Mitkä ovat 3 asiaa, mitkä muut ensin huomaavat sinusta? Entä eri ihmiset eri tilanteissa?
Minusta huomataan kadulla, että olen
- aika lyhyt
- varsin mitäänsanomattomasti pukeutunut (mustaa ja tummansinistä)
- oletetaan varmaan nuoremmaksi kuin olen, koska huppari tai hattu
Sisätiloissa, jossain taphatumassa:
- olen pieni
- olen pirteä
- en ole kovin erikoisesti pukeutunut
Miten muut näkevät sinut?
35
220
Vastaukset
- en mieti
Miksi pitäisi miettiä miten muut näkevät sinut ? En ymmärrä.
- Näin tällä kertaa
Mutta hei, on mulla persereikä vielä korkkaamaton neitsyt. Ei sua sattuis kiinnostamaan?
- Näin tällä kertaa
^Pahoitteluni, se tuli väärään paikkaan. Ylläpito voi poistaa. Että näin tällä kertaa..
- DarkFear (ei kirj.)
Minusta huomataan ensimmäisenä että:
- olen keski-ikäinen
- yritän piilotella kaljuani kampauksella
- minulla ei ole kavereita - Niin se on
Tyypillistä AT-touhua miettiä mitä muut ajattelevat.
- ätmi
Ei kukaan edes huomaa.
- Näin tällä kertaa
Mistä sen voi tietää mitä muut ihmiset ajattelevat ensimmäisenä itsestään? Ja onko sillä juurikaan merkitystä? Oleellisempana näkisin mihin suuntaan "ihmissuhde" kehittyy ja onko keskenään mitään yhteistä.
- gungungunööööööööööö
onks noin 40 v miehil jo erektio vaikeuksii?
Entie mut itel on ollu nuorempanaki ko olen hirvee jännittämään... ja naiset tietysti ajattalee et se johtuu heist. - Ihan normaalia
Itse asiassa se on ihan normaalia ihmisen ajattelua ymmärtää, että tulee nähdyksi myös muiden taholta ja että siihen voi myös itse vaikuttaa. Hyödyllistä miettiä välillä itse kullekin. Ongelma siitä tulee vasta sitten jos miettii vain sitä jokaisen vastaantulijan kohdalla.
- viisauksiariittäääää
Luultavasti eri näkemykset eli näkökulmista katselut eroavat useimmiten enemmän kuin vähemmän.
Itse näkee itsensä todennäköisemmin enemmän hyvänä ihmisenä, kuin huonona ja niin pitääkin tehdä, jos asiat itsellä suht normi kunnossa;))
Pitää toki olla aika ajoin kriittinen itselleen ja hyväksyä olevansa ihan vain ihminen huonoine ja hyvine puolineen, ei ihminen ole robotti, joka aina toimii hyvin ja oikein;)) Miten voit tietää mitä muut sinusta ajattelevat?
Varsinkin tuo lyhyys on semmoinen juttu että jos nyt mies on yli 160 cm pitkä niin en uskoisi todellakaan ensimmäisenä siihen kiinnittäväni huomiota. Minulla on monia jokseenkin itseni pituisia tai lyhyempiäkin kamumiehiä (so. 170 cm kieppeillä) joita en todellakaan noteerannut millään tavoin lyhyiksi ennen kuin jossain yhteydessä tuli noista pituuksista puhe. Tosin jos mies vaikuttaa jotenkin yleisesti epätavallisen vittumaiselta tyypiltä, niin silloin voi moiseen syytä miettiessään tulla noteeranneeksi tuon lyhyyden eri tavalla.
Toinen juttu on sitten nuo mitäänsanomattomat vaatteet. Siis kuljetko oikeasti itse kaupungilla kiinnittäen huomiota ihmisten mitäänsanomattomiin vaatteisiin tyyliin ”Jaahas, onpa siinä herralla/rouvalla harvinaisen tavanomainen ja massaan hukkuva asukokonaisuus”? Kyllä minun huomioni kiinnittyy pukeutumiseen ainoastaan jos sen on jotenkin silmiinpistävän erikoista, muuten se on kyllä jokin muu juttu josta joku ihminen jää mieleen, jos jää.Ai sori, kirjoitin olettaen sinut mieheksi, mutta tuon yhden toisen ketjun perusteella olet ilmeisesti sittenkin nainen.
Mutta tässä tapauksessa, a fortiori, en ymmärrä miksi ihmiset kiinnittäisivät huomiota jonkun naisen lyhyyteen? Tosin jos menee alle 130 cm, niin sitten ehkä saattaisi sen itsekin huomata.- mies.
stellaria81 kirjoitti:
Ai sori, kirjoitin olettaen sinut mieheksi, mutta tuon yhden toisen ketjun perusteella olet ilmeisesti sittenkin nainen.
Mutta tässä tapauksessa, a fortiori, en ymmärrä miksi ihmiset kiinnittäisivät huomiota jonkun naisen lyhyyteen? Tosin jos menee alle 130 cm, niin sitten ehkä saattaisi sen itsekin huomata.Kyllä minä ainakin kiinnitän naisen pituuteen huomiota. Pitkät naiset ovat seksikkäitä.
- mää iha ite täs oon
En ole muu. En tiedä. Kysy muilta!
- 17999999
No tietysti:
-nuorena
-hoikkana
-söpönä
(ainakin itse pidän itseäni , en sitten tiedä muista mutta ei paljon kiinnosta) - atm1
-viisaus
-komeus
-huumorintaju - Isä Timppa
-Viiksiäni kehutaan
-Vaimolleni pyydetään lähettämään terveisiä
-Minulle hymyillään hyvin paljon - näyttääkö isä timppa
tältä?
http://www.thedailyrash.com/wp-content/uploads/2009/10/Reynolds_AG883532461.jpg Mun silmiin kai kiinnitetään eniten huomiota. Joskus ihan ventovieraatkin saattaa kylällä pysäyttää ja sanoa silmistä jotain kohteliasta.
En sitten muuten tiedä. Riippuu kai katsojan omista intresseistä.- onpa kauniit silmät
Tuo silmäjuttu on vain sellainen helppo avaus, jonka voi tehdä naiselle oli sillä millaiset silmät hyvänsä.
- 1212
onpa kauniit silmät kirjoitti:
Tuo silmäjuttu on vain sellainen helppo avaus, jonka voi tehdä naiselle oli sillä millaiset silmät hyvänsä.
Jep. Kaikille miehille on opetettu että on junttimaista kehua pyllyä tai tissejä. Niinpä kehutaan silmiä, se on sellainen turvallinen avaus. Vähän kuin pelimiesrutiiniin kuuluu että kosketetaan ensiksi käsivartta, koska suoraan vyötäisille kiinni käyminen ei menisi alkuvaiheessa läpi.
- such a perfect lil angel
Ihmiset huomaavat minusta ensin
- säkenöivän älyni
- hyvyyden sädekehän pääni päällä
- vaatimattomuuteni, kun ripottelen päälleni tuhkaa - ölölölölölölölölölöl
ihmissilmä näkee kyl aika vähä mitä ympärillä tapahtuu.
- Jii007
Kaikkialla ensimmäisenä huomataan varmaan ruma pärstäni. Muuten sekoittuisin massaan.
Sitä sun pitäisi kysyä niiltä muilta.
"Frankly, my dear, I don't give a damn"- nainennnnnmmm
Musta huomataan
tarkkaan valitut nätit vaatteet
nätti naama
jostain syystä kaikki pitävät minua varattuna vaikken varattu olekaan. En tiedä miten sellanen harha näkyy...esim tänään viimeksi kaupassa kun pukumies tuli jutteleen, uskoi että olen varattu. - nihhhhhhh
Tärisevät kädet, viinanlemu ja vihainen naama :DD
- Gentle Man
Jaa-a.
Tässä on iso ero. Miehet kun ovat visuaalisia, huomio kiinnittyy aluksi ulkonäköön. Ilmeisesti koska biologinen ohjelmointi pakottaa tykkäämään hedelmällisistä naisista. Naisen puolestaan on nähtävä mies toiminnassa, sosiaalisessa tilanteessa jossa ns. sosiaaliset taidot & sosiaalinen hierarkia käyvät ilmi.
Tarkoittaa sitä että 80-90% miehistä on pelkän ulkoisen olemuksen perusteella aika harmaata massaa. Tästä oli käsittääkseni tutkimuskin; tilastotieteen oppien vastaisesti 80% miehistä ulkonäöltään alle keskitasoa :p
En usko että minussa on ensivaikutelman perusteella mitään erityisen positiivista tai mitään erityisen negatiivista. Olen lyhyehkö, mutten poikkeuksellisen lyhyt. En lihava enkä lihaksikas. Tavallinen hiustyyli. Aika normaalit piirteet muutenkin. Huomio kiinnittyy yleensä ehkä vähän keskivertoa parempaan/tyylikkäämpään pukeutumiseen. Käyttäytyminen ja mieliala vaikuttavat tosi paljon...naisille itsevarmuus tuntuu olevan kaiken A ja O.
Jos ajatellaan muita ihmisiä kuin oman ikäisiä naisia, riippuu täysin paikasta. Helsingin ydinkeskustassa voisi ajatella että konttorirotta ym, peräkylän marketissa että bisnesmies :D- harmaa eminenssi
Ja 80% naisista toivoisi olevansa harmaata massaa :p ? Voisin kuvitella, että olisi vapauttavaa. Naisia tosiaan arvioidaan visuaalisesti, eikä palaute ole aina niin imartelevaa. Vaikea kuvitella, että naiset huutelisivat miehille vaikkapa kadulla: "Hei sinä kalju kaljamaha, jäikö tukka kotiin?" Tms.
- Gentle Man
Kieltämättä vaikea kuvitella. Mutta täytyy muistaa että tuo edustanee sitä törkeintä palautetta, jota yleensä annetaan jonkun räkälän liepeillä klo 3.05 yöllä. Valtaosa miehistä käsittääkseni on ihan asiallisia kuitenkin...?
Vastaavasti ei kovin usein näe miehen reagoivan saman ikäisen naisen ihan asialliseen lähestymisyritykseen esim. näin:
"Hyi v**** sä oot ruma mee pokaan vaikka h****a"
"Siis v**** ällöttävää luuleks että noin saa p****u"
"Siis mä en tosiaan lähe tommosen v**** pätkän kans mihinkää"
"Siis painut HETI v*****n siitä tai mä sanon Jyrille et tulee vetään sua pataan"
Nämä siis ihan sivusta kuultuja. - 987
Siis nimenomaan valtaosa miehistä EI ole asiallisia, asiallisuus olisikin suuri plussa!
- Super ATM
"Siis nimenomaan valtaosa miehistä EI ole asiallisia, asiallisuus olisikin suuri plussa!"
Kyllä on. Kuvittelet vain, koska valtaosa naisten seksikokemuksista tapahtuu niiden kanssa jotka eivät ole asiallisia. Eli sellaisten miesten kanssa jotka ovat itsevarmoja, dominoivia, suoria, ja osaavat homman sängyssä koska ovat jo kaataneet kymmeniä ellei satoja tyttösiä.
Sitten kummastellaan miksi pelurijännämies ei ollutkaan unelmien prinssi sen jälkeen kun sai mitä halusi. - vääriljäljil oot
Ei siihen seksiä tarvita et huomaa miehen asiattomuuden. Kuka nyt niiden ällöjen läskimahasten asiattomien miesten kanssa menis sänkyyn?
Nimenomaan ne asialliset on niitä ketkä ylipäätänsä johonkin pidemmälle naisen kanssa pääsee.
Asiattomuus ei ole itsevarmuutta. Minusta huomataan kadulla, että olen
- Pitkä ja hoikka
- Ns. kaunis mies söpöine kasvonpiirteineen
- Pukeudun töiden ulkopuolella värikkäisiin paitoihin, pillifarkkuihin yms. tyylikkäisiin vaatteisiin
Sisätiloissa, jossain taphatumassa:
- Osaan tarvittaessa small talkin, mutta en aina kykene katsomaan ihmisiä silmiin
- Inhoan istua tai seistä liian lähellä toista ihmistä
- Tuoksun aina hyvältä ja puhtaalta- Nainenkävitaas
Kattoo et siinä meni pieru saharaan että viuhahti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825