Otti innokkaasti yhteyttä ja flirttaili. Koskestteli paljon ja nauroi jutuilleni. Sitten selvisi, että testasi vain viehätysvoimaansa. Ei sillä, että pakkeja tulee aina. Tunnen kuitenkin itseni petetyksi, huijatuksi ja nöyryytetyksi; Tunnetasolla raiskatuksi. Miksi kukaan ihminen haluaa tehdä tällaista toiselle? Käyttää leikkikaluna ja heittää pois kuin rypistetyn roskan.
PS. Anteeksi palstanaiset, että olen purkanut pahaa oloani teihin. Tajusin etten ole ko naista parempi raivoamalla viattomille ihmisille.
Nainen leikki tunteillani
12
415
Vastaukset
- dickhead666
i feel you bro
- selväasia
Olisihan sun pitänyt tietää että nainen vaan leikkii.
- Oppinut.jo
Niinhän ne aina tekee. Kauan luulin minäkin toisin, mutta sitten se totuus paljastui.
- myösoppinut
Oppinut.jo kirjoitti:
Niinhän ne aina tekee. Kauan luulin minäkin toisin, mutta sitten se totuus paljastui.
Niinkuin mieskin. Ainakin jännämies.
.. Sellaisia ne monet Kisut on.. ;P
- jännämies-
Hakkaa se nainen
- ajanvietettävaan
Palstapojat ei ymmärrä naisia.Naiset flirttailee ihan ohimennen ja ilman muita tarkoitusperiä.Flirtti on naisille vähän kuin small talkia,ei se mitään tarkoita,eikä varsinkaan ole tarkoitus edetä sen pidemmälle.Usein ei edes itse huomaa flirttailevansa.
- Löhöän
Fi,...fiiiuuuu täällähän mä viheltelen nyttenkin
- Anonyymi
Pitäs ampua haulikolla sellasta naista päähän.
- AnonyymiUUSI
Noh se on maantapa
- AnonyymiUUSI
Jos olet ihastunut, ovat naisetkin ihastuneita sinusta ja käyttäytyvät sen mukaisesti mukavasti, ilman että se olisi sen vakavampaa. Se ei kuitenkaan ole ollenkaan sama asia, kuin että olisi ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238