niilo22 on älykäs mies

....................

16

2665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ju567ytr

Tulihan sieltä mat valitustakin. Niilon harrastus on junien kuvaaminen :D

• Santeri Puska

Minä olen salaisesti ihastunut niiloon, mutta en onneksi ole, nih.

• Ainakaan matematiikka ei suju, joten on varmasti naisten mieleen, kun ei ole sosiaalisesti vähä-älyinen matikkanörtti.

• Gay22

On!

• DarkFearFani

Mikä on niilon markkina-arvo?

• khkhvjhh

Neljä markkaa.

• apina.hukassako

Älyn mataluudelle ei ole mitää rajaa tampereen seudulla. Kaiken huippu on kohdassa 14min10sek kun tämä ko. tapaus haistattaa pitkät Suomelle, joka ei ole saanut mitään aikaan.

Jos tampereen koululaitos tuottaa tälläisiä osaajia, voi tampereen kaikki koulut aivan huoletta pistää kiinni, lopullisesti.

p.s.
      Sana tampere on kirjoitettu pienellä, jotta sen turhuus ilmentyisi selkeästi.

• 876

Palstan turkulaiset pääsevät vieläkin alemmaksi. Mutta hei, palstalaisiin verrattuna Niilo on älykkö. :D

• stadin.poika

Vain turku on turhempi kuin Tampere.

• vativatu

siinä on kyllä vatipäiden vatipää

äiti toi tonnikala ptisaa .. huh.. poika laittaa sinappia puoli pulloa pits pääle..

• Niilossa on näkynyt selkeästi edystystä vaikkapa vuodessa. On laihtunut, siistiytynyt. Pikkuhijaa tapahtuu jotain. Kyllä minä ainakin nostan hattua Niilolle. Helppo haukkua, mutta teeppä itse perässä sama. Siinä on mallia monelle palstan ätmiksi julistautuneelle.

• kaisanoasaa

Ja kyllähän Niilon kuntoiluinto tarttui ainakin erääseen toiseenkin tubettajaan, oliko se nyt joku LasloKudee nimeltään joka Niiloin innoittamana, vaikkei sitä myöntänytkään, rupesi hänkin painoaan pudottamaan ja hommasi kuntopyöränkin.

Laslon paino ei tosin pudonnut kun mies kiskoi kaljaa sitä enemmän mitä enemmän kuntoilikin mutta aluksi oli into päällä ja yritys kova.

Tosin en minä Niilon videoitakaan ole enää katsonut niin että en tiedä onko Niilokaan jaksanut jatkaa kuntoiluaan.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Ja kyllähän Niilon kuntoiluinto tarttui ainakin erääseen toiseenkin tubettajaan, oliko se nyt joku LasloKudee nimeltään joka Niiloin innoittamana, vaikkei sitä myöntänytkään, rupesi hänkin painoaan pudottamaan ja hommasi kuntopyöränkin.

Laslon paino ei tosin pudonnut kun mies kiskoi kaljaa sitä enemmän mitä enemmän kuntoilikin mutta aluksi oli into päällä ja yritys kova.

Tosin en minä Niilon videoitakaan ole enää katsonut niin että en tiedä onko Niilokaan jaksanut jatkaa kuntoiluaan.

No en minäkään kaveria tarkemmin ole seurannut, mutta huomasin kyllä eron, kun kerran vilkaisin. Ja ihan kuin olisi kämppäkin ollut siistimmässä kunnossa.
        Siis ei tarvia aina ollakaan ihan samassa jamassa kuin joku Niilo oli, että voi ottaa itseään niskasta kiinni. Ja toisaalta ei se niskasta kiinniottaminen ihan tarkoitakaan sitä, että asioille pitäisi tehdä jotain, vaan nimenomaan, että haluaa. Siinähän se ongelma usein juuri onkin. Jos oma fyysinen olemus kaipaa omastakin mielestä kohennusta ja siistimistä, niin sitä ei silti voi väkisin ylläpitää ja tarkkailla positiivisesti, ennenkuin sitä todella haluaa.

Itselläkin on vielä monta kehityskohtaa itsessä mitä haluan korjata, mutta haluan myös niihin sen oman tahdonkin mukaan, sitten se muutos on pysyvä. Esimerkkinä tupakointi. Siitä ei ole mitään hyötyä ja vaan haittaa, mutta sen lopettaminen pakolla ei onnistu. Ei vaikka olisi mitkä korvaushoidot. Mutta aikanaan sekin.

• Anonyymi

Niilolla on fragile x syndrooma

• Anonyymi

LasloKudee voi olla sen kumppani!

• Anonyymi

Ihana niilo pääsisimpä hänen sänkyynsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe