Herra puhuu

Amen

Jumala muistuttaa meitä, missä ajassa elämme.
Tänään rukouksessa:
Rakkaat lapseni, minä teen kaiken uudeksi. Minä olen teille tehtävät antanut, olkaa uskolliset ja kysykää minulta.
Jyvät erotetaan akanoista. Se on nyt jo alkanut.
Vaikka näettekin, niin lusteeseen älkää koskeko.
Jatko henk.koht. asioita.

12

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totisesti

Se on jo alkanut. Herra ohjaa omiaan yhteen.

• Oikein kiire

Näkyvää on Herran työ ajassamme.
      Kiireinen on vastustajakin.

• Onko meille tehtäviä

Kuuntelemmeko Jumalan ääntä, me uskovat?
      Haluammeko toimia juuri Herramme tahdossa?

• Tuula H

sain hengessä kirjeen tänä aamuna taivaasta. siinä luki: Minä tulen pian.
      sopiva raamatun kohta löytyi Johanneksen ilmestys 22:7

• 5 tyhmää

Vaikuttaa siltä, että Jumalan lapsia on yllättävän vähän.

• 5 tyhmää. Käsittääkseni uutisvilja (morsian) korjataan talteen eli temmataan karitsan häihin uuteen Jerusalemiin (kuutio). Sitten alkaa maan päällä 7-vuotinen vaivanaika ja suuri ahdistus. Silloin korjataan pääsato.

1.Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

Ilm. 7:14
        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Marttyyrit herätetään eloon vaivanajan lopussa, kun 1000-vuotinen rauha alkaa maan päällä.

Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Ajanmerkit kertovat tempauksen läheisyydestä. Uskon morsiamen ylösoton tapahtuvan kolmen vuoden kuluessa. Pian alkavan maailmanhallituksen mestausvälineet ovat valmiusasemissaan.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fema guillotines

Opetusvideo
        http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8
        Uusi Jerusalem on ristin muodostama kuutio.
        http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

Koko
        http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx

• älkää"opettako"
        yurki1000js kirjoitti:

5 tyhmää. Käsittääkseni uutisvilja (morsian) korjataan talteen eli temmataan karitsan häihin uuteen Jerusalemiin (kuutio). Sitten alkaa maan päällä 7-vuotinen vaivanaika ja suuri ahdistus. Silloin korjataan pääsato.

1.Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

Ilm. 7:14
        Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Marttyyrit herätetään eloon vaivanajan lopussa, kun 1000-vuotinen rauha alkaa maan päällä.

Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

Ajanmerkit kertovat tempauksen läheisyydestä. Uskon morsiamen ylösoton tapahtuvan kolmen vuoden kuluessa. Pian alkavan maailmanhallituksen mestausvälineet ovat valmiusasemissaan.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fema guillotines

Opetusvideo
        http://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8
        Uusi Jerusalem on ristin muodostama kuutio.
        http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

Koko
        http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx

Opetusvideo? Eli tuo pitäisi uskoa?

• älkää"opettako" kirjoitti:

Opetusvideo? Eli tuo pitäisi uskoa?

En väitä, että mikään ihmisten tuotos olisi täydellinen. Raamattu kehoittaa tutkimaan kaiken ja pitämään hyvän.

• järkipäässävai?

Ei ole järkevää puhua Jumalasta - sukupuolettomasta voimasta käsitteellä "Herra". Jos joku kutsuisi vaikka sähköä "Herraksi" niin häntä pidettäisi ties minkälaisena. Kun puhutaan "Herrasta", tarkoitetaan miestä, ja ihmisolentoa. Ja tästä en ala kiistelemään. Jeesus voi olla herra, ei käsittääkseni Jumala. Jo Jumala sana itsessään on sukupuoleton.

• Herrasta. Jokaisella ihmisellä on herransa. Ellei se ole Jumala, se on "vanha käärme". On olemassa vain kaksi herraa. Toinen on Herra isolla alkukirjaimella. Ihminen ei pysty saamaan aikaan maailmanrauhaa. Jumala pystyy. Uskon 1000-vuotisen maanpäällisen rauhan alkavan kymmenen vuoden sisällä. Silloin villitsijä sidotaan.

Ilmestyskirja:
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

• 6867

Tänäänkin Jumala puhuu samaa.

• Täällä...

Lustetta näkyvissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5365
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2086
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1760
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1473
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1417
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1058
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      205
      905
    Aihe