Niin elikkäs onko kellään tietoa, että saako henkilökohtainen avustaja pitää palkatonta lomaa. Itse oon avustajana päiväkodissa ja en saa pitää esimiehen mukaan palkatonta, jos hoidettava lapsi on hoidossa. En vaan ole löytänyt mistään, että missä näin on kirjoitettu. Saisinko sitten pitää palkatonta, jos minulle olisi sijainen, jos nyt on niin, että niin om määritelty, etten saa palkatonta lomaa pitää?
Vastaukset 1
- Puuhh
Moi!
Itse työskentelen myös avustajana. Oletko suoraan tehnyt sopimuksen päiväkodin kanssa, vai oletko jonkin avustajia välittävän firman "leivissä?"
Minulla maksetaan lomakorvaukset joka palkkaan, joten ei ole vuosilomapäivä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettet voisi koskaan vapaata pitää.
Eli siis työnantajan kanssa pitää pystyä järjestämään itsellesi sijainen jos ja kun haluat tuota palkatonta pitää.
http://www.heta-liitto.fi/ tuolta itse löytänyt paljon kysymyksiini vastauksia ja varmaan voi viestilläkin heitä lähestyä tarvittaessa.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567