Tammer Ink, Tre

Tauski

Mietin tatskan hommaamista, onko kokemuksia??? ilmeisesti aika uus mesta?

9

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörri

Muskin kiinnostaa millainen paikka

• Just ottanu

Just kävin ja hyvä palvelu. Hyvää jälkeä tuli! Vaikea sanoa enempää sillä vielä parantelen kuvaa kun niin tuore on.

• btw_

puhuuko se tatuoija suomee, kun näytti olevan vieraskielinen nimi ja sivut englanniks? ja millanen hintataso?

• fisu

Kyllä se tatuoija osaa vähän suomea mutta jos ei asiakas osaa kunnolla englantia taikka jännittää sen puhumista niin kyllä siinä on sitten toinenkin ihminen joka tulkkailee.. hintataso on aika samanlainen kuin muuallakin. sellainen 15/15cm kuva hipoo 200euroa.. värit 100-150e

• Tatskat muualta

Uusi liike, joo ja mainosti itseään Tampereen parhaana, muttei tuo kädenjälki mitenkään säväytä. Jotenkin yhtäkkiä tulee mieleen muutama oikeasti tasokas liike Tampereelta.
      Tekee valmiita kuvia (jotka siis joku on jo piirtänyt, tatuoinut), eikä tällainen toiminta minua vakuuta piirtotaidoista. Ainakin pari tatskaa, jotka olen nähnyt, löytyy muidenkin ihmisten nahasta. Onko muunlaisia havaintoja?
      Hinnoista en tiedä, mutta laadusta haluan maksaa, en lyhyestä jonosta tai keskivertotatskasta.

• turhautumistakuu

Ei kannata mennä! Annat sille valmiin kuvan käteen ja iholla päättää oman ihan fucked up versioita. Äkkipikainen ja agressiivinen temperamentti ja perjantaisin kiire mennä kavereiden kans ryyppimään. Toinen sessio oli perjantaina ja ei kyllä mitään muuta tehny ku laitto väriä josta ei ollu missään vaiheessa puhetta. Ei kuuntele asiakasta suunnitteluvaiheessa ja kuuntelee on semmonen jännittynyt ja välillä vänkää päälle kun yrittää selittää jotain.

Tosiaan "tyytyväisyystakuu" eli paranteluja myöhemmin ilmaiseksi, mutta olin siellä kahdessa sessiossa enkä aio mennä uudestaan. Menen mielummin vaikka Putkaan korjaamaan tatskan kokonaan. Tällä hetkellä ei näytä kyllä miltään. Perspektiivi on ihan off. Ei mitään piirrustustaitoja. Avustajan ja tatuoijan välillä on joskus agressiivisia kommunikaatio-ongelmia, ja keskustelut käydään jotenkin oudon kolmen kielen kautta kolmistaan. Suomi-turkki-englanti

• Lahajakortti

Itse sai tuonne joululahjana siipalta lahjakortin ja kun lukee nämä, niin eu kyllä kauheesti tee mieli mennä oman iden kanssa ottamaan isälleen muistokuvaa.
      Voi perse!!

• Kaverinsuunnittelema

Kävin itse hankkimassa joku vuosi sitten ensimmäisen tatuointini tuolta ja tietenkin silloin olin ihan tyytyväinen. Myöhemmin huomasin, että rajat eivät ole todellakaan tarkkoja ja väritys on vähän sitä sun tätä.. Tarkoitus olisi käydä jossain muualla vähän korjailemassa ja lisäilemässä juttuja. Ja tekee ilmeisimmin melkein pelkistä valmiista kuvista. Itsellä se ei ollut ongelma,koska kuva oli kaverini piirtämä tätä tarkoitusta varten, mutta en sitten muuten oikein pidä. Ja puolen tunnin välein oli tatuoijan käytävä tupakkalla. Vaikka huomion pitäisi olla minussa ja tatuoinnissani, niin tuntui, että olin pelkkä pakkohomma. En suosittele sitten ollenkaan.

• Ohikulkija2016

Eikös toi paikka lopettanu jo kun asiakkaat häipyi muihin tatskapuljuihin? Tilalla joku ihan muu liiketila?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe