"Moni sanoo parisuhteelle ei kiitos"

Näin.

http://www.hs.fi/elama/a1413341843803


""Parisuhteessa kuuluu tehdä kompromisseja, mutta samalla tuntuu, että hukkaan itseni. Se, että tarvitsen paljon aikaa olla yksin, on aiheuttanut riitoja. Jokaisen eron jälkeen on vahvistunut tunne siitä, että parisuhde ei ole minua varten."

"Aluksi suhteessa on tietenkin hienoa, kun on ihastunut, mutta hyvätkään hetket eivät vedä vertoja sille, miltä nyt tuntuu. Yksin voin keskittyä omiin ajatuksiini."

Yksin eläminen ei tarkoita Välimaalle yksinäisyyttä. Hänellä on paljon ystäviä ja läheiset välit perheeseen. Heidän kanssaan Välimaa käy ne syvälliset keskustelut ja tekee ne ulkomaanreissut, joissa monella on mukana puoliso.

Pari vuotta sitten Välimaa alkoi miettiä, mitä hän tulevaisuudeltaan odottaa, jos ei puolison löytymistä ja perheen perustamista. Aiemmin hän oli ajatellut, ettei halua sitoutua edes asuntoon. Nyt Välimaa kuitenkin osti omistusasunnon, tulevaisuuden turvaksi.

Liian pitkälle hän ei silti halua suunnitella.

Saana Välimaata huvittaa, että kaikki sinkuille suunntattu toiminta tähtää siihen, että sinkkuus loppuisi.
"Elämää rytmittävät etapit pitää etsiä muualta. Maailmassa on niin paljon kiinnostavia asioita, että olisi hullua ajatella, että pariutuminen ja perheen perustaminen tekisivät kaikki onnellisiksi."

Ainoa asia, mitä Välimaa kaipaa parisuhteesta, on seksi.

"Siihenkin tottuu. Kun ei ole ketään, jota ajattelee romanttisessa mielessä, ei seksiä kaipaa niin paljon. Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

107

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäpä siinä on

      naisen sinkkuillessa kun YTM käy aina silloin tällöin panemassa.

      • Eihän kamumiesten

        pitänyt koskaan olla YTM:iä


      • ohnoes
        Eihän kamumiesten kirjoitti:

        pitänyt koskaan olla YTM:iä

        Ei niitä kamumiehiä pannakaan, niiden kanssa puhutaan ja tehdään juttuja. Nussimista varten on erit miehet.


      • Tuo on teidän
        ohnoes kirjoitti:

        Ei niitä kamumiehiä pannakaan, niiden kanssa puhutaan ja tehdään juttuja. Nussimista varten on erit miehet.

        ätmien fantasia. Ihan samojen miesten kanssa harrstetaan seksiä ja kaikkea muutakin mukavaa ihan kaveripohjalta.


      • Taidatkin olla
        Tuo on teidän kirjoitti:

        ätmien fantasia. Ihan samojen miesten kanssa harrstetaan seksiä ja kaikkea muutakin mukavaa ihan kaveripohjalta.

        ns. kimppaliha.


      • Miksi tämän
        Taidatkin olla kirjoitti:

        ns. kimppaliha.

        palstan miehet ovat tuollaisia ällötyksiä?


      • eri kategoriat
        Tuo on teidän kirjoitti:

        ätmien fantasia. Ihan samojen miesten kanssa harrstetaan seksiä ja kaikkea muutakin mukavaa ihan kaveripohjalta.

        Fuckbuddy ja kamumies on kaksi eri tyyppiä.


      • Hahhahhah
        Taidatkin olla kirjoitti:

        ns. kimppaliha.

        Toi kimppaliha oli hyvä!


      • Bravo!
        Taidatkin olla kirjoitti:

        ns. kimppaliha.

        Toi oli hyvä.

        "Kimppakinkku" ja "kimppaliha"


      • Bravo!
        Miksi tämän kirjoitti:

        palstan miehet ovat tuollaisia ällötyksiä?

        Jos ne tuntuu ällötyksiltä niin ehkä kyseessä on vain se pieni nipistys sydämessä kun tajuat heidän olevan oikeessa sinun ja muiden naisten suhteen.

        Totuus satuttaa.


      • trtyerterterterter
        eri kategoriat kirjoitti:

        Fuckbuddy ja kamumies on kaksi eri tyyppiä.

        Mutta hetero kamumies haluaisi jotain enemmän, mutta on vaan liian kiltti. Tuohan on tavallaan kamumiehen hyväksikäyttöä.

        Toinen haluaisi pilliua, mutta onkin naiselle vaan kamumies.

        Kamumies luulee olevansa fuckbuddy tai poikaystävä ehdokas...


      • Naisen silmissä
        trtyerterterterter kirjoitti:

        Mutta hetero kamumies haluaisi jotain enemmän, mutta on vaan liian kiltti. Tuohan on tavallaan kamumiehen hyväksikäyttöä.

        Toinen haluaisi pilliua, mutta onkin naiselle vaan kamumies.

        Kamumies luulee olevansa fuckbuddy tai poikaystävä ehdokas...

        kamumiehellä ei ole kyrpää


    • Harmittaa kun

      tuollaiset nätit naiset on mieluummin joidenkin paskojen kimppapimppana kuin parisuhteessa kunnon miehen kanssa

    • Tuollaiset naiset ovat

      kylmiä ja epänaisellisia

      • Miksi?

        Mikä tekee tuosta ihmisestä "kylmän"?


      • Naisellinen nainen
        Miksi? kirjoitti:

        Mikä tekee tuosta ihmisestä "kylmän"?

        on sellainen hellyyttä ja rakkauttakaipaavaa joka haluaa lapsia ja perheen.


    • kfjfjfjfjfj

      Kävi ärsyttämään tuo juttu. Helppoa se on naisen olla sinkkuna kun saa seksiä milloin vain. Ei tarvitse kuin soittaa jollekin jyystärikarjulle että tuletko höyläämään minua. Eipä kyllä kiinnostaiskaan alkaa seurustelemaan tuollaisen sinkkunaisen kanssa jolla on tuollainen historia

      • mieti uudelleen

        Minua taas ärsyttää se, että kuvittelette että nainen haluaa ensimmäisenä seksiä ja hakee sitä. Ja että saisi milloin vaan. Ja että siitä olisi jotain iloa, että joku tumpelo sählää /satuttaa sängyssä. Yleensä pelimies huijaa naista, joka etsii kunnon parisuhdetta ja aitoa rakkautta. Että se siitä naisten "historiasta". Herää tuosta kuplasta todellisuuteen! Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Lisäksi jotkut naiset eivät voi harrastaa seksiä koska ei ole tasokasta miestä, ei ole parisuhdetta ja rakkautta, ei luota mieheen, hormoniehkäisy tekee haittoja, raskauden pelko, tautien pelko, tuntematon sähläisi ja se olisi muutenkin ällöttävää/kuvottavaa. Rakkaus kiinnostaa, romantiikka eikä vaan seksi! Että revi siitä! Sen sijaan te miehet olette koko ajan seksi mielessä katkerina. Ja miehet saavat usein naisen, seksiä, rakkautta ja parisuhteen. Pari vuotta ruikutetaan jollain palstalla. Nainen voi jäädä yksin alusta saakka ja se jatkuu.


