Schumacher ei herännytkään - ylöstempaus peruttu!!

Pieleen meni

"Schumacher pysyy liikkumattomana, eikä hän voi puhua."

Tämä on katastrofi! Ylöstempauksen tulo riippui täysin siitä että Schumacher heräisi ja puhuisi. Näin ei käynytkään. Ylöstempauksen täytyy siis siirtyä.

Pahimmassa tapauksessa ylöstempaus tulee vasta kun Schumacherin menehtyy. Hän on vasta 45-vuotias ja voi elää vielä kymmeniä vuosia vammautumisestaan huolimatta.

27

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (ei kirj.)

Eipä hätää. Minä heräsin "profetoimaan."

En tosin ymmärrä mitä se on, mutta heräsin kuitenkin.

Tässä perusteet kirjoituksiini.

http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
      http://aikapommi.wordpress.com/
      sympaatti
      4.5.2014 18:29
      Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
      Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

• KTs; oireet mulla

Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet

• -jarmo-

Täällä profetoidaan kovaa ja korkeelta. Uskon että profetointinne pitää paikkansa, sekä aloittajan että KTS:n osalta:

"Eipä hätää. Minä heräsin "profetoimaan." En tosin ymmärrä mitä se on, mutta heräsin kuitenkin.

""Schumacher pysyy liikkumattomana, eikä hän voi puhua."

"Tämä on katastrofi! Ylöstempauksen tulo riippui täysin siitä että Schumacher heräisi ja puhuisi. Näin ei käynytkään. Ylöstempauksen täytyy siis siirtyä."

Jarmo jatkaa... Profeetat ovat puhuneet.
      Siirrämme katseet siis Omeriin ensi keväälle:

Raamatullinen vuodenvaihde 20.3.2015 alkaa auringonpimennyksellä
      Pääsiäinen 4.4.2014 alkaa verikuulla
      3.Mooses 23.15-17 pääsiäissapatin jälkeen lasketaan 7 viikkoa 50. päivään saakka joka on Omerin laskennan päätös. Se päivä on 25.5.2015

• KTS(ei kirj.)

Kun nostit esille, niin minäpä jatkan.

KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
      No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
      ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
      Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.

KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
      Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
      Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

• -jarmo-

Älä jatka... profeetta avaa suunsa, sanoo sanomansa ja sulkee suunsa.
        Ei profeetta alvariinsa hölötä joutavia.

Halleluja Israel, Jumalan silmäterä, lohduttakaa ja siunatkaa heitä!

• Jatka vaan
        -jarmo- kirjoitti:

Älä jatka... profeetta avaa suunsa, sanoo sanomansa ja sulkee suunsa.
        Ei profeetta alvariinsa hölötä joutavia.

Halleluja Israel, Jumalan silmäterä, lohduttakaa ja siunatkaa heitä!

Tietämättäsi olit koko-ikäsi sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet...

• vankilapako

Pieleen meni ja se on hyvä asia koska muuten oltas jouduttu jo nyt tuomiolle.
      Vielä ehtii tehdä vaikka kuinka paljon syntiä, eikä huominen murehuta.
      Miks pitäs tehdä parannus jo tänään kun sen ehtii tehdä vielä huomennakin?

• Ettekö erota mitään

Minä paranen. parantukaa tekin.
      Olkaa vastuullisia harhoissanne.
      Xiina
      0
      Sulje
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet

• Hävettää

Jarmon älylle sopiva ketju.
        Hävettää kun koko maailma voi lukea millaisia puupäitä suomessa.
        ÄO.

• -jarmo-
        Hävettää kirjoitti:

Jarmon älylle sopiva ketju.
        Hävettää kun koko maailma voi lukea millaisia puupäitä suomessa.
        ÄO.

Mites ny portsarilta voi vaatia kauhalla ku lusikalla annettu?

• Tule terveeks

Tuskin lusikallakaan.

Xiina
      0
      Sulje

• Tuula H

eipä nuo kovin viisaatkaan koulutukseltaan ole osanneet viedä suomea oikeaan suuntaan. ihan sama onko portsari,vaiko siivooja. jolla on järkeä voi olla lääkäriä viisaampi rahan käytössä ja asioiden hoidossa.

• Voi voi voi

Tällaista aloitustako teiltä Jumala odottaa?
      Eikö teillä todellakaan ole tähän päivään asiallista keskusteltavaa?
      Etkö osaa tehdä omaa aloitetta kun herjaaviin ja kaikkeen soopaan osallistut?
      Turhaanpa Herra puhuu ja opastaa, teitä.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12703826

Tuskin lusikallakaan.

Xiina
      0
      Sulje

• -jarmo-

Keskustelu aina vaan paranee. Kohtahan tämä on jo teologian akateemisella tasolla. Portsarista psykologiin ja siivoojasta sivistykseen.

Luukas 14:11

• Kyesymys

Miksi vastailet koko ajan noihin omiin juttuihisi?

• -jarmo-
        Kyesymys kirjoitti:

Miksi vastailet koko ajan noihin omiin juttuihisi?

No onpas mukava että sinäkin olet täällä keskustelemassa, niin raikkaana ja hyväntuulisena ja kevyen keväisin mielin :D

• Kysyms
        -jarmo- kirjoitti:

No onpas mukava että sinäkin olet täällä keskustelemassa, niin raikkaana ja hyväntuulisena ja kevyen keväisin mielin :D

Eikö samalla vaivalla olisi voinut vastata kysymykseen?

• -jarmo-
        Kysyms kirjoitti:

Eikö samalla vaivalla olisi voinut vastata kysymykseen?

Joo!

• Onjeesus taiShumi

Se Jarmon lähtö vaan lähenee, merkeistä päätellen.
      Arvatkaapas minne?
      Ei taaskaan ymmärrä muuta kuin järjetöntä höpinää.

• Jeesuksen nimessä...

No, eihän ole vielä edes mitään ylöstemmatavaakaan, kaikki krist. uskovathan elää edelleenkin suuressa hajaannuksessa useisiin eri nimisiin lahkohenkisiin, kaikille hyväksi Jumalan Sanan vastaisesti eläviin eriseuroihin ja muihin maailmallisiin yhdistyksiin ja puolueisiinkin eksyneinä ja eksytettytettyinä, maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, ja maalle suolaksi vaikuttamattomina. Joissa kaikissa eletään, toimitaan ja vaikutetaan, toisiaankin / Kristusta Jeesusta kohtaan rakkaudettomasti, laimin LYÄVÄSI, Hänelle johon sanovat uskovansa, tuskaa tuottavasti.

Se ylöstempaus edellyttä Krisytuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntia, joissa kaikki jäsennesä pääsee elämään ja toimimaan / vaikuttamaan Raamatun UT mukaisuudessa YHTÄ olevasti ja kaiekssa YHTÄ pitävästi, jokista jäsentään myöden keksinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä, Hänen kirkkaudeksi ja kunnikasi. Joka ei näissä runsas lukuisissa ERI seuroissa ja lahkoissa, eikä puolueissa ole mahdollista. Niissä ei pääse kasvamaan siihen lopulliseen pelastukseen kelvollisuuteen, eikä silloin ylöstempaus valmiuteen.

Herätykseksi

• -jarmo-

Amen, ystäväni :)

• Kumma jutu

Kuulostaapa sitten olevan tuo tempaus kovin kaukana. Kumma kyllä profeetat ennustavat kuitenkin koko ajan päivämääriä sille vain muutaman kuukauden päähän. Muistelen, että Raamatussa olisi sanottu jotain sellaista kuin "kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."

• Amen. Jarmo
    • Asioita seurannut

Jarmon blogi on hyvin mielenkiintoinen palsta positiivisessa mielessä. On tullut seuratuksi sitä jo vuosia. Paljon mielenkiintoisia, ajan tasalla olevia aiheita käsittelyssä, hyvä Raamatun tuntemus paistaa läpi kirjoituksista, myös hyvä yleistietous maailman asioista. Jeesuksen tulemus lähenee, tarkkaa HETKEÄ ei tiedetä, mutta ajan merkit ovat selvästi olemassa. Ja kukas kieltää laskemasta silti päivämääriäkään.

Morsiusseurakunnan lähtö ei riipu Schumacherin heräämisestä. Uskon kuitenkin, että siihen voi silti liittyä jotain profetaalista. Jos hän herää koomasta, onko hänellä jotain mielenkiintoista kerrottavaa tuonpuoleisista kokemuksista?

• KTS (Ei kirj.)

Heräsihän tämä suomalainen lumilautalija Mikko Sjöblomkin koomastaan, joka aiheutui Kalifornian lumivuorilla tapahtuneesta mukkelismakkelista.

Hän kertoi nähneensä kooman aikana unia lumisista maisemia joissa snoukkaili.

• Sinä aloittaja? Oletko orpolapsi? Onko ketään jota saat rakastaa? Oletko ikinä kokenut rakkautta? Osta lentoliput ja hyvällä verukkeella tietenkin, niin mene sinne sairaalaan Schumacherin luokse vartijoiden ohitse sanomalla että olet suomalainen parantaja jolla oli profetiat -palstalla vahva näky että tulen tänne Michaelin parantamaan. Näytät tätä aloitusta todisteena. Kun pääset Shumin vierelle, niin ota häntä kädestä kaksin käsin ja katso häntä tunnin hiljaa silmiin. Käänny senjälkeen hitaasti ympäri ja kävele rauhallisesti pois. Sano paikallaolijoille etten parempaan nyt pystynyt.

• Jean-Francois Payen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      143
      3196
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1463
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      145
      1217
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1017
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      833
    10. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      827
    Aihe