VAROKAA: TULOSTAKAA AINA SÄHKÖISEN ASIOINNIN SIVUNNE

TE-toimisto ottaa yh

Kuten olen täällä jauhanut kyllästymiseen asti, sähköisen asioinnin sivuillani on edelleen näkyvissä kehotus ilmoittaa saamani työtarjouksen mukaan toimimisesta/tuloksesta, vaikka olen ilmoittanut asiasta jo kaksi kertaa.

Molemmat TE-toimiston kirjaamoon lähettämäni sähköpostit kuitattiin vastaanotetuiksi ja käsittelyyn lähetettäviksi. Ensimmäiseen viestiin tuli käsittelijänkin kuittaus, mutta toiseen ei vastannut kukaan.

Tänään kävin "huvikseni" katsomassa sivua ja yllättäen sivullani aikaisemmin ollut em. tehtävän deadline (22.9.) oli muuttunut sellaiseksi (16.9.), etten ole muka hoitanut sitä ajoissa, vaikka olin hoitanut sen alkuperäisen deadlinen mukaan paria päivää aikaisemmin. Onneksi olin hätäpäissäni tehnyt ensimmäisen ilmoituksen hakemisesta 9.6. Minulla päivämäärä oli seinäalmanakassa ja olin tarkistanut sen netistä ainakin kolme kertaa.

Tulostakaa siis sähköiset sivut, jos niissä on jotakin velvoitteita ja päivämääriä.
Tämä vain vahvistaa päätöstäni pitää yhteyttä TE-toimistoon VAIN sähköpostitse kirjaamon kautta, koska sähköpostiani ei voi kukaan siellä sotkea ja minulle jää viesteistä kopiot. Laitoin kolmannen viestin. Saa nähdä. tuleeko siihen vastausta.

7

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 167-176

      Jos ei ole tulostinta käytössä ja muutenkin kannattaa talentaa sivu todisteeksi.
      FireFoxissa tee näin: Tiedosto -> Tallenna sivu nimellä...
      Nimeen kannattaa laittaa päivämmäärä esim. 20141013 (tämä päivä) niin ne on automaattisesti aakkosjärjestyksessä tallennuskansiossa.

    • Emmmääävaantierä

      Kävisköhän kuvan kaappaus kanssa todistuksena?

    • 167-176

      Lentokoneen kaappaus on rikos mutta kuvan kaappaus ei ole. Kuvan kaappaus käy todisteeksi virkarikollisia vastaan. On se narsistipaskavirkanilkeille vaikeaa nykyisin kun ei voi enää kyykyttää köyhiäkään ja valheesta jää kiinni.

    • työvoimapoliisit

      Videokuvaa sitä ruutua ja kuinka selaat tietojasi. Sit vaa se videolinkki omalle servulle ja todisteeksi eteenpäin. kuvankaappaukset.
      Työvoimapoliisit haluu sakottaa keinolla millä hyvänsä, ihan niinkuin liikenteessäkin poliisi, joka sakottaa surutta autoilijoita, on heilläkin tulostavoitteet sakottamisen suhteen.

    • TE-toimisto ottaa yh

      UUTTA TIETOA ILMAANTUNUT SÄHKÖISEN ASIOINNIN ETUSIVULLE:

      Tiedote: Työtarjoukseen voi vastata verkkopalvelussa joulukuussa 2014. Toistaiseksi asioi kanssamme ottamalla yhteyttä TE-toimistoon työtarjouksessa mainittuun päivämäärään mennessä.

    • harakiri

      Voi saatana että tämä pakkotyöterrori pyörähti jälleen käyntiin! Teet sitten yhden virheen tai TE- virkailija on tarpeeksi kusipäinen, niin vot jo lähtee ne sinnittelyrahatkin joiden avulla pysyt hengissä!

    • työnhakija

      Täällä ei voi sähköpostitse kuitata noit työtarjous juttuja vaan on käsketty soittaa heti te.keskukseen kun on työtarjouskirjeen paikkaa hakenut. Ite olen soittanut, ja puhelun jälkeen heti tsekannu omat sivut että homma on kuitattu suoritetuksi.

      Soittamisessa on se ikävä puoli, että saapi jonottaa aika kauan läpipääsyä ja 'jonotusajalta perimme maksun' joka ei sisälly minkään operaattorin puhepaketteihin, hyvä muistaa tuo jos enempi joutuu soitteleen niin laskua kertyy mukavasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe