Ero?

Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta kuin rahasta tai lapsiemme asioista. Riitelemme alinomaan. Emme asu enää yhdessä vuodesta 2012. Yhdessä saatamme käydä uimassa tai pöyräretkellä. Siihen se jää. Meillä ei ole yksinkertaisesti mitään yhteistä. Minä urheilen, hän istuu sisällä eikä harrasta mitään. Itse olisin valmis ulkopuoliseen apuun. Puolisoni on sitä mieltä, että kaikki on minun ongelmiani. Mene yksin! Erokin olisi tietty vaihtoehto, mutta kuinka paljon alaikäiset lapset siinä kärsivät? Sitä itse mietin. Muuten olen jo aika kypsä tähän alituiseen riitelyyn ja mollaamiseen.

3

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska jo housuis

      Lqpset on kärsinyt jo jos ette ole 2012 lähtien ole olllut enää yhdessä. Käsittämätöntä todellisuuden pakoilua teiltä.

    • Ei toivoa

      Lasten kannalta olette eronneet jo 2012 kun lähditte eri osoitteisiin. Keskenämme teillä on joku henkinen riippuvuus mutta parisuhdetta tilanteenne ei muistuta. Lapset toimivat tekosyynä tehdä lopullista rajanvetoa parisuhteen loppumiselle.

    • tuttua :(

      Olen se lapsi joka ei koskaan saanut kokea sitä ihanaa päivää kun vanhemmat eroaisivat, että perheen olo muuttuisi paremmaksi. Olette vain kaksi teeskentelijää, ja ajattelette vain itseänne. Ette lainkaan sitä arvokasta elämää minkä olette joskus saaneet aluilleen.

      On hyvä kun ette asu yhdessä, seuraava askel on lopullinen ero, että lasten ei tarvitse kärsiä enää teideän kahden itsekkyyden ja rahan ahneudesta tuottamasta surusta ja vihasta. Ettekö ole koskaan meittineet millaista esimerkkiä näytätte heille? Haluaisitko että sinun oma pikkuisesi joskus elää samanlaisessa huonossa suhteessa kun ei vaan uskalla erota edes oman tai lasten hyvinvoinnin takia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe