyväillä ja puristella kiveksiä myös tavallisen rakastelun aikana tuntuu hyvältä. Koska olemme harrastaneet näitä juttuja jo kauan, olemme oppineet pienistä asioista tyydyttämään toisemme mahdollisimman hyvin. Ei muuta kun touhuamaan !

      • Gekko

        Kiitos vastauksista. Ehkäpä lopullinen vastaus on mun omissa sormissa, mutta sainpahan varmuuden, että muukin kuin suulla hyväily voi johtaa onneen. Vielä kun sais kaverin rentoutumaan täysin. Olen kyllä huomannut, että lievät krapula-aamut on aika otollisia...


      • parastako

        Kai tähän saa vaimokin vastata, millä kesytän mieheni kun näen että nyt halu olla käsissäni. Minulla on sellainen 6 kranaatti kivinen rivisormus, joka ei ole terävä, mutta siinä kivet ovat sellaisilla kiveä korkeammilla nypylä tapeilla kiinni. otan sen nimettämästä joskus salaa etusomeeni,, kivipuoli sormenpäähän päin, eli ikäänkuin kämmenpuolelle, kun olen vauvaöljyllä ensin voidellut peniksen liukkaaksi. Sitten vain terskanjuuresta kalu sormien väliin. ensin pyörittelen hiljempaa ja varovaisemmin ykäri suuntaan, ja tunnen että mies alkaa kastuoa omista liukasteistaan, alan tehdä samaa puristusotetta lisäämällä. Mieheni henkityksestä ja pikku kimurtelusta kyllä tuntee milloin alkaa terskan juuresta, "räystään alus" olla koitetun tuntuinen ja liukasteesta tosi märkä. Silloin on nautinto jo korkealla, ja usein sen vuoksi mieheni pyytää että odota..odota... Seuraava vaihe on että vaihdan sormusken ihan samaten, mutta keskisormeen johon sen saan ensimmäisen sirminiveleni kohdalle pysymään tiukasti paikallaan. pienen tauon jälkeen kokeilen miten se lipsahtaa tusta terskan ili edsestakaisin pituussuunnassa pumpaten. Sen varmistan aina että välillä nuljutan sillä' sieltä terskan alapuolella olevasta "urasta" kunnolla painaen, sillä näyttää siltä tekevän tuossa vaiheessa oikein nannaa. Mieheni kysyy joskus että ootko varma että siinä on voidetta riittävästi. Kiusottelen usein että kyllä minä lisään voidetta jos kämmen heltyy, mutta ei ole vielä tarve. Tuo kouraotteella terskanreunojen yli vetäminen, lipsuttaminen ylös alas ja sen "räystään" juuren kiertoliike hieronta kyllä tyhjentää sisukset paineista lopuksi niin että kaveri on aivan voimaton, Itselleni tuo on niin kiihoittavaa että saan usein orgut siinä miehen kämmeneäällä, kun kuöjelläni maaten olen siinä tuohuiamassa, miehen käsi "siellä".
        Vielä jännempänä' itse koen kun saan otta miestä niin että mies makaa sängyllä ja istun vierääa ja karson sitää tarkasti missä sormus kulkee. Mielenkiintoista nähdä miehen reaktiot jotka ilmenee kyllä erikohdista eri tavoin. Tuoterskan juuren työstäminen näyttää tuovan suurimman nautinnon miehelle, mutta se tyhjentää spermat liian noipeasti jos ei malta itse pitää taukoja. Sormus on tarkastettava että siinä ei ole mitään terävää. Voidetta on alussa varsinkin oltava reilusti. Senjälkeen voitelu toimii automaattisesti. Heti seuraavana iltana mies ei yleensä anna tehdä samaa temppua jostain syystä, mutta usein jo 3-4 päivän perästä kysyy että että onko "rinkula sormessa". Näin vaimo 32 v pikkukaupungista.


      • Saatulla
        parastako kirjoitti:

        Kai tähän saa vaimokin vastata, millä kesytän mieheni kun näen että nyt halu olla käsissäni. Minulla on sellainen 6 kranaatti kivinen rivisormus, joka ei ole terävä, mutta siinä kivet ovat sellaisilla kiveä korkeammilla nypylä tapeilla kiinni. otan sen nimettämästä joskus salaa etusomeeni,, kivipuoli sormenpäähän päin, eli ikäänkuin kämmenpuolelle, kun olen vauvaöljyllä ensin voidellut peniksen liukkaaksi. Sitten vain terskanjuuresta kalu sormien väliin. ensin pyörittelen hiljempaa ja varovaisemmin ykäri suuntaan, ja tunnen että mies alkaa kastuoa omista liukasteistaan, alan tehdä samaa puristusotetta lisäämällä. Mieheni henkityksestä ja pikku kimurtelusta kyllä tuntee milloin alkaa terskan juuresta, "räystään alus" olla koitetun tuntuinen ja liukasteesta tosi märkä. Silloin on nautinto jo korkealla, ja usein sen vuoksi mieheni pyytää että odota..odota... Seuraava vaihe on että vaihdan sormusken ihan samaten, mutta keskisormeen johon sen saan ensimmäisen sirminiveleni kohdalle pysymään tiukasti paikallaan. pienen tauon jälkeen kokeilen miten se lipsahtaa tusta terskan ili edsestakaisin pituussuunnassa pumpaten. Sen varmistan aina että välillä nuljutan sillä' sieltä terskan alapuolella olevasta "urasta" kunnolla painaen, sillä näyttää siltä tekevän tuossa vaiheessa oikein nannaa. Mieheni kysyy joskus että ootko varma että siinä on voidetta riittävästi. Kiusottelen usein että kyllä minä lisään voidetta jos kämmen heltyy, mutta ei ole vielä tarve. Tuo kouraotteella terskanreunojen yli vetäminen, lipsuttaminen ylös alas ja sen "räystään" juuren kiertoliike hieronta kyllä tyhjentää sisukset paineista lopuksi niin että kaveri on aivan voimaton, Itselleni tuo on niin kiihoittavaa että saan usein orgut siinä miehen kämmeneäällä, kun kuöjelläni maaten olen siinä tuohuiamassa, miehen käsi "siellä".
        Vielä jännempänä' itse koen kun saan otta miestä niin että mies makaa sängyllä ja istun vierääa ja karson sitää tarkasti missä sormus kulkee. Mielenkiintoista nähdä miehen reaktiot jotka ilmenee kyllä erikohdista eri tavoin. Tuoterskan juuren työstäminen näyttää tuovan suurimman nautinnon miehelle, mutta se tyhjentää spermat liian noipeasti jos ei malta itse pitää taukoja. Sormus on tarkastettava että siinä ei ole mitään terävää. Voidetta on alussa varsinkin oltava reilusti. Senjälkeen voitelu toimii automaattisesti. Heti seuraavana iltana mies ei yleensä anna tehdä samaa temppua jostain syystä, mutta usein jo 3-4 päivän perästä kysyy että että onko "rinkula sormessa". Näin vaimo 32 v pikkukaupungista.

        Kyllä oma mieheni on saanut tuota samantapaista virittelyä yhteisten vuosiemme aikana, ja olen nähnyt ja kuullut että se on jännintä ja kiihottavinta mitä sormettamisella mies voi saada.
        Ja kun siinä miehn ollessa lähes selällään ja itse olen kyljelläni miehn suuntaan hänen "herkät paikat" hänen kämmenellään ei siinä itsekään jää ilman huippua. Minulla on usein kaksikin sormusta, toinen on pikkurillisormus joka riittää painumaan ainoastaan etusormen ensimmäiseen niveleen saakka, ja sillä on helppo tehdä erilista nopeaa pyörittelyä mistä ja miten haluaa siinä kolme pientä kiveä jotka eivät ole teräviä, mutta se tekee kuulemma erittäin makeaa juuri sieltä "nupin" juuresta - terskan alta. Toista käytän nimettömässä,siinä sormuksessa on viisi n. 2- 3 mm halk. kiveä ja hyvin selkeät istutuspitimet kultaa, jotka on ulompan kuin kivet, ja ne ovat pyöret ja vähän pallomiset päistään. Kun sen sormuksen alkuleikin jälkeen käännän kivet kämmenpuolelle, ja liukuvoiteen kanssa luistattelen, etusormi sormuksineen kuten kerroin jo, se mukana vastaten hiukan eripuolelle kalua. Reilusti annan aina luiskahtaa terskan reunoista yli ja taas alas huolehtien että liukuvoidetta on varasti kunnolla. Kyllä mies pyytää välillä stop..stop...ododta odota... Varaan enimmäkseen aina käsipyyhkeen vieraani, ja kun pakosta itse kiihotun niin että mulla tulee. Annan mihen käden "siellä" hoitaa minut kypsäksi. Sen jälkeen nostan pyyhkeen kehiin ja sen jälkeen mies saa tuntea miltä tuntuu kun kahden sormuksen käsi ei pysähdy e3nnenkuin pyyde vatsan päällä on märkänä. Mieheni itse on ensimmäisen kokeiluni jälkeen usein kysynyt sänkyyn mennessämme, että onko sulla kihlat sormessa, ja kun vastaan että totta kai, hän usen toteaa että, kiva - taitaa pikkuveli päästä taas hoitoon. Meillä tuo on ollut yksi kiihottavimmista tavoista, sen perinteisen "homman" lisäksi. Jopa yliesmpi tapa tietenkin eri viahtein hyvinkin usein.

        Kieltämättä nuo sormukset mieheni kertoman mukaan tekee juuri terskan juuren joskus "koitetun tuntuiseksi" kuten hän sanoo joskus suraavana iltana kun saatan viedä käden taas sinne. Silloin hän joskus sanoo että älä laita sormuksia... en taida kestää niitä. Mutta kun voiteen kanssa olen hetken hellästi hyväillyt, hän monesti ottaa minua hiljaa kädestä kiinni ja pyöräyttää sormukset "seksiasentoon" ja sanoo että "anna mennä." Tällaiena toisena iltana perätysten on pyyhkeellä kyllä käyttöä paljon nopeammin kuin usein arvaankaan...


    • Hellästi

      Kokeileppa kevyllä kosketuksella "silitellä"
      palleja..
      Ja mies senkun nauttii =)

    • se tuntuu hyvältä

      Palleista. Sieltä takaa ja alhaalta niin hiljaisesti ja varovasti ku pystyy. Myös kielen kärjellä voi tehdä ylös asti

    • atm aina.

      Saisin orgasmin jos nainen koskis vaikka mun tukkaa. Mua ei ole kukaan nainen koskenut 10 vuoteen joten ihan mihin vain koskemalla tulee varmaan orgasmi.

    • Aloittaja tuskin 11,5 vuoden jälkeen enää kaipaa ohjeita...

    • toiwå

      voitelepa kikuli hunajalla ja nuole puhtaaksi.

    • ajikahniskesnamuuk

      Ite tykkään kun toinen käsi on nii juurella ku mahdollista tiukassa otteessa ja toinen vatkaa...liukuvoide ei oo pahitteeks..ja sit et välillä vähän vaihtelee tahtia ja otetta. Onnea kokeiluun..kannattaa myös kysästä mieheltä et mistä tykkää ;)

    • sinkkumies--

      Kaikki kosketus tuntuu hyvälle. Pussailu saa jo munan seisomaan.

    • niin_se_menee

      Alavatsaan muutama pusu...siitä sitten pikkuhijaa pelipaikalle, kivekset voi ottaa "käsitelyyn" ja samaan aikaan runkatä kädellä. Jos nainen osaa asiansa niin ote tiukasti varren ympärillä ja kunnon lypsyä ja hieroo samalla pusseja, terskanpää vaati oman osansa herkkänä alueena. Ja lopputuloksena valkoinen kastike naisen käsissä.

    • Parastakin

      Nyhdä äijältäsi esille hänen "mieltymys" . Useammat ovat erilaisia , samalla kerrot mitä SINÄ vaadit saadaksei hyvänmielen .

    • Naisenmies51

      Minä tykkään kun minua hyväillään, muualtakin kuin pelipaikalta. Hellyys on kivaa. Sen lisäksi tuntuu tosi hyvältä kun naiseni pitää kaluani kädessään pitkänkin aikaa silloin kun aletaan nukkumaan. Siis samalla kun ollaan jo unta odottamassa.

    • hjuiop

      Jotenkin minua etoo ajatus, että parisuhde on ainoastaan tuo seksi ja sen ajattelu tavalla tai toisella.
      Itse olen ollut avioliitossa jo pitkän ajan ja tällä elämän tuntemuksella toivon suhteiden elävän myös ja muuttuvan ja joustavan erilaisissa tilanteissa.
      Alussa olimme joitakin vuosi kahden ja silloin kuljimme vielä enemmän niissä sinkkuaikojen porukoissa mukana eli vapaus ei katkennut sinne alttarille, tosin seksuaalinen uskollisuus oli ehdoton. Sitten saimme hartaasti toivotun pieniokaisemme ja elämä hänen kanssaan oli ihan helppoa, kumpikin meistä todella antoi aikaa lapselle ja kodille, mutta ei silloinkaan niin, etteikö olisi ollut mahdollisuutta olla mukana kavereita ja tuttavia ja sukulaisia.
      Monen vuoden päästä saimme toisen lapsemme, eikä koskaan tuntunut ahdistavalta tai muutoinkaan, että lapset olisivat sitoneet muusta elämästä pois.
      Lapset olivat mukana pieninä harrastuksessamme. Sitten kaverit tulivat tärkeiksi, eivät lähteneet enää mukaan, joten mies harrasti yksin ja olin kotona lasten turvana.
      En kokenut silloinkaan ahdistavaa oloa, viihdyn yleensä kotona, pidän lukemisesta, käsitöistä, kotitöistä.
      Mitä seksiin tulee se säilyy aika hyvin mukana vielä tuonne melkein 60 ikään, monilla alkaa olla sitten terveydellisiä syitä esteenä tuon jälkeen.

      Meillä ei seksi ole koskaan näytellyt suhteessamme pääosaa, se on tuntunut hyvältä, sillä elämässä on ollut muita hyvin mielenkiintoisia asioita. Olemme keskustelivia kaikesta mitä maailmalla tapahtuu, meillä on ollut tavoitteita elämämme suhteen.

      Nyt olen huomannut, että miehille seksi näyttelee vähän erilaista osaa elämässä, kun elämästä katoaa sisältöä, alkaakin se "pikkupoika" olla aina mielessä, se minua ahdistaa, en haluaisi seksin määrittelevän elämää koskaan. Mutta mitä mies tekee saadakseen seksiä, se on minulle vasten mielistä, kulkee perässä, huokailee ja välillä äksyilee ihan hölmöistä asioista.
      Ja tuo sisältöhän elämästä katoaa, kun vanhenee ihan automaattisesti, kaipaan tuota entisenlaista mielenkiintoista ja antoisaa elämää, en ollenkaan tuollaista mörökölliä äksyilemään.
      Elämässä on niin paljon , joista voisi nauttia, nähdä, kuulla pidän matkustelusta uusiin kulttuureihin, mutta miehen mielenkiinto on muuhun kadonnut. Ei hyvä näin.
      Miten saisin miehen kiinnostumaan elämästä, sillä taantumus on tullut ja aina vain mielessä "pikkupoikansa". Onko siinä tapahtunut jokin muutos, aiheuttaako kasvu esim. jonkinlaista painetta, jonka uskoo seksin kautta helpottavan eli onko takana jopa jokin sairaus elimessä. Minusta tällä hetkellä elämä olisi jopa helpompaa ilman minkäänlaista seksiä, kosketuksiahan silti voi olla. Miksi miesten maailmasta loppuu mielenkiinto rikkaaseen monimuotoiseen elämään.

    • Anonyymi

      Onpa tääkin ketju elänyt 20 vuotta

      • Anonyymi

        Mut runkkaus ei vanhene ja vaimonikin sitä tykkää välistä antaa ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Otat kalusta kiinni ja srunk srunk wanka wanka wanka srunk srunk sppruiits!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe