uhka vai mahdollisuus?
Onko ebola ihmiskunnalle
12
53
Vastaukset
- 345345
Parasta olisi, jos kyseinen tauti tartuisi vain YTM:iin ja tuhoaisi heidät.
- ht ...
Mahdollisuus. Maapallohan on jo liikakansoitettu.
Surullista, mutta totta.
Kyllä se luonto huolehtii säännöllisesti ihmisten vähentämisestä.- asdasdasddsa
pimppaloora kirjoitti:
Surullista, mutta totta.
Kyllä se luonto huolehtii säännöllisesti ihmisten vähentämisestä.Meitä on nytkin aivan liikaa. Tarvittaisiin 1,5 maapalloa elättämään kaikki maailman ihmiset. Tulee luonnolle aika kiire, ennenkuin se on jo tuhottu.
- Darwin Awards
asdasdasddsa kirjoitti:
Meitä on nytkin aivan liikaa. Tarvittaisiin 1,5 maapalloa elättämään kaikki maailman ihmiset. Tulee luonnolle aika kiire, ennenkuin se on jo tuhottu.
Ei luonto taikka maapallo mihinkään tuhoudu, mutta ihmiset saattaa kuolla pois omaa tyhmyyttään.
- Ikisinkku M
Sanoisin että ainakin maapallolle se on mahdollisuuden poikanen, ei vain taida päästä koko ihmiskunnasta eroon.
- trytanosaurus
lääkevirmojen johtajat taas rikastuvat ko päsevät testaa ihmisii testaamottomil lääkkeil.
- ei lääkettä
Ebola on hyvä asia. Toivottavasti siitä kehittyy nykyajan "musta surma" joka rajoittaisi kehitysmaiden liikakansaoitusta.
- Afrikan ihmiset =
Itse ihmettelen miten se Afrikka ei saa asioitaan järjestymään? Sinne on vuosikymmeniä annettu valtavasti rahaa ja kaikenlaista avustustoimintaa, ja siltin maat ovat kaaoksessa, rutiköyhiä ja tautien vaivaamaa.
Miettii Kiinaa: se oli vielä 70-luvulla täysin kehitysmaa, nyt on maailman johtava talousmahti.- sdghsh
Kertonee niiden fiksuudesta jotain jos erääseenkin kylään rakennettiin aurinkokennosysteemit niin että saisivat virtaa pumppuun joka pumppasi vettä kaivosta. No mustat miehet halus heti länsimaiden elintasoa ja kuormitti sen sähkösysteemin videoilla ja telkkareilla yms. Niillä ei yksinkertaisesti ole edes maalaisjärkeä niin mihinkä sellaset ihmiset nyt kehittyis.
- Vannon, en ole psyko
Kuulostan nyt joltain psykolta, mutta olen suorastaan fantasioinut ebolan leviämisestä. En kumminkaan nauti siitä että ne ihmiset kärsii. Ajatus vain kutkuttaa siitä paniikista mikä leviää kun ebola lähtee kunnolla liikkeelle.
Saisi sitä etäältä katsella. - Niin se on
Kun tietää miten paljon ihmiset liikkuvat ja ovat tekemisissä nykyään, on vain ajan kysymys, milloin tauti rantautuu Suomeenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622832Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672648Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322542Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582088Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181609Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121602- 491599
- 791589
- 571489