      • Nainen tahtoo
        mieti uudelleen kirjoitti:

        Minua taas ärsyttää se, että kuvittelette että nainen haluaa ensimmäisenä seksiä ja hakee sitä. Ja että saisi milloin vaan. Ja että siitä olisi jotain iloa, että joku tumpelo sählää /satuttaa sängyssä. Yleensä pelimies huijaa naista, joka etsii kunnon parisuhdetta ja aitoa rakkautta. Että se siitä naisten "historiasta". Herää tuosta kuplasta todellisuuteen! Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Lisäksi jotkut naiset eivät voi harrastaa seksiä koska ei ole tasokasta miestä, ei ole parisuhdetta ja rakkautta, ei luota mieheen, hormoniehkäisy tekee haittoja, raskauden pelko, tautien pelko, tuntematon sähläisi ja se olisi muutenkin ällöttävää/kuvottavaa. Rakkaus kiinnostaa, romantiikka eikä vaan seksi! Että revi siitä! Sen sijaan te miehet olette koko ajan seksi mielessä katkerina. Ja miehet saavat usein naisen, seksiä, rakkautta ja parisuhteen. Pari vuotta ruikutetaan jollain palstalla. Nainen voi jäädä yksin alusta saakka ja se jatkuu.

        seksiä, toinkin jutun nainen pyörii useissa panoringeissä.


    • tvrhhdrddbhtb

      Tunnistin itseni osittain tekstistä, sillä erotuksella että minulla on lapsi. En kaipaa miestä elämääni, olen tyytyväinen näin. Minulla on hyvät välit sukulaisiin ja ystäviä on tarpeeksi. Työ, lapsi ja harrastukset pitää kiireisenä. Ei tähän soppaan enää miestä tarvita.

      Toisinaan tulee hetkiä kun olisi mukava käpertyä kainaloon, mutta sekin menee ohi. Ja kyllä elämässä pärjää ilman seksiäkin.

      • Taas yksi

        "minulla on lapsi"

        Oot siis löytänyt maksajan harrastuksillesi.


      • vtrdtgcgcdvgd
        Taas yksi kirjoitti:

        "minulla on lapsi"

        Oot siis löytänyt maksajan harrastuksillesi.

        Kyllä! Minä itse maksan omat harrastukseni työnteolla.


    • ht ...

      Itse en edelleen ymmärrä miksei tuollainen nainen, joka tarvitsee sitä omaa tilaa pystyisi elämään parisuhteessa. Pitäisi vaan ymmärtää hakea sellaista miestä, joka on joko saman luonteinen tai pystyy siihen ajatukseen sopeutumaan ja sitten vain heti alusta alkaen kommunikoi sen toiselle että tämä nyt vain on se oma luonne - ettei toinen pahastu ja luule että se yksinäisyyden kaipuu olisi jotenkin henkilökohtaista inhoa toista kohtaan, tms.

      Riittävän iso asunto vaan, ettei nyt tarvitse molempien kokoaikaa samassa huoneessa olla ja keskustella, niin mikäs siinä saman katon alla ollessa. Kumpikin voi mennä omia menojaan ja illalla sitten voi käpertyä nukkumaan toisen kainaloon ja vaikka harrastaa sitä seksiä jos on sillä tuulella.

      Kuulostaisi erinomaisesti toimivalta suhteelta vaikkapa omasta mielestäni. Ei minulla olisi mitään ongelmia sopeutua tuollaiseen kunhan nainen heti vaan tekisi asian selväksi etten vetäisi vääriä johtopäätöksiä siitä ajoittaisesta etäisestä käytöksestä.

      Mutta tietysti... Jos nainen kerran saa seksiä aina halutessaan, ja veikkaan että ne siihen hommaan valikoituneet miehet (monikossa) on niitä komeammasta ja halutummasta päästä olevia tapauksia, niin mikäs siinäkään tietysti elellessä.

      On sekä sinkun vapaus, että parisuhteen läheisyyttä ja seksielämää puhelinsoiton päässä. Kaikki samassa paketissa. Tuollaiseen jos miehenä pystyisikin, mutta eipä sellainen taida onnistua kuin niiltä ihan komeimmilta ja miehekkäimmiltä miehiltä.

      • Ihmisillä voi olla ja onkin hirvittävän vaihtelevia näkemyksiä siitä, mitä tarkoittaa suuri oman tilan tarve. Asian ilmaisee niin selkein sanoin kuin osaa, toinen nyökyttelee ja hymyilee ymmärtäväisenä, ja sitten heti ensitilassa ihmetellään kun ei haluakaan sinne kainaloon ryömiä. Hankala tietää päältäpäin tai edes mittavan kuulustelun jälkeen kuka on samanmielinen kuin itse.

        Isoa asuntoa sopivalta alueeltakaan ei tuosta noin saada sormia napsauttamalla.

        Tietysti ymmärrän näkökulman: jos haittatekijät Y hyödyn X esteiksi, niin keksimällä tapoja Y:n poistamiseksi tai alentamiseksi kokonaisonnellisuus kasvaa. Jos X on kuitenkin alun alkaenkin pieni, ja sen saavuttamiseksi pitää luopua asiantilasta jossa nykyinen hyöty X1 on suuri ja nykyinen haitta Y1 pieni, ja kaikenlisäksi asiaan liittyy vaivaa ja monenlaisia riskejä, niin eihän siinä kukaan järkevä ihminen ala mitään säätämään.


      • telepatiaa...

        Tuollaiset ihmiset eivät osaa tai uskalla tutustua toisiin kunnolla. Pitäisi heti osata lukea ajatuksia ja jos ei onnistu (ei se koskaan onnistu) niin ei ollut "se oikea" ja luovutetaan.


      • vapaaehtoisesti sinkku

        Ht, etkö halua lainkaan kyseenalaistaa parisuhdenormia? Kirjoitat, että "tuollainen nainen... PYSTYISI elämään parisuhteessa". Pystyyhän hän elämään parisuhteettakin, ja vielä haluaakin elää niin.


      • ht ...
        vapaaehtoisesti sinkku kirjoitti:

        Ht, etkö halua lainkaan kyseenalaistaa parisuhdenormia? Kirjoitat, että "tuollainen nainen... PYSTYISI elämään parisuhteessa". Pystyyhän hän elämään parisuhteettakin, ja vielä haluaakin elää niin.

        No lähinnä kun tekstin perusteella vaikutti siltä että nainen on valinnut sinkkuuden koska on todennut että se että tarvitsee paljon aikaa yksin on aiheuttanut riitoja. Silloin ongelmana parisuhteessa on ollut käsittääkseni vain se, että kumppani on ollut vääränlainen tai asiaa ei ole kommunikoitu. Eli siis lähinnä että nainen voisi elää parisuhteessa - jos haluaisi ja etsisi oikeanlaisen suhteen.

        En tarkoittanut etteikö nainen saisi elää noinkin kuin elää, jos pitää sitä parempana vaihtoehtona.

        Huomattavaa vaan että sitten vanhempana voikin iskeä se yksinäisyys, kun ei niitä miehiä enää niin kiinnostakaan aina olla puhelinsoiton päässä seksiä varten, kun puhelimen toisessa päässä ei olekaan enää "hehkeä" kolmekymppinen vaan joku viisikymppinen nainen. Ja ne miehet ovat voineet muutenkin jo löytää jonkun muun vakisuhteen itselleen. (Tosin ehkä sitten vaan jatkavat sekstailua pettämällä vaimoaan.)


      • Veronkierto kunniaan
        se_vinee kirjoitti:

        Ihmisillä voi olla ja onkin hirvittävän vaihtelevia näkemyksiä siitä, mitä tarkoittaa suuri oman tilan tarve. Asian ilmaisee niin selkein sanoin kuin osaa, toinen nyökyttelee ja hymyilee ymmärtäväisenä, ja sitten heti ensitilassa ihmetellään kun ei haluakaan sinne kainaloon ryömiä. Hankala tietää päältäpäin tai edes mittavan kuulustelun jälkeen kuka on samanmielinen kuin itse.

        Isoa asuntoa sopivalta alueeltakaan ei tuosta noin saada sormia napsauttamalla.

        Tietysti ymmärrän näkökulman: jos haittatekijät Y hyödyn X esteiksi, niin keksimällä tapoja Y:n poistamiseksi tai alentamiseksi kokonaisonnellisuus kasvaa. Jos X on kuitenkin alun alkaenkin pieni, ja sen saavuttamiseksi pitää luopua asiantilasta jossa nykyinen hyöty X1 on suuri ja nykyinen haitta Y1 pieni, ja kaikenlisäksi asiaan liittyy vaivaa ja monenlaisia riskejä, niin eihän siinä kukaan järkevä ihminen ala mitään säätämään.

        "Ihmisillä voi olla ja onkin hirvittävän vaihtelevia näkemyksiä siitä, mitä tarkoittaa suuri oman tilan tarve"

        Ja mulla on suuri tarve pitää omat rahani itte. Kyllä näittenkin naisten tilantarve yllättäen pienenee kun maksajien määrä vähenee.


      • telepatiaa... kirjoitti:

        Tuollaiset ihmiset eivät osaa tai uskalla tutustua toisiin kunnolla. Pitäisi heti osata lukea ajatuksia ja jos ei onnistu (ei se koskaan onnistu) niin ei ollut "se oikea" ja luovutetaan.

        "Se oikea" on sellainen joka alkuun arvaa luonteen perusteella ja sitten ovelasti kyselemällä. Pitkän päälle pärjä ä puhumalla, jos alusta selviää.


    • Näin on marjat

      Mies voisi menetellä melkein samoin. Esim. ATM voisi hyvin trendikkäästi julistaa että viihtyy aivan hyvin yksin.

      Ainoa ero sinkkunaiseen on siinä että puutteessa ollessaan yksin viihtyvä sinkkumies menee maksullisen naisen tykö. Seksiä ilman tunnetta kuten artikkelin naisella. Sinkkumiehen elämä tulee siis vähän kalliimmaksi kuin sinkkunaisen elämä, mutta ero ei ole iso.

      • Toisaalta naisen elämä

        on muuten kalliimpaa, koska naiset tuhlaavat rahaa kaikkeen tyhjänpäiväiseen.


      • Näin on marjat
        Toisaalta naisen elämä kirjoitti:

        on muuten kalliimpaa, koska naiset tuhlaavat rahaa kaikkeen tyhjänpäiväiseen.

        Moni mieskin tuhlaa. Ostaa kalliin auton, moottoripyörän, veneen... Harrastaa lätkää tai alppihiihtoa tms.


      • Toisaalta naisten
        Toisaalta naisen elämä kirjoitti:

        on muuten kalliimpaa, koska naiset tuhlaavat rahaa kaikkeen tyhjänpäiväiseen.

        ei tarvitse esim. baarissa maksaa itse juomiaan kun miehet tarjoaa, vaikka alkoholi on todella kallista nykyään.


      • ht ...

        "Seksiä ilman tunnetta kuten artikkelin naisella."

        Kyllähän tuolla naisella varmasti on jonkin verran tunnetta siinä seksissä. Tuttuja vakkarimiehiähän ne varmasti on mitä yleensä sinne sänkyynsä raahaa. (Tai ehkä joskus baaristakin voi löytyä sitä tunteetonta vaihtelua virkistämään.)

        Mutta joo. Sinkkumiehen elämä tulisi tuolla logiikalla kuitenkin huomattavasti kalliimmaksi kuin naisen elämä.

        Jos mies haluaa maksullisen naisen sänkyynsä yöksi, niin taitaisi mennä nykyään hinta jo lähemmäs 1000e yhdeltä yöltä. Noh. Kerran kuussa nainen sängyssä. Siihen vielä voisi olla hyvin varaa jos on vähintään keskiverto-palkkaisessa duunissa.

        Tietysti jos mieskään ei halua yhtään tunnetta ja halailua, niin sitten tietysti saisi vaikka sen yhden tunnin jollain 250e:llä. Noita kerran viikossa niin se on se sama 1000e kuussa. Saisi jopa viettää tunnin viikossa naisen kanssa... Jep jep.. Kuulostaapa hyvältä diililtä. Tai sitten ei.

        Nainen maksaa siis parin tekstiviestin hinnan yöllisestä seksistään
        Mies maksaa 1000e. Tasan ei käy onnen lahjat. :P

        ATM miehet eivät siis varmasti tuohon järjestelyyn viitsi ryhtyä.

        Ne muutamat YTM miehethän tuota sinkkuelämää harrastavat, koska saavat juuri noita artikkelin naisen kaltaisia naisia ilmaiseksi panosuhteisiin.


      • Minä nainen
        Toisaalta naisten kirjoitti:

        ei tarvitse esim. baarissa maksaa itse juomiaan kun miehet tarjoaa, vaikka alkoholi on todella kallista nykyään.

        Itse olen aina baarissa juomani maksanut. Ja maksan jatkossakin.


    • kiltti atm

      Tuotakin naista on moni jännämies nus.sinut. Ei se vaan sitä tunnusta mutta tietää olevansa monen jännämiehen patja. Naiset ei halua kunnollista miestä koska olis tylsää sitten matkustella tai mennä kävelylle. Viinaa juovat väkivaltaiset jännämiehet eivät ole nin tylsiä.19

      • jutusta ilmeni

        että paneskelee tosiaan sillä sun täällä. Ja on ikäisekseen vanhan näköinen, eli kurppaantunut.


      • Minusta tuo
        jutusta ilmeni kirjoitti:

        että paneskelee tosiaan sillä sun täällä. Ja on ikäisekseen vanhan näköinen, eli kurppaantunut.

        nainen oli ihan kivannäköinen ja -oloinen. Minulle kelpaisi kyllä ja antaisin hänelle tilaa kaikkeen muuhun paitsi seksiin muiden miesten kanssa. Valitettavasti en todennäköisesti kelpaisi hänelle.


      • 18+4
        jutusta ilmeni kirjoitti:

        että paneskelee tosiaan sillä sun täällä. Ja on ikäisekseen vanhan näköinen, eli kurppaantunut.

        Eikö teillä ole lainkaan mielipiteitä siitä miessinkusta?


    • nainen on

      mukana useassa panoringissä.

    • Ex PUA

      Käännös: Naiset sanovat.

      • Nimenomaan.

        Koska korkeatasoisia panijoita on tarjolla muutenkin.


      • Teillä miehillä
        Nimenomaan. kirjoitti:

        Koska korkeatasoisia panijoita on tarjolla muutenkin.

        kaikki pyörii sen panemisen ympärillä.


      • jutun nainen
        Teillä miehillä kirjoitti:

        kaikki pyörii sen panemisen ympärillä.

        panettaa itseään siellä sun täällä.


    • --m79

      Olen mies, mutta aika samoja ajatuksia on mullaki ollu kuin tuossa jutussa. Joku sellainen parisuhteen tapainen voisi toimia, jos vaikka molemmilla olisi omat kämpät ja silloin tällöin vietettäisi aikaa toisten luona, mutta olisiko se varsinaisesti parisuhde silloin, en tiedä.

      Sinkkuna viihtyy oikein hyvin, mutta seksiä kyllä kaipaa, varsinkin kun ei ole niitä kavereita kenelle voi vaan soittaa, kun alkaa tekemään mieli.

      • Minä en ymmärrä tätä trendiä jonka mukaan parisuhteen pitäisi nykyään sisältää yhdessä asumista. Jos lapsia ei ole tarkoitus hankkia niin miksi pitäisi asua yhdessä?

        Omaan tulevaisuuteeni ei todennäköisesti tule kuulumaan avo- eikä avioliittoa mutta toivottavasti pitkä ja kestävä parisuhde.


      • ht ...
        helka kirjoitti:

        Minä en ymmärrä tätä trendiä jonka mukaan parisuhteen pitäisi nykyään sisältää yhdessä asumista. Jos lapsia ei ole tarkoitus hankkia niin miksi pitäisi asua yhdessä?

        Omaan tulevaisuuteeni ei todennäköisesti tule kuulumaan avo- eikä avioliittoa mutta toivottavasti pitkä ja kestävä parisuhde.

        "Jos lapsia ei ole tarkoitus hankkia niin miksi pitäisi asua yhdessä?"

        No miten olisi vaikka suurempi määrä läheisyyttä, seksiä, yms.?

        Asumiskulujen ja matkustuskulujen pieneneminen?

        Helpompi säilyttää täydellinen luottamus toiseen?

        Mahdollisuus sijoittaa turhia rahojaan vaikkapa siihen kesämökkiin (jota ei yhdellä henkilöllä olisi varmaan varaa ostaa ja harva alkaisi yhdessä ostamaan kenenkään kanssa, jonka kanssa ei edes vakituista asuntoa jaa)?

        Kyllä nyt siinä vaiheessa jos ihan oikeasti rakastaa ja haluaa toista, niin luultavasti haluaa viettää sitä aikaa joka päivä / yö sen toisen kanssa aina kun vain mahdollista. Onhan se aika vaivalloista ja turhaa ylläpitää toista asuntoa jos nainen (tai todennäköisemmin mies) melkein joka ilta kuitenkin matkaa naisen luokse yöksi.

        Jos taas henkilöt eivät kovin usein halua viettää öitään yhdessä samassa sängyssä, niin sitten on syytä kysyä että ovatko ihan oikeasti rakastuneet toisiinsa.


      • --m79
        helka kirjoitti:

        Minä en ymmärrä tätä trendiä jonka mukaan parisuhteen pitäisi nykyään sisältää yhdessä asumista. Jos lapsia ei ole tarkoitus hankkia niin miksi pitäisi asua yhdessä?

        Omaan tulevaisuuteeni ei todennäköisesti tule kuulumaan avo- eikä avioliittoa mutta toivottavasti pitkä ja kestävä parisuhde.

        No jotenki ehkä ajattelen itse, että parisuhteen tarkoitus on perustaa perhe ja mennä naimisiin jne. Tuollainen, että asutaan erillään ja vietetään silloin tällöin aikaa yhdessä ja harrastetaan seksiä kuulostaa enemmän friends with benefits-suhteelta. Vaikka onhan noita parisuhteita varmasti monenlaisia eikä kaikki todellakaan halua lähteä siihen perhe-elämään vaikka parisuhteessa olisikin.


      • 16+15
        --m79 kirjoitti:

        No jotenki ehkä ajattelen itse, että parisuhteen tarkoitus on perustaa perhe ja mennä naimisiin jne. Tuollainen, että asutaan erillään ja vietetään silloin tällöin aikaa yhdessä ja harrastetaan seksiä kuulostaa enemmän friends with benefits-suhteelta. Vaikka onhan noita parisuhteita varmasti monenlaisia eikä kaikki todellakaan halua lähteä siihen perhe-elämään vaikka parisuhteessa olisikin.

        Keski-ikäinen sinkku ei välttämättä enää halua perustaa perhettä, toinen tai jopakolmas kierros menossa, lapsetkin saattavat olla jo aikuisia. Keski-ikäinen tai vanha sinkku odottaa aivan muita asioita parisuhteelta kuin nuori.


    • Tuollaiset naiset

      harrastavat usein tupla- ja triplapanoja jyystärikarjujen kanssa.

      • Harmittaako se sinua?


      • oletko itse
        helka kirjoitti:

        Harmittaako se sinua?

        kokenut?


      • ei helka
        oletko itse kirjoitti:

        kokenut?

        Totta kai. Kiihottavaa parin kerran kokeiluna, mutta ei kiinnosta pidemmän päälle.


    • Ikisinkku M

      Naisen on helppo olla sinkku koska panorinkeli:

      "Kun ei ole ketään, jota ajattelee romanttisessa mielessä, ei seksiä kaipaa niin paljon. Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

      Vaikka naiset panorinkeleitä täällä palstalla aina yrittääkin kiistää niin toista on miehellä, tasokkaista naisista koostuvia "ystäviä" jotka antaisi p..ua on melko hankala järjestää kun kaikissa nettideiteissä pitäisi kilpailla tuhennen muun miehen kanssa jokaisesta niistä tasokkaasta.

    • 5+10

      Hih, Helsingin kaatoni on mukana jutussa :)

    • Harmillista ja samalla outoa, että nainen joka ei edes halua kumppania saa treffikutsuja joista joutuu kieltäytymään. Nallekarkit jakautuneet epätasaisesti tässäkin asiassa.

      • mielikuvitusfrendi

        " Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

        Tää on kyllä yks parhaimpia esimerkkejä siitä kuinka naiset imee vaikutteita ilman omaa ajattelua ja puhuu paskaa. Siis rautalangasta. Ihan oikeesti luuletteko te tosiaan että sinkkunaiset hoitaa seksintarpeen näillä "ystävillä". Ne ei vaan viitsi myöntää että ilman ollaan oltu monta vuotta. Keksitään "mielikuvitusystävä/iä" joiden kanssa sekstaillaan. Aivan varmaan on näin, just joo. Nuorilla sinkkunaisillahan on paljon hyviä ja luotettavia miespuolisia kavereita, hah hah.

        Koskahan sinkkumiehet alkaa satuilemaan että kun seksin nälkä yllättää he hoitaa sen naisystäviensä kanssa, joiden kanssa ollaan vaan ystäviä.

        Cosmopolitanit on luettu ja sieltä imetty se kuva että seksittömyys on pahin handicapppi mitä voi olla. Toisaalta taas yhden illan suhteet on pois muodista ja niihin liittyy mielikuva kahdesta känniläisestä ähkimässä aamuyöllä. Mutta, seksiystävät on niin cool.


