Mietin tatskan hommaamista, onko kokemuksia??? ilmeisesti aika uus mesta?
Tammer Ink, Tre
9
435
Vastaukset
- Mörri
Muskin kiinnostaa millainen paikka
- Just ottanu
Just kävin ja hyvä palvelu. Hyvää jälkeä tuli! Vaikea sanoa enempää sillä vielä parantelen kuvaa kun niin tuore on.
- btw_
puhuuko se tatuoija suomee, kun näytti olevan vieraskielinen nimi ja sivut englanniks? ja millanen hintataso?
- fisu
Kyllä se tatuoija osaa vähän suomea mutta jos ei asiakas osaa kunnolla englantia taikka jännittää sen puhumista niin kyllä siinä on sitten toinenkin ihminen joka tulkkailee.. hintataso on aika samanlainen kuin muuallakin. sellainen 15/15cm kuva hipoo 200euroa.. värit 100-150e
- Tatskat muualta
Uusi liike, joo ja mainosti itseään Tampereen parhaana, muttei tuo kädenjälki mitenkään säväytä. Jotenkin yhtäkkiä tulee mieleen muutama oikeasti tasokas liike Tampereelta.
Tekee valmiita kuvia (jotka siis joku on jo piirtänyt, tatuoinut), eikä tällainen toiminta minua vakuuta piirtotaidoista. Ainakin pari tatskaa, jotka olen nähnyt, löytyy muidenkin ihmisten nahasta. Onko muunlaisia havaintoja?
Hinnoista en tiedä, mutta laadusta haluan maksaa, en lyhyestä jonosta tai keskivertotatskasta. - turhautumistakuu
Ei kannata mennä! Annat sille valmiin kuvan käteen ja iholla päättää oman ihan fucked up versioita. Äkkipikainen ja agressiivinen temperamentti ja perjantaisin kiire mennä kavereiden kans ryyppimään. Toinen sessio oli perjantaina ja ei kyllä mitään muuta tehny ku laitto väriä josta ei ollu missään vaiheessa puhetta. Ei kuuntele asiakasta suunnitteluvaiheessa ja kuuntelee on semmonen jännittynyt ja välillä vänkää päälle kun yrittää selittää jotain.
Tosiaan "tyytyväisyystakuu" eli paranteluja myöhemmin ilmaiseksi, mutta olin siellä kahdessa sessiossa enkä aio mennä uudestaan. Menen mielummin vaikka Putkaan korjaamaan tatskan kokonaan. Tällä hetkellä ei näytä kyllä miltään. Perspektiivi on ihan off. Ei mitään piirrustustaitoja. Avustajan ja tatuoijan välillä on joskus agressiivisia kommunikaatio-ongelmia, ja keskustelut käydään jotenkin oudon kolmen kielen kautta kolmistaan. Suomi-turkki-englanti - Lahajakortti
Itse sai tuonne joululahjana siipalta lahjakortin ja kun lukee nämä, niin eu kyllä kauheesti tee mieli mennä oman iden kanssa ottamaan isälleen muistokuvaa.
Voi perse!! - Kaverinsuunnittelema
Kävin itse hankkimassa joku vuosi sitten ensimmäisen tatuointini tuolta ja tietenkin silloin olin ihan tyytyväinen. Myöhemmin huomasin, että rajat eivät ole todellakaan tarkkoja ja väritys on vähän sitä sun tätä.. Tarkoitus olisi käydä jossain muualla vähän korjailemassa ja lisäilemässä juttuja. Ja tekee ilmeisimmin melkein pelkistä valmiista kuvista. Itsellä se ei ollut ongelma,koska kuva oli kaverini piirtämä tätä tarkoitusta varten, mutta en sitten muuten oikein pidä. Ja puolen tunnin välein oli tatuoijan käytävä tupakkalla. Vaikka huomion pitäisi olla minussa ja tatuoinnissani, niin tuntui, että olin pelkkä pakkohomma. En suosittele sitten ollenkaan.
- Ohikulkija2016
Eikös toi paikka lopettanu jo kun asiakkaat häipyi muihin tatskapuljuihin? Tilalla joku ihan muu liiketila?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139