Paikalle pölähti poika jolla oli tosi ohuet kädet.
Mikä meni vikaan?
Sovin elisaketun kanssa treffit
8
96
Vastaukset
- pieni hiiri
Sait mitä tilasit.
Niin olisi kannattanut tilata sellaisilla käsillä mitkä miellyttävät, jotkut eivät vaan koskaan opi.
Olenko piikkinä aloittajan persiissä? Tietääkseni pieleen menneistä tapaamisista ei ole muilla sanottavaa kuin minulla, eikä se vielä ole kaatunut kertaakaan siihen, että minulta olisi pokka pettänyt.
Mutta ei se mitään, ymmärtäähän sen että ihmiset kärsivät erilaisista pelkotiloista. Toiset pelkäävät mörköjä, toiset tuttujaan, toiset sitten ohutraajaisia poikia. Jotkut näyttävät pelkäävän elisakettuakin.Kelaa mikä fobia, tyyppi paskoo housuunsa aina kun kohtaa ohutraajaisen pojan....wettu oikee twin peak's:D
modelli kirjoitti:
Kelaa mikä fobia, tyyppi paskoo housuunsa aina kun kohtaa ohutraajaisen pojan....wettu oikee twin peak's:D
- määmy
Ny venataa, et kloku kilisee ja vaknaat
- Olet tavannut
Ville Antinmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564