Kone ei halua julkaista
Lesbouden rakentaminen on kielletty sopimattomana, ikään.
Aviomies: Olenko mä ruma, vai mikä sua vaivaa?
"K. koulun rakentamisesta oli erimielisyyttä pitkin kesää 1948, mutta lopuksi koulu päätettiin rakentaa alkuperäisen suunnitelman mukaisesti tien L. risteykseen. "
10 pisteen vihje, mitkä ajattelun kuulat on tarkoitettu, käyttöön joskus rodunvaihdon yhteydessä, testosteronivaihtoon?
Aviomieheni siirsi minut paikkakunnalle näin.
Alistamisena, ja voittamisena sellainen kilpailu oli kielletty lapsen kehoon kohdistettavaa väkivaltaa tukemalla, sen seurailemisen mieltymkseen.
Alistamisen, voittaminen ja hyökkäävyys on tapana, sen verran iljettävä, mm. kehoa sillä tietämättään koko ajan sivelemällä, sikiön tapon-koneena, myös kasvoista nähtävästi.
Mutta kyllä sellainen lapsen seksiorjaksi hakeminen on kielletty, poliisilta, hänelle yleiskunto-nostoksi itselleen, vain lapsenkasvatuksen pyytämisenä.
Mieshenkilö: Koska pidät siitä, erityisesti melko harvinaisen, hypnoosi-tasoympäristön takia, mm. sairaala-miljöönä, koska se vähentää väkivaltahakuisuutta, teon kohdistamisen mieltymyksen osalta.
- Ja olet väärässä.
Kehon vyötärön alapuolisin osin, on tuntemusten aistiminen tärkeää, ja näin kehon alavartalon osiin, kohdistuva kallolta aggressiivisuuden purkautumisen mahdollistaminen, on tärkeää myös muistin osalta, koska se on tunne: hyvinvointi myös muilla ihmisillä ja auttaa siksi muita, väkivallan tekojen, teon ja muiden sellaisten mieltymysten osalta tulevaisuudeksi, ja arjen turvalliseksi miljööksi. Kehon takaosiin kohdistettu hyökkäävyys, aggressiosta, on seksiolon kaltainen, hyvinvointi, ja tasapaino. Ne luovat ihmisen vapautta, vihatta, tai tuntemuksina.
ja kone ei halua julkaista tätä
Aviomies: No, se koki vähän tärkeäksi itseänsä.
POLIISI: Ja olet töissä?
Kaksonen ei voi voittaa, käyttämällä oikeaa ihmistä synnytykseen.
Ja miksi poliisi, ei voi näyttää suuntaa, mm. tämän pakkotyön määrästä.
Mieshenkilö, hyvin tumma: "Ei, ei, (nimi muutettu, tuntematon) minusta ei ole kiva." Että S..n keho on alasti, jostakin leikkaus-salissa, nyt myynnissä, eri osina yhteiskunnasta, seksiliikkeessä.
- En nosta, hän on sairas.
Aviomies: Ei sellaista ei voi tehdä, se alkoholi-leethal-tutkimus, on keskeneräinen.
- Mitä haluat?
- Mennään vaikka asumaan pihalle.
- Ei sellainen on vaarallista, hän vastaa.
Naishenkilö: Enkä voi uhkailla siten.
Tuntomerkit: Haitari-perheen jäsen, - jäsenet
"Tämä menee väärin, tämä menee väärin."
Ja päivä loppui...
Ja koska siirrätte tosiaan kärsimyksen välttämiseksi, syntymäpaikkakunnalle.
m. tumma mieshenkilö, tässä terve:
- Onko sulla joku hätänä?
"Ei olen työssä." allekirjoittanut, naishenkilö
Mielestäni kuitenkaan todellisuudeton, ei ole luonnon tasapainon omaista alastomuuden kunnioittamista, sen ollessa hetkellisesti myös toista ihmistä varten, ja näin sekavuus-tilojen poistamisen toimintona(nsa), yleis-sivistys, ja sen arvomaailma.
Tumma, mieshenkilö, vaalea anra: S... allekirjoittanut sai juuri päähänsä tällaista.
- Että minä kiusaan.
Eli tässä olisi se t-nimistö, epäsopiva, ulkoisen feminismin kaltainen, tasapainoton.
Aviomies: Ja nämä on siis mitkä?
Wau...
Aviomies: Wau, valtiovaltaa, ei saa S.-pieni hukata.
- Wau, nämä on siis miesten yliviivaukset.
- Wau, ja se oli naisten halventaminen koulutuksella-ohjelma, ja varmasti liittyi siihen. Naishenkilö
- Wau, en taida sopia alalle.
Ulkopuolinen nainen, syvä ulkoinen feminismi, naisen aggressiivisuus, huvittunut:
- Sä olet S... tehnyt niin tyhmää päivää, ettei mitään määrää.
- Sä oot ollut koulussa. Ja tällä voin siis osallistua, tilejä säilyttäen.
POLIISI; pakkotyö huomio: Koska tämä menee täysin tilien sulkemisen avaamiseen, pakkotyönä ylioppilaille, ylioppilas-perheelle lapsenkasvatukseen, ja siinä auttamiseen.
- Ei, me ei saada pyytää, tai hakea apua.
POLIISI; esimies, mieshenkillö: Kyllä.
- Miksi minä olen vihainen?
- No, ei saa leikkiä, ei saa leikitellä, tai pyytää saavansa taas olla terroristi, hyvinvoinnittomuutenansa, tai kovin avoimesti vain väkivaltaisesti vaatimalla, kohdella muita ihmisiä, eikä ymmärtää leikkiä, tai että miksi muut leikkivät sinulla.
Ei.
- Ne on hyvissä väleissä.
Aviomies: Tämä on ehkä yleisin, "päästä mut pois, mä en halua elää.. "
- Joo, mä masentunut, riemuvaltaisesti, pyrkimällä, itsemurhaa, itse eleeltä.
Eikä väestönsuojelun, väestöntiheys-vektorin atomia, siis tarvitse esittää, näyttelemällä.
Huom. persoonallisuus-häiriö, persoonallisuus-virhe: esittää
' huom. lausunto: Kovin on vaarallinen.
Katsotaan.
- Miksi?
He eivät saa hyökätä valtiona, salailemalla, omaa käytös-häiriö hakuisuuttaan.
POLIISI, mies: Ahaa.
- Kyllä, usein toisen ihmisen käyttämisen pyrkimys, tunteettomuus, sisimmättömyys.
Ai suomen lipussa?
- No, fantasia.
Mieshenkilö: Voi että olet väärässä.
Tumma mieshenkilö: Sä olet huono, sä olet vielä, huonompi.
Aggressiivsen käytös-häiriön oikeutuksen pyynnön osin
Unettomuus, aamuyö
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798