Aggressiivsen käytös-häiriön oikeutuksen pyynnön osin

Unettomuus, aamuyö

Kone ei halua julkaista

Lesbouden rakentaminen on kielletty sopimattomana, ikään.

Aviomies: Olenko mä ruma, vai mikä sua vaivaa?

"K. koulun rakentamisesta oli erimielisyyttä pitkin kesää 1948, mutta lopuksi koulu päätettiin rakentaa alkuperäisen suunnitelman mukaisesti tien L. risteykseen. "

10 pisteen vihje, mitkä ajattelun kuulat on tarkoitettu, käyttöön joskus rodunvaihdon yhteydessä, testosteronivaihtoon?
Aviomieheni siirsi minut paikkakunnalle näin.

Alistamisena, ja voittamisena sellainen kilpailu oli kielletty lapsen kehoon kohdistettavaa väkivaltaa tukemalla, sen seurailemisen mieltymkseen.
Alistamisen, voittaminen ja hyökkäävyys on tapana, sen verran iljettävä, mm. kehoa sillä tietämättään koko ajan sivelemällä, sikiön tapon-koneena, myös kasvoista nähtävästi.

Mutta kyllä sellainen lapsen seksiorjaksi hakeminen on kielletty, poliisilta, hänelle yleiskunto-nostoksi itselleen, vain lapsenkasvatuksen pyytämisenä.

Mieshenkilö: Koska pidät siitä, erityisesti melko harvinaisen, hypnoosi-tasoympäristön takia, mm. sairaala-miljöönä, koska se vähentää väkivaltahakuisuutta, teon kohdistamisen mieltymyksen osalta.
- Ja olet väärässä.

Kehon vyötärön alapuolisin osin, on tuntemusten aistiminen tärkeää, ja näin kehon alavartalon osiin, kohdistuva kallolta aggressiivisuuden purkautumisen mahdollistaminen, on tärkeää myös muistin osalta, koska se on tunne: hyvinvointi myös muilla ihmisillä ja auttaa siksi muita, väkivallan tekojen, teon ja muiden sellaisten mieltymysten osalta tulevaisuudeksi, ja arjen turvalliseksi miljööksi. Kehon takaosiin kohdistettu hyökkäävyys, aggressiosta, on seksiolon kaltainen, hyvinvointi, ja tasapaino. Ne luovat ihmisen vapautta, vihatta, tai tuntemuksina.

ja kone ei halua julkaista tätä
Aviomies: No, se koki vähän tärkeäksi itseänsä.
POLIISI: Ja olet töissä?
Kaksonen ei voi voittaa, käyttämällä oikeaa ihmistä synnytykseen.
Ja miksi poliisi, ei voi näyttää suuntaa, mm. tämän pakkotyön määrästä.

Mieshenkilö, hyvin tumma: "Ei, ei, (nimi muutettu, tuntematon) minusta ei ole kiva." Että S..n keho on alasti, jostakin leikkaus-salissa, nyt myynnissä, eri osina yhteiskunnasta, seksiliikkeessä.
- En nosta, hän on sairas.
Aviomies: Ei sellaista ei voi tehdä, se alkoholi-leethal-tutkimus, on keskeneräinen.
- Mitä haluat?
- Mennään vaikka asumaan pihalle.
- Ei sellainen on vaarallista, hän vastaa.
Naishenkilö: Enkä voi uhkailla siten.
Tuntomerkit: Haitari-perheen jäsen, - jäsenet
"Tämä menee väärin, tämä menee väärin."

Ja päivä loppui...

Ja koska siirrätte tosiaan kärsimyksen välttämiseksi, syntymäpaikkakunnalle.
m. tumma mieshenkilö, tässä terve:
- Onko sulla joku hätänä?
"Ei olen työssä." allekirjoittanut, naishenkilö

Mielestäni kuitenkaan todellisuudeton, ei ole luonnon tasapainon omaista alastomuuden kunnioittamista, sen ollessa hetkellisesti myös toista ihmistä varten, ja näin sekavuus-tilojen poistamisen toimintona(nsa), yleis-sivistys, ja sen arvomaailma.

Tumma, mieshenkilö, vaalea anra: S... allekirjoittanut sai juuri päähänsä tällaista.
- Että minä kiusaan.
Eli tässä olisi se t-nimistö, epäsopiva, ulkoisen feminismin kaltainen, tasapainoton.
Aviomies: Ja nämä on siis mitkä?
Wau...
Aviomies: Wau, valtiovaltaa, ei saa S.-pieni hukata.
- Wau, nämä on siis miesten yliviivaukset.
- Wau, ja se oli naisten halventaminen koulutuksella-ohjelma, ja varmasti liittyi siihen. Naishenkilö
- Wau, en taida sopia alalle.

Ulkopuolinen nainen, syvä ulkoinen feminismi, naisen aggressiivisuus, huvittunut:
- Sä olet S... tehnyt niin tyhmää päivää, ettei mitään määrää.
- Sä oot ollut koulussa. Ja tällä voin siis osallistua, tilejä säilyttäen.

POLIISI; pakkotyö huomio: Koska tämä menee täysin tilien sulkemisen avaamiseen, pakkotyönä ylioppilaille, ylioppilas-perheelle lapsenkasvatukseen, ja siinä auttamiseen.
- Ei, me ei saada pyytää, tai hakea apua.
POLIISI; esimies, mieshenkillö: Kyllä.
- Miksi minä olen vihainen?
- No, ei saa leikkiä, ei saa leikitellä, tai pyytää saavansa taas olla terroristi, hyvinvoinnittomuutenansa, tai kovin avoimesti vain väkivaltaisesti vaatimalla, kohdella muita ihmisiä, eikä ymmärtää leikkiä, tai että miksi muut leikkivät sinulla.
Ei.
- Ne on hyvissä väleissä.
Aviomies: Tämä on ehkä yleisin, "päästä mut pois, mä en halua elää.. "
- Joo, mä masentunut, riemuvaltaisesti, pyrkimällä, itsemurhaa, itse eleeltä.
Eikä väestönsuojelun, väestöntiheys-vektorin atomia, siis tarvitse esittää, näyttelemällä.
Huom. persoonallisuus-häiriö, persoonallisuus-virhe: esittää
' huom. lausunto: Kovin on vaarallinen.

Katsotaan.
- Miksi?
He eivät saa hyökätä valtiona, salailemalla, omaa käytös-häiriö hakuisuuttaan.
POLIISI, mies: Ahaa.
- Kyllä, usein toisen ihmisen käyttämisen pyrkimys, tunteettomuus, sisimmättömyys.
Ai suomen lipussa?
- No, fantasia.
Mieshenkilö: Voi että olet väärässä.
Tumma mieshenkilö: Sä olet huono, sä olet vielä, huonompi.

0

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
        Ikävä
        121
        2642
      2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
        Ikävä
        69
        1094
      3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
        Ikävä
        210
        1054
      4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
        Ikävä
        39
        982
      5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
        Sysmä
        38
        931
      6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
        Ikävä
        47
        894
      7. 36
        876
      8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
        Lieksa
        123
        853
      9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
        Oulainen
        4
        829
      10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
        Ikävä
        35
        812
      Aihe