Tammer Ink, Tre

Tauski

Mietin tatskan hommaamista, onko kokemuksia??? ilmeisesti aika uus mesta?

9

380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörri

      Muskin kiinnostaa millainen paikka

      • Just ottanu

        Just kävin ja hyvä palvelu. Hyvää jälkeä tuli! Vaikea sanoa enempää sillä vielä parantelen kuvaa kun niin tuore on.


    • btw_

      puhuuko se tatuoija suomee, kun näytti olevan vieraskielinen nimi ja sivut englanniks? ja millanen hintataso?

      • fisu

        Kyllä se tatuoija osaa vähän suomea mutta jos ei asiakas osaa kunnolla englantia taikka jännittää sen puhumista niin kyllä siinä on sitten toinenkin ihminen joka tulkkailee.. hintataso on aika samanlainen kuin muuallakin. sellainen 15/15cm kuva hipoo 200euroa.. värit 100-150e


    • Tatskat muualta

      Uusi liike, joo ja mainosti itseään Tampereen parhaana, muttei tuo kädenjälki mitenkään säväytä. Jotenkin yhtäkkiä tulee mieleen muutama oikeasti tasokas liike Tampereelta.
      Tekee valmiita kuvia (jotka siis joku on jo piirtänyt, tatuoinut), eikä tällainen toiminta minua vakuuta piirtotaidoista. Ainakin pari tatskaa, jotka olen nähnyt, löytyy muidenkin ihmisten nahasta. Onko muunlaisia havaintoja?
      Hinnoista en tiedä, mutta laadusta haluan maksaa, en lyhyestä jonosta tai keskivertotatskasta.

    • turhautumistakuu

      Ei kannata mennä! Annat sille valmiin kuvan käteen ja iholla päättää oman ihan fucked up versioita. Äkkipikainen ja agressiivinen temperamentti ja perjantaisin kiire mennä kavereiden kans ryyppimään. Toinen sessio oli perjantaina ja ei kyllä mitään muuta tehny ku laitto väriä josta ei ollu missään vaiheessa puhetta. Ei kuuntele asiakasta suunnitteluvaiheessa ja kuuntelee on semmonen jännittynyt ja välillä vänkää päälle kun yrittää selittää jotain.

      Tosiaan "tyytyväisyystakuu" eli paranteluja myöhemmin ilmaiseksi, mutta olin siellä kahdessa sessiossa enkä aio mennä uudestaan. Menen mielummin vaikka Putkaan korjaamaan tatskan kokonaan. Tällä hetkellä ei näytä kyllä miltään. Perspektiivi on ihan off. Ei mitään piirrustustaitoja. Avustajan ja tatuoijan välillä on joskus agressiivisia kommunikaatio-ongelmia, ja keskustelut käydään jotenkin oudon kolmen kielen kautta kolmistaan. Suomi-turkki-englanti

    • Lahajakortti

      Itse sai tuonne joululahjana siipalta lahjakortin ja kun lukee nämä, niin eu kyllä kauheesti tee mieli mennä oman iden kanssa ottamaan isälleen muistokuvaa.
      Voi perse!!

    • Kaverinsuunnittelema

      Kävin itse hankkimassa joku vuosi sitten ensimmäisen tatuointini tuolta ja tietenkin silloin olin ihan tyytyväinen. Myöhemmin huomasin, että rajat eivät ole todellakaan tarkkoja ja väritys on vähän sitä sun tätä.. Tarkoitus olisi käydä jossain muualla vähän korjailemassa ja lisäilemässä juttuja. Ja tekee ilmeisimmin melkein pelkistä valmiista kuvista. Itsellä se ei ollut ongelma,koska kuva oli kaverini piirtämä tätä tarkoitusta varten, mutta en sitten muuten oikein pidä. Ja puolen tunnin välein oli tatuoijan käytävä tupakkalla. Vaikka huomion pitäisi olla minussa ja tatuoinnissani, niin tuntui, että olin pelkkä pakkohomma. En suosittele sitten ollenkaan.

    • Ohikulkija2016

      Eikös toi paikka lopettanu jo kun asiakkaat häipyi muihin tatskapuljuihin? Tilalla joku ihan muu liiketila?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe