Tiedän että on olemassa monta...

hanketta missä aletaan mainostamaan kaikkea sitä mitä jotkut hallintolaitokset kieltävät.

Itse olen liimannut tarroja mm. läppärilaukkuun, autonikkunoihin, fillariin, ja missä nyt ovatkin aina kaikkien näkyvillä, sitten voi vielä tietysti vaihtaa omiin profiilikuviin jonkun kielletyn mainoksen.

Omassa kuvasssani tuolla oik.yläkulma, palaa Cuubalainen ja vitun hyvin palaakin sen kanssa on kiva siemailla vaikka Calvadossia.

Hyviä profiilikuvia:

http://i3.dailyrecord.co.uk/incoming/article875382.ece/alternates/s615/alcohol-image-3-690701862.jpg

http://snusauthority.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/Snuscollage.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_G2KIETJONEQ/S708fu37S5I/AAAAAAAAAro/DzRsLyk8nzk/s1600/3.jpg

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

Jos olisin 13 v. innostuisin. Hyvä kuitenkin, että toiset osaavat olla naivistisia

• Joo tämähän ei onneksi ole pakollista, mutta jossain se raja kulkee. Olen varma siitä, että niitä valviiroiden ym. keskuksien hommissa pärjäisi 13 vuotiaskin. Mutta jos kysytään joiltakin ei noin apaatiselta kuin sinä, niin luultavasti ovat sitä mieltä noista kielloista, että niitä ei ole enää mielekästä valvoa kasvattamatta mitään tuottamattomia toimistokeskuksia....mikä taas johtaa uusien tuottamattomien virkojen perustamiseen....mikä taas johtaa suurempaan kestävyysvajeeseen ja sen hallitsimisen tuonnemaksi.

• iso karvainen mies

Meikäläisen tyttöystävä modelli aina välillä innostuu liikaa D:

• Jos minä olisin sinun tyttöystävä niin ensitöikseni vetäisin sulle kosanilla karvanpoiston....tiedätkö puupää sellainen liekinheitin tyyppinen laite.

Tajuaakohan kukaan, että tässä maassa ei juurikaan Nokian hassaamisen jälkeen ole enää mitään tuottavaa yritystä....jotka maksaisivat suomeen veronsa.

• Tarroista tuli mieleen jonkun anarkistiporukan viime vappuna liimaamat plakaatit, joissa luki: "Kuka vie vappusimasta rusinat? No porvarihan se." Jos olisi ollut enemmän virtaa, olisin liimannut päälle tarroja "Porvari juo shampanjaa ja jättää simat makoileville stallareille."

Ps. Ajattelin lähteä käymään Tallinnassa viinanhakureissulla. Jos ei muuten, niin Risikon kiusaksi.

• Sama täällä voidaan moikata aina terminaalissa...meikä hoitaa nykyjään lähes kaiken tuolta Tallinan postitoimiston kautta tai jos tarviin jotain isompaa niin vuokraan pakun ja käyn sillä hakee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1413
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1063
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      49
      966
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      860
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      840
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      821
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      171
      815
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      173
      692
    Aihe