      • Bravo!
        mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        " Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

        Tää on kyllä yks parhaimpia esimerkkejä siitä kuinka naiset imee vaikutteita ilman omaa ajattelua ja puhuu paskaa. Siis rautalangasta. Ihan oikeesti luuletteko te tosiaan että sinkkunaiset hoitaa seksintarpeen näillä "ystävillä". Ne ei vaan viitsi myöntää että ilman ollaan oltu monta vuotta. Keksitään "mielikuvitusystävä/iä" joiden kanssa sekstaillaan. Aivan varmaan on näin, just joo. Nuorilla sinkkunaisillahan on paljon hyviä ja luotettavia miespuolisia kavereita, hah hah.

        Koskahan sinkkumiehet alkaa satuilemaan että kun seksin nälkä yllättää he hoitaa sen naisystäviensä kanssa, joiden kanssa ollaan vaan ystäviä.

        Cosmopolitanit on luettu ja sieltä imetty se kuva että seksittömyys on pahin handicapppi mitä voi olla. Toisaalta taas yhden illan suhteet on pois muodista ja niihin liittyy mielikuva kahdesta känniläisestä ähkimässä aamuyöllä. Mutta, seksiystävät on niin cool.

        Juuri näin....

        "Cosmopolitanit on luettu ja sieltä imetty se kuva että seksittömyys on pahin handicapppi mitä voi olla. Toisaalta taas yhden illan suhteet on pois muodista ja niihin liittyy mielikuva kahdesta känniläisestä ähkimässä aamuyöllä. Mutta, seksiystävät on niin cool. "


      • ???
        mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        " Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

        Tää on kyllä yks parhaimpia esimerkkejä siitä kuinka naiset imee vaikutteita ilman omaa ajattelua ja puhuu paskaa. Siis rautalangasta. Ihan oikeesti luuletteko te tosiaan että sinkkunaiset hoitaa seksintarpeen näillä "ystävillä". Ne ei vaan viitsi myöntää että ilman ollaan oltu monta vuotta. Keksitään "mielikuvitusystävä/iä" joiden kanssa sekstaillaan. Aivan varmaan on näin, just joo. Nuorilla sinkkunaisillahan on paljon hyviä ja luotettavia miespuolisia kavereita, hah hah.

        Koskahan sinkkumiehet alkaa satuilemaan että kun seksin nälkä yllättää he hoitaa sen naisystäviensä kanssa, joiden kanssa ollaan vaan ystäviä.

        Cosmopolitanit on luettu ja sieltä imetty se kuva että seksittömyys on pahin handicapppi mitä voi olla. Toisaalta taas yhden illan suhteet on pois muodista ja niihin liittyy mielikuva kahdesta känniläisestä ähkimässä aamuyöllä. Mutta, seksiystävät on niin cool.

        Miksi ei voi muka olla tuollaista hyvää ystävää?


      • mielikuvitusfrendi
        ??? kirjoitti:

        Miksi ei voi muka olla tuollaista hyvää ystävää?

        no ajattele nyt vähän. Siis sulla olisi joku hyvä ystävä ja te sitten aina silloin tällöin sekstailisitte (kerran kuussa vaikka ?)kun toinen niin haluaisi. Muuten olisitte ihan vaan frendejä. Tämä sun ystävä olisi myös sinkku, mutta kuitenkin tarpeeksi hyvän näköinen, hyvä rakastaja että sen kanssa nyt yleensä viittisi sekstailla.


      • Ihan mahdollinen
        mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        no ajattele nyt vähän. Siis sulla olisi joku hyvä ystävä ja te sitten aina silloin tällöin sekstailisitte (kerran kuussa vaikka ?)kun toinen niin haluaisi. Muuten olisitte ihan vaan frendejä. Tämä sun ystävä olisi myös sinkku, mutta kuitenkin tarpeeksi hyvän näköinen, hyvä rakastaja että sen kanssa nyt yleensä viittisi sekstailla.

        skenaario. Itselläni on ollut tuollainen ystävä


      • Ihan mahdollinen kirjoitti:

        skenaario. Itselläni on ollut tuollainen ystävä

        Samoin.


      • mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        " Nuorempana minulla oli satunnaisia seksisuhteita. Nyt on joitakin ystäviä, joiden puoleen käännyn tarvittaessa", Välimaa sanoo."

        Tää on kyllä yks parhaimpia esimerkkejä siitä kuinka naiset imee vaikutteita ilman omaa ajattelua ja puhuu paskaa. Siis rautalangasta. Ihan oikeesti luuletteko te tosiaan että sinkkunaiset hoitaa seksintarpeen näillä "ystävillä". Ne ei vaan viitsi myöntää että ilman ollaan oltu monta vuotta. Keksitään "mielikuvitusystävä/iä" joiden kanssa sekstaillaan. Aivan varmaan on näin, just joo. Nuorilla sinkkunaisillahan on paljon hyviä ja luotettavia miespuolisia kavereita, hah hah.

        Koskahan sinkkumiehet alkaa satuilemaan että kun seksin nälkä yllättää he hoitaa sen naisystäviensä kanssa, joiden kanssa ollaan vaan ystäviä.

        Cosmopolitanit on luettu ja sieltä imetty se kuva että seksittömyys on pahin handicapppi mitä voi olla. Toisaalta taas yhden illan suhteet on pois muodista ja niihin liittyy mielikuva kahdesta känniläisestä ähkimässä aamuyöllä. Mutta, seksiystävät on niin cool.

        Hyvin kirjoitettu!

        Minustakin tuntuu, että sinne cosmoon tai tuollaisiin aloittajan linkaamiin hesarin juttuihin päätyy aina se puoli prosenttia naisista jotka noita kamupanoja pitää täysin luonnollisena ajanvietteenä ja sitten loput sinkkunaiset ja miehetkin saavat sen käsityksen että valtaosa naisista tuollaista harrastaa.

        Kyllähän tällä palstallakin tosin melko usein naiset tai ”naiset” noilla kamupanoillaan brassailee, mutta todellisista prosenttiosuuksista on mahdotonta päätellä mitään.


      • ht ...
        mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        no ajattele nyt vähän. Siis sulla olisi joku hyvä ystävä ja te sitten aina silloin tällöin sekstailisitte (kerran kuussa vaikka ?)kun toinen niin haluaisi. Muuten olisitte ihan vaan frendejä. Tämä sun ystävä olisi myös sinkku, mutta kuitenkin tarpeeksi hyvän näköinen, hyvä rakastaja että sen kanssa nyt yleensä viittisi sekstailla.

        No tuota. Miksi epäilet tuon haastallun puheita valheeksi. Totta kai sekin on mahdollista, mutta luultavasti on puhunut ainakin jossain määrin totta.

        Tunnen minäkin naisia, joilla on ollut sellainen paljon puhuttu "f*ckbuddy". Virallisesti ovat sinkkuja, asuvat itsekseen, kieltävät olevansa missään suhteessa jos sitä kysyy. Mutta sitten kuitenkin tuovat juhliin, yms. usein seurakseen sen jonkun kaverimiehen ja kaikki kyllä tietävät että nainen ja mies harrastelevat sitä seksiä yhdessä. (Ja siis asian laidan kuuleekin ihan niiltä asianomaisiltakin, eli kyse ei ole mistään virheellisistä huhuista.)

        Miksi sitten tuollaisia järjestelyjä tapahtuu?

        Ainakin kaikki ne tapaukset mitä minä tiedän, ovat johtuneet enemmän tai vähemmän siitä että toinen osapuoli ei ole kelvannut toiselle oikeaan parisuhteeseen, tai vaikkapa näkemykset jostain lasten hankkimisesta, tms. eroavat täysin. Joten se oikea parisuhde olisi kuitenkin tuhoontuomittu kun ainakin toinen osapuolista etsii jotain sopivampaa partneria parisuhteeseen.

        Tuossakin artikkelin tapauksessa lienee syynä yksinkertaisesti se, että tuo nainen ei halua kenenkään kanssa oikeasti yhteen, koska kokee sen jatkuvan yhdessäolon ahdistavaksi, tms. Mutta seksi ja hellyys kelpaa silti. Lopputulos on juuri tuollaiset f*ckbuddy suhteet missä miehellä tai naisella on yksi (tai jopa useampia) "kavereita", joiden kanssa harrastetaan sitä seksiä ja luultavasti muutakin yhdessäoloa.

        Toi on ihan "normitoimintaa" nykyaikana.


      • Olet antanut
        helka kirjoitti:

        Samoin.

        jonkun paskan vakipanna itseäsi?


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu!

        Minustakin tuntuu, että sinne cosmoon tai tuollaisiin aloittajan linkaamiin hesarin juttuihin päätyy aina se puoli prosenttia naisista jotka noita kamupanoja pitää täysin luonnollisena ajanvietteenä ja sitten loput sinkkunaiset ja miehetkin saavat sen käsityksen että valtaosa naisista tuollaista harrastaa.

        Kyllähän tällä palstallakin tosin melko usein naiset tai ”naiset” noilla kamupanoillaan brassailee, mutta todellisista prosenttiosuuksista on mahdotonta päätellä mitään.

        Niin mutta jos stellariallekin tulisi "se vain tapahtui" -tilanne ja päätyisit jonkun kamumiehen kanssa punkkaan ja ja siitä tulisi tapa niin olisi taas palstalla yksi lisää kamupanoja luonnollisena pitäviä naisia. Itse arvostan kyllä paljon enemmän kamupanottomia.


      • 10+12
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu!

        Minustakin tuntuu, että sinne cosmoon tai tuollaisiin aloittajan linkaamiin hesarin juttuihin päätyy aina se puoli prosenttia naisista jotka noita kamupanoja pitää täysin luonnollisena ajanvietteenä ja sitten loput sinkkunaiset ja miehetkin saavat sen käsityksen että valtaosa naisista tuollaista harrastaa.

        Kyllähän tällä palstallakin tosin melko usein naiset tai ”naiset” noilla kamupanoillaan brassailee, mutta todellisista prosenttiosuuksista on mahdotonta päätellä mitään.

        No, kuinka monta prosenttia naisista on stellarian kaltaisia, eli esim. ei ole koskaan pyydetty treffeille? Alle promille?

        Se, mikä itsestä voi vaikuttaa uskomattomalta, voi ihan hyvin tapahtua muiden elämässä.


      • -----
        Ihan mahdollinen kirjoitti:

        skenaario. Itselläni on ollut tuollainen ystävä

        No miksette seurustellut?


      • Mitä vikaa
        Olet antanut kirjoitti:

        jonkun paskan vakipanna itseäsi?

        vakipanossa on? Kai se nyt on huomattavasti parempi kuin jatkuvasti vaihtuvat yhden yön suhteet.


      • 4+18
        Mitä vikaa kirjoitti:

        vakipanossa on? Kai se nyt on huomattavasti parempi kuin jatkuvasti vaihtuvat yhden yön suhteet.

        Niin, tuossakin jutussa taidettiin todeta, että meillä vapaaehtoisesti sinkuilla naisilla on yhtä paljon seksikumppaneita kuin parisuhteilevilla naisilla. Emme siis paneksi ympäriinsä, vaikka emme haluakaan parisuhdetta.

        Itselläni on ollut yksi ja sama "fuckbuddy" (inhoan tuota sanaa!) kahdeksan vuotta. Tottakai tuossa ajassa on ystävystynyt niin, että pidän häntä "hyvänä ystävä".


      • 15+4
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin mutta jos stellariallekin tulisi "se vain tapahtui" -tilanne ja päätyisit jonkun kamumiehen kanssa punkkaan ja ja siitä tulisi tapa niin olisi taas palstalla yksi lisää kamupanoja luonnollisena pitäviä naisia. Itse arvostan kyllä paljon enemmän kamupanottomia.

        Arvostuksiasi ei juurikaan arvosteta...


      • sinähän olet
        helka kirjoitti:

        Samoin.

        kuten tiedetään kokenut rinkiläinen.


      • panoringit nyt
        15+4 kirjoitti:

        Arvostuksiasi ei juurikaan arvosteta...

        vaan on todellinen ilmiö.


      • 15+4
        panoringit nyt kirjoitti:

        vaan on todellinen ilmiö.

        Entä sitten?


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin mutta jos stellariallekin tulisi "se vain tapahtui" -tilanne ja päätyisit jonkun kamumiehen kanssa punkkaan ja ja siitä tulisi tapa niin olisi taas palstalla yksi lisää kamupanoja luonnollisena pitäviä naisia. Itse arvostan kyllä paljon enemmän kamupanottomia.

        No ei toki ollut tarkoitus jeesustella, ettenkö minäkin tuollaiseen voisi kyetä jos vain jotenkin eteen putoaisi semmoinen tilaisuus josta ei voisi kieltäytyä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä kaveripiiriini kuulu kertakaikkisen yhtään semmoista miestä jonka kanssa tuollaista järjestelyä pystyisi mitenkään kuvittelemaan. Itseasiassa luulen että jos nyt jonkin hulluuskohtauksen kourissa jotakuta tuntemaani miestä pyytäisin panokamuksi, niin se olisi kyllä mies joka kieltäytyisi. Ei vain ole semmoinen tapana niissä piireissä joissa itse liikun.


      • 10+12 kirjoitti:

        No, kuinka monta prosenttia naisista on stellarian kaltaisia, eli esim. ei ole koskaan pyydetty treffeille? Alle promille?

        Se, mikä itsestä voi vaikuttaa uskomattomalta, voi ihan hyvin tapahtua muiden elämässä.

        No juu, ehkä kirjoitin tuohon vähän sekavasti. Ei ollut tarkoitukseni varsinaisesti kieltää sitä etteikö tuo panokamuilu voisi olla mahdollista, vaan ihmetellä että missä piireissä tuollaista harrastetaan, kun en ole ainakaan kenenkään tuttavani ikinä kuullut semmoisesta puhuvan, tai muutenkaan mitään viitteitä siitä havainnut reaalielämässä. Yleensä muutenkin kun kavereita tapaan, niin jutut keskittyvät pitkälti muihin asioihin kuin siihen kuinka kauan kukakin on ollut puutteessa ja mitä on tehnyt puutteen kasvaessa sietämättömäksi.

        Onhan se totta että ne omat kokemukset jotenkin tuntuvat aina ”normaaleilta”, vaikka en tosiaan varmasti itsekään ole seurustelukokemusten suhteen millään tavoin normaali ikäisteni joukossa. Mm. tästä syystä voipi satunnaista inkonsistenttiutta kirjoituksissani joskus esiintyä, pahoittelen.


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        No ei toki ollut tarkoitus jeesustella, ettenkö minäkin tuollaiseen voisi kyetä jos vain jotenkin eteen putoaisi semmoinen tilaisuus josta ei voisi kieltäytyä. Mutta tällä hetkellä ei kyllä kaveripiiriini kuulu kertakaikkisen yhtään semmoista miestä jonka kanssa tuollaista järjestelyä pystyisi mitenkään kuvittelemaan. Itseasiassa luulen että jos nyt jonkin hulluuskohtauksen kourissa jotakuta tuntemaani miestä pyytäisin panokamuksi, niin se olisi kyllä mies joka kieltäytyisi. Ei vain ole semmoinen tapana niissä piireissä joissa itse liikun.

        Kannattaisiko sinun harkita palstapanokamun hakemista? Vapaaehtoisia kyllä varmaan täältä löytyisi mutta se sinun vaan pitäisi hoitaa salassa jotta puhtoinen palstaidylli särkyisi :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun harkita palstapanokamun hakemista? Vapaaehtoisia kyllä varmaan täältä löytyisi mutta se sinun vaan pitäisi hoitaa salassa jotta puhtoinen palstaidylli särkyisi :)

        Juu, puhtoisen palstaminän säilyttäminen on tietysti elintärkeää. Pitäisi jollain keinolla kyetä varmistumaan siitä ettei se panokamumies vain möläyttäisi asiaa palstalle koskaan, ei edes sen jälkeen kun olen vaihtanut hänet toiseen palstapanokamuun.

        Hmm, voisipa tässä vaikka lueskella muutaman Agatha Christien romaanin inspiraation lähteeksi ennen kuin alan miettiä tuota miesten lopullisen vaientamisen ongelmaa…


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Juu, puhtoisen palstaminän säilyttäminen on tietysti elintärkeää. Pitäisi jollain keinolla kyetä varmistumaan siitä ettei se panokamumies vain möläyttäisi asiaa palstalle koskaan, ei edes sen jälkeen kun olen vaihtanut hänet toiseen palstapanokamuun.

        Hmm, voisipa tässä vaikka lueskella muutaman Agatha Christien romaanin inspiraation lähteeksi ennen kuin alan miettiä tuota miesten lopullisen vaientamisen ongelmaa…

        Noissa voisi kyllä olla hyviä vinkkejä vaikka huonotkin saattaisi riittää kun poliisinkin olisi aika vaikea varmaan löytää sinuun yhdistävää tekijää jos vaikka anonyymi palstamies ykskaks katoaisikin. Sitten tietysti jos niitä miehiä olisi pitkä sarja saattaisi palsta huomata oudot katoamiset, alkaa ihmettelemään ja sitäkautta voisi vyyhti purkaantua :D


    • timantinkova

      Voisi tuota panna, jos laihduttaisi 20 kiloa. Seurustelemaan en kylläkään alkaisi.

      • Taitaisi mennä

        jo anoreksian puolelle jos pudottaisi painoa 20 kg


      • timantinkova
        Taitaisi mennä kirjoitti:

        jo anoreksian puolelle jos pudottaisi painoa 20 kg

        Minulla on paljon ohuemmat kädet ja olen jotain 7 kg ylipainon puolella.


      • mielikuvitusfrendi
        timantinkova kirjoitti:

        Minulla on paljon ohuemmat kädet ja olen jotain 7 kg ylipainon puolella.

        " Miksi epäilet tuon haastatellun puheita valheeksi ".

        No siis ajattele nyt itsekin asiaa. Jotta tuollainen "ystävä/kaveri seksi" olisi mahdollista se vaatii ensinnäkin sen miespuolisen ystävän. Paljonko sinkkunaisilla tai naisilla yleensä on miespuolisia, vapaita ja luotettavia ystäviä, pois lukien entiset heilat joihin vielä on hyvät suhteet ?

        Miespuolisia kavereita työn, harrastusten ja omien naispuolisten ystävien kautta on mutta väittääkö joku että nämä fuckbuddyt olisi näitä. Siis että Pirkko ehdottaisi ystävänsä miehen sinkkukaverille seksiä tosta vaan ?

        En sano etteikö joillakin naisilla voisi olla suhde mieheen jossa tavataan harvakseltaan ja seksin merkeissä. Mutta nämä ovat harvinaisia poikkeuksia. Ja kyseessä on silloinkin eräänlainen "suhde".

        Mutta se on ihan urbaanilegendaa nämä fuckbuddyt..


      • Kamupano
        mielikuvitusfrendi kirjoitti:

        " Miksi epäilet tuon haastatellun puheita valheeksi ".

        No siis ajattele nyt itsekin asiaa. Jotta tuollainen "ystävä/kaveri seksi" olisi mahdollista se vaatii ensinnäkin sen miespuolisen ystävän. Paljonko sinkkunaisilla tai naisilla yleensä on miespuolisia, vapaita ja luotettavia ystäviä, pois lukien entiset heilat joihin vielä on hyvät suhteet ?

        Miespuolisia kavereita työn, harrastusten ja omien naispuolisten ystävien kautta on mutta väittääkö joku että nämä fuckbuddyt olisi näitä. Siis että Pirkko ehdottaisi ystävänsä miehen sinkkukaverille seksiä tosta vaan ?

        En sano etteikö joillakin naisilla voisi olla suhde mieheen jossa tavataan harvakseltaan ja seksin merkeissä. Mutta nämä ovat harvinaisia poikkeuksia. Ja kyseessä on silloinkin eräänlainen "suhde".

        Mutta se on ihan urbaanilegendaa nämä fuckbuddyt..

        Kuka sanoo, että se panokamu on sinkku. Parisuhteessa oleva ei jää roikkumaan


      • mielikuvitusfrendi
        Kamupano kirjoitti:

        Kuka sanoo, että se panokamu on sinkku. Parisuhteessa oleva ei jää roikkumaan

        Ei kukaan. Mutta naiset puhuu ystävistä. Ei siitä että heillä olisi "suhde" joka perustuu vain seksiin ja he olisivat se kuuluisa toinen nainen. Vaan siitä että he hoitaisivat seksiasiat jonkun tuntemansa miehen kanssa tarvittaessa. Koko ajatus on aivan epärealistinen kun ajatellaan naisten suhdetta seksiin ja miehiin noin yleensäkin.


    • Mies31v.

      Ei kiinnostanut. Tuollaisia on pantu, siinä se.

      Itse voin soittaa vaikka heti jollekin ja pyytää tänne luokseni panemaan. Eikä maksa mitään. Tänä vuonna sitä jo tehnyt monet kerrat. Tällä hetkellä ei kiinnosta.

      Käännös: Moni mies ja nainen sanovat suhteelle ei, kuten minäkin. Teiltä palstalussuilta ei kysytty yhtään mitään, tässäkään artikkelissa. So sorry.

      Kiitos kommaajille, tietää kenen juttuja ei tarvitse enää lukea laisinkaan, menevät surkeudessaan jo niin metsään että uliuliuli. MUTTA, helga-possua on pakko kompata.

    • Kuinkahan monen

      nussima tuokin nainen on.

      • Sivistynyt arvaus

        Iän perusteella vähintään kymmenkunta.
        Lähempi veikkaus olisi 15-20 eri miestä.


      • normimäärä
        Sivistynyt arvaus kirjoitti:

        Iän perusteella vähintään kymmenkunta.
        Lähempi veikkaus olisi 15-20 eri miestä.

        Aika vähän siis.


    • Ikäneito

      Kun tämän palstan juttuja lukee ei tarvitse ihmetellä, miksi moni ei enää edes halua parisuhdetta...Huh!

      • Sivistynyt arvaus

        Kun sun kaltaisten naisten naamoja ja kehoja katsoo sekä kuinka moni niitä on pannut niin ei tarvitse ihmetellä miksi moni ei enää edes halua parisuhdetta!


      • Ikäneito
        Sivistynyt arvaus kirjoitti:

        Kun sun kaltaisten naisten naamoja ja kehoja katsoo sekä kuinka moni niitä on pannut niin ei tarvitse ihmetellä miksi moni ei enää edes halua parisuhdetta!

        Sivistynyt arvaaja ei tämän ikäneidon naamasta tai kehosta tiedä mitään eikä myöskään panojen määrästä, joten aika hatusta heitetty "sivistynyt" arvaus.
        En sen enempää täällä viitsi ääliöitten kanssa tapella, joten tämä saa riittää kommentiksi tällä kertaa...


      • Vanha viidakon sanon
        Ikäneito kirjoitti:

        Sivistynyt arvaaja ei tämän ikäneidon naamasta tai kehosta tiedä mitään eikä myöskään panojen määrästä, joten aika hatusta heitetty "sivistynyt" arvaus.
        En sen enempää täällä viitsi ääliöitten kanssa tapella, joten tämä saa riittää kommentiksi tällä kertaa...

        Viisas nainen ei hukkaa kevättään.


    • 101% hetero

      Parisuhde. Se on homoille

    • 3+9

      Ei ole löytänyt tarpeeksi tasokasta kumppaniehdokasta vissiin, tai ei ole tarvinnut löytää kun on noita vakihoitoja. Niihin voi helposti purkaa läheisyyden- ja seksintarpeet.

      Eikä tolla varmaankaan ole mitään ytm-hoitoja, vaan ihan tavis-sällejä

    • 8+9

      Jutussa oli kaksi ikisinkkkua, nainen ja mies. Miehen tarina oli paljon mielenkiintoisempi, silti koko ketju käsittelee naisen painoa ja panohistoriaa. Olette te hiton outoja!

      • antiouto

        No ne on naisen kaksi tärkeintä attribuuttia. Kolmas on sitten ei ole numeraalinen vaan yksinkertaisesti kyllä - ei. Eli pitääkö naisella olla pussi päässä vai ei hommissa.

        Oliko artikkelissa mieskin?!


      • Ei meitä se
        antiouto kirjoitti:

        No ne on naisen kaksi tärkeintä attribuuttia. Kolmas on sitten ei ole numeraalinen vaan yksinkertaisesti kyllä - ei. Eli pitääkö naisella olla pussi päässä vai ei hommissa.

        Oliko artikkelissa mieskin?!

        mies kiinnosta. Ei olla homoja


      • Höh!
        Ei meitä se kirjoitti:

        mies kiinnosta. Ei olla homoja

        Et kuulosta ihan täysjärkiseltä


      • ht ...

        Mitenkäs ton miehen tarina oli mielenkiintoisempi?

        Vaikutti siltä että on vaan ollut sellainen sitoutumiskyvytön matkailijamies ja elämä ollut sen mukaista. Sitten vanhempana on lykästänytkin ja päässyt isäksi.

        Ja on huomannut sen minkä varmasti huomaa moni muukin tuollaista sinkkuelämää viettävä (kuten tuo nainenkin), että sitten kun on jotain 50v jo mittarissa, niin sen yhden yön seuran saaminen ei olekaan niin helppoa ja ne aiemmat panokaveritkin on ehkä kaikonneet omille teilleen. Sitten joutuu nukkumaan ne yönsä yksin jos ei ole löytänyt / halunnut siihen ihan oikeaan parisuhteeseen.


      • 8+10
        Höh! kirjoitti:

        Et kuulosta ihan täysjärkiseltä

        Eliköhän se mies selibaatissa maailmanympärimatkojensa aikana? Harmi kun siitä ei ollut kuvaa, olisi voinut arvostella sen pantavuutta.


      • 20+18
        ht ... kirjoitti:

        Mitenkäs ton miehen tarina oli mielenkiintoisempi?

        Vaikutti siltä että on vaan ollut sellainen sitoutumiskyvytön matkailijamies ja elämä ollut sen mukaista. Sitten vanhempana on lykästänytkin ja päässyt isäksi.

        Ja on huomannut sen minkä varmasti huomaa moni muukin tuollaista sinkkuelämää viettävä (kuten tuo nainenkin), että sitten kun on jotain 50v jo mittarissa, niin sen yhden yön seuran saaminen ei olekaan niin helppoa ja ne aiemmat panokaveritkin on ehkä kaikonneet omille teilleen. Sitten joutuu nukkumaan ne yönsä yksin jos ei ole löytänyt / halunnut siihen ihan oikeaan parisuhteeseen.

        En oikein usko tuohon skenaarioon (omalla kohdallani). Toisaalta iän mukana olen tullut tietoisemmaksi ja sallivammaksi oman inversion suhteen - viihdyn koko aika paremmin yksin- ja nykyiset viiskymppiset eivät ole mitään vanhoja noita-akkoja. Aika järkyttävääkin, kuinka pian ja innokkaasti miehet alkoivat tehdä lähestymisiä äitini (yli 70 v.) jäädessä leskeksi.

        Jos 50-vuotiaana olen kuitenkin täysin vailla miesseuraa, luulen selviäväni siitä hyvin.


      • 8+9
        ht ... kirjoitti:

        Mitenkäs ton miehen tarina oli mielenkiintoisempi?

        Vaikutti siltä että on vaan ollut sellainen sitoutumiskyvytön matkailijamies ja elämä ollut sen mukaista. Sitten vanhempana on lykästänytkin ja päässyt isäksi.

        Ja on huomannut sen minkä varmasti huomaa moni muukin tuollaista sinkkuelämää viettävä (kuten tuo nainenkin), että sitten kun on jotain 50v jo mittarissa, niin sen yhden yön seuran saaminen ei olekaan niin helppoa ja ne aiemmat panokaveritkin on ehkä kaikonneet omille teilleen. Sitten joutuu nukkumaan ne yönsä yksin jos ei ole löytänyt / halunnut siihen ihan oikeaan parisuhteeseen.

        Olen monasti miettinyt, miten hienoa olisi olla niin rohkea ja reipas, että tosiaan tekisi töitä tasan sen verran, että voisi taas lähteä, rahoittaa reissun aikana hanttihommilla elämäänsä ja palata taas vain siksi aikaa, että saa rahat kasaan seuraavaa reissua varten.

        Sen sijaan, että kipittää aamulla konttoriin, naputtelee masiinaa, syynää kuitteja, palaa iltapäivällä normikotiin normisäädyllisellä asuinalueella, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen...

        Kummallakohan on hauskempaa eläkepäivinään kiikkustuolissa nuoruuttaan/aktiiviaikuisuuttaan muistellessa!


    • Luonnontietelijä

      Minä itse olen samankaltainen luonne ja minulle parisuhde jo ajatuksen tasolla kuulostaa ahdistavalta.

      Kutsun tätä luonnetta erakkoluonteeksi.

      Minua itseäni ärsyttää kontrollifriikit ihmiset, jotka sanovat minulle miten minun pitäisