Nainen leikki tunteillani

asdasdasddsa

Otti innokkaasti yhteyttä ja flirttaili. Koskestteli paljon ja nauroi jutuilleni. Sitten selvisi, että testasi vain viehätysvoimaansa. Ei sillä, että pakkeja tulee aina. Tunnen kuitenkin itseni petetyksi, huijatuksi ja nöyryytetyksi; Tunnetasolla raiskatuksi. Miksi kukaan ihminen haluaa tehdä tällaista toiselle? Käyttää leikkikaluna ja heittää pois kuin rypistetyn roskan.

PS. Anteeksi palstanaiset, että olen purkanut pahaa oloani teihin. Tajusin etten ole ko naista parempi raivoamalla viattomille ihmisille.

12

415

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dickhead666

i feel you bro

• selväasia

Olisihan sun pitänyt tietää että nainen vaan leikkii.

• Oppinut.jo

Niinhän ne aina tekee. Kauan luulin minäkin toisin, mutta sitten se totuus paljastui.

• myösoppinut
        Oppinut.jo kirjoitti:

Niinhän ne aina tekee. Kauan luulin minäkin toisin, mutta sitten se totuus paljastui.

Niinkuin mieskin. Ainakin jännämies.

• .. Sellaisia ne monet Kisut on.. ;P

• jännämies-

Hakkaa se nainen

• ajanvietettävaan

Palstapojat ei ymmärrä naisia.Naiset flirttailee ihan ohimennen ja ilman muita tarkoitusperiä.Flirtti on naisille vähän kuin small talkia,ei se mitään tarkoita,eikä varsinkaan ole tarkoitus edetä sen pidemmälle.Usein ei edes itse huomaa flirttailevansa.

• Löhöän

Fi,...fiiiuuuu täällähän mä viheltelen nyttenkin

• Anonyymi

Pitäs ampua haulikolla sellasta naista päähän.

• Toivottavasti joku ymmärtää tilata sulle ambulanssin ja toimittaa hoitoon.

• Anonyymi
      UUSI

Noh se on maantapa

• Anonyymi
      UUSI

Jos olet ihastunut, ovat naisetkin ihastuneita sinusta ja käyttäytyvät sen mukaisesti mukavasti, ilman että se olisi sen vakavampaa. Se ei kuitenkaan ole ollenkaan sama asia, kuin että olisi ihastunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe