Hei!
Etsin suomalaista tai puoli-suomalaista perhettä tammikuu-kesäkuu/heinäkuu. Toivemaani ovat Ranska, Italia, Espanja ja Englanti, mutta olen avoin harkitsemaan mitä tahansa Euroopan maata.
Olen tänä syksynä au pairina 3kk Sveitsissä ja 2kk Italiassa, molemmissa perhe on puoliksi suomalainen.
Olen hyvä lasten kanssa (paljon kokemusta eri-ikäisistä MLL:n lastenhoitokurssi) ja puhun sujuvaa englantia (lukiossa 10, tammikuuhun mennessä asunut ulkomailla yhteensä 8kk). Harrastan tanssinohjausta ja lukemista. En polta, juo tai biletä. Luonteeltani olen utelias, puhelias, vitsaileva ja tunnollinen. Tykkään puuhailla lasten kanssa esim. leikkiä, askarrella, ulkoilla, pelata, lukea, tanssia, laulaa, leipoa ja kokata.
Jos haluat kuulla lisää, laita sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän virallisen esittelytekstini.
Etsin uutta perhettä 01/2015 alkaen
finnish.aupair
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371048- 45942
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676