Vietätkö aikaa ennemmin yksin kuin seurassa? Millaisessa seurassa? Mitä teet yksin?
Huomaan, että vietän oikeastaan kaiken aikani seurassa. Jos en ole jossain kavereiden kanssa, olen netissä palstoilla tai somessa.
Ei ehkä hirveän hyvä juttu. Pitäisihän sitä ihmisen osata yksinkin olla. ;) Mutta toisaalta, kun jouduin tietyssä elämänvaiheessa olemaan sairauden takia paljon yksin, niin nyt nautin seurasta senkin edestä. :)
Viihdytkö yksin vai seurassa?
15
284
Vastaukset
- tämäonviihdettä
Viihdyn yksin. Netissä on helppoa olla ihmisten kanssa. Koneen voi sammuttaa kun niin haluaa.
- 7+6
Eniten tykkäisin viettää aikaa tyttöystävän kanssa mutta sellaista kun ei ole niin olen aika paljon yksin.
- 1+20
Kyllä mulle nyt kelpais seura. On lomaviikko ja aika tylsää yksin, ei tarviis edes nainen olla, ihan joku kaverikin ois jees, mutta eipä ole ketään.
- Onnellinen sinkku
Lasketteko muuten, että tämä netissä vietetty aika on aikaa yksin vai seurassa? Minä lasken, että se on seurassa vietettyä aikaa, jos lukee jotain palstaa tai tekee koneella jotain muuta sosiaalista.
Yksin olo on sitä, ettei kommunikoi kenenkään kanssa, vaan tekee jotain omaa juttuaan.Minä en laske virtuaalihenkilöiden kanssa käytyä kirjallista keskustelua seurassa olemiseksi, enkä sitäkään, jos viestittelen ihan "oikeiden", so. tuntemieni, ihmisten kanssa netin kautta.
Viihdyn sekä yksin että seurassa. Liika yksin oleminen tekee vetämättömäksi, sitten ei enää huvittaisi edes lähteä minnekään tai tavata ketään, mutta toisaalta tarvitsen myös omaa aikaa aika paljon.
- liian vanha?
Nuorempana harvemmin olin yksin. Mitä vanhemmaksi tullut, sitä vähemmän jaksaa muita ihmisiä. Jotenkin tuntuu että itseni ikäiset on ainakin lähipiirissä samanlaisia keskenkasvuisia, kuin parikymmentä vuotta sitten. Joillakin ei ole jutut yhtään muuttuneet vuosien saatossa.
- Jii007
Ennen viihdyin seurassa, mutta nykyään yksin.
Olen sellainen tyyppi, että en ala roikkua porukan mukana jos minua ei siihen pyydetä. Eli en soittele "kavereiden" perään, että mennäänkö sinne tai tänne.
Joskus "kaverini" minulle soittelivatkin, mutta en vastannut heille niin he lopettivat.
Yleensä olin se varamies, joka soitettiin paikalle kun muitakaan ei ollut. Ei paljon kiinnosta sellainen kun sai kuitenkin kuunnella vain kaikkia typeriä kuittailuja epäonnistuneista naisasioistani. Tosi hyviä kavereita. Olin varmaan myös porukoissa siksi, että ne muut jätkät näytti naisten silmissä paremmilta.- referenssiätmit ry
Kuulemma jotkut tekee niin, että baariin iskumielessä lähtiessä otetaan mukaan sellainen vähän reppana, jolloin jotain naista yrittäessä tämä iskijä näyttää ytmiltä sen ätmikaveriin verrattuna.
- Jii007
referenssiätmit ry kirjoitti:
Kuulemma jotkut tekee niin, että baariin iskumielessä lähtiessä otetaan mukaan sellainen vähän reppana, jolloin jotain naista yrittäessä tämä iskijä näyttää ytmiltä sen ätmikaveriin verrattuna.
Wingman. Sellainen minä varmaan olinkin. Juttuahan minulta olisi naisten kanssa tullut vielä silloin, mutta minut jätettiin jalkoihin ja naiset näkivät minut rumana jo muutenkin.
Mä olen kai sellainen seurallinen erakko.
Viihdyn hyvin ihmisten kanssa ja isoissakin porukoissa, mutta välillä täytyy päästä olemaan yksin ja hiljaa.
Kun olen kotona en juuri koskaan katsele telkkaria (uutiset ja dokumentteja katson, jos osuu kohdalle) tai kuuntele musiikkia, pidän metelin minimissä. Luen mielummin kirjoja, siivoilen, teen koulutehtäviä ja päiväunista nautin, jos on joskus aikaa.
Puhelinkin on usein äänettömällä kun olen kotona.
Välillä ihan ahdistaa, jos on kalenteri täynnä menoa ja meininkiä eikä tyhjää viikonloppua näy kuukausiin... mutta yritän ottaa sitä omaa aikaa aina kun mahdollista.- kiltti atm
Viihyn yksin koska en pääse seuraan. Minulla ei ole kavereita eikä juuri läheisiäkään joten yksin olen. Käyn salilla ja pelaan nettipokeria. Viime viikolla voitin pokerista 5000 dollaria mutta en pelaa kun kerran tai kaks kuussa. Olen usien kotona ja sitten koitan liikkua eten liho läskiksi joten käyn salilla. Töissä en ole.
Yksin koska en jaksa enkä ehdi hakeutua muiden seuraan. Aika ja energia menee ihan perusjuttuihin, kuten siivoamiseen, ruoanlaittoon ja kaupassakäyntiin.
- Voisi mennä hermo
Yksin koska väsyn muiden ihmisten seurassa. Ei ole oikein kavereitakaan, mutta olen tottunut olemaan yksin niin se on ihan ok. En tiedä jaksaisinko pitää kaverisuhteita yllä, mutta olisihan se kiva joskus esim. elokuviin jonkun kanssa mennä. Mutta toisaalta yksin on myös ihan kivaa, oma rauha jne
Yksin, pakollisissa sosiaalisissa suhteissa on MINULLE ihan tarpeeksi, ja mieluiten kotona ilman tv:tä, radiota tai muutakaan "meteliä".
(Eli työ, koulu, harrastus ja kaverit jäähallilla, kesäisin käyn mökilläkin lähinnä yksin, baareissa käyn kai nykyään jos kerran vuoteen, silloinkaan en mene sinne seuran vuoksi vaan vetämään pään "täyteen")
En ole kovin seurallinen tai seuraan hakeutuvaa tyyppiä, varsinkaan naisseuraan en hakeudu, jos nainen ei tee aloitetta.- erakko_85
Yksin. Koska ihmisten kanssa joutuu pitämään maskia. Sitä hauskaa seuramiestä ja vitsinheittäjää. Kotiin pääsee voi olla oma itsensä. Ei tarvi olla se ryhmän pelle ja seuramies. Raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161