Jeesus kiellettävä alkoholilaissa!

kaikki todistaa

11

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgjhgjhhjh

Ehtoollisviinin nimi pitää poistaa ja uudeksi nimeksi tulee ehtoollisjuoma.

• joku roti kirkkoonki

Kirkossa jaetaan kuulemma alkoholia alaikäisille! Sen minä jo tiesin, että papit on usein pikku pierussa tai pikku ehtoollisessa, kuten ne itse sanoo, mutta tämä viininlitkujen jakaminen kakaroille on jo liikaa!

Kirkko pitääkin asettaa välittömästi puolen vuoden karenssiin. Kun yhteisöverot loppuu, niin alkaa taas lain noudattaminenkin maistua.

• kekek-kekek kirjoitti:

Tavallinen kuolevainen voi Suomessa kyllä joutua oikeuteen tosiaankin alkoholitarjoilusta alaikäiselle.

Itsekin maistoin 1. kerran alkoholia rippiehtoollisella.

Yleensä kai lapset aloittaa alkoholikokeilut yskänlääkkeellä... ennen ollut tuommostakin...

http://www.businessinsider.com/yes-bayer-promoted-heroin-for-children-here-are-the-ads-that-prove-it-2011-11?op=1

Espanjassa join kerran sattumalta samanlaista viiniä kuin olen ehtoollisilla saanut. Se oli todella hyvää, ja myös vahvaa viiniä. Maku siis oli täsmälleen sama.

Ja kyllä Jeesus käy kylähullusta, ja siten myös laitapuolenkulkijan mallina sopiva.

• 1st class to hell

Lukuisissa kuvissa,elokuvissa ja ikoneissa ukko on ennemminkin selvä pro-kannabis mainos. Jo Mooseskin poltti koko pensaan kuulemma aikoinaan.

• Lukeminen kannattaa
    • kieltoon vain

"Jeesus kiellettävä alkoholilaissa!"

Totta. Viiniä valmistettaessa siihen on laitettava määrätty määrä hedelmiä. Muuten se on kiljua ja sellaisen valmistaminen on kiellettyä. Jeesus käytti pelkkää vettä. Sakkoa tulisi. Ei huonoa esimerkkiä saa Suomessa tuoda esille.

Sitä paitsi Jeesushan pantiinkin alulleen huoraamalla. On siinä oikein "hieno" ja "mallikelpoinen" isä Herraksi.

• prospector

Miten neitseellinen voi huorata, kerropa se, riivaajan valtaama!

• prospector kirjoitti:

"Miten neitseellinen voi huorata, kerropa se, riivaajan valtaama!"

Sinä tarvitset terapiaa noiden sun juttujesi kanssa.

• faktaa kehiin
        prospector kirjoitti:

"Miten neitseellinen voi huorata, kerropa se, riivaajan valtaama!"

Se oli riivaaja, joka pani sen muijan paksuksi, sinä pirun kätyri!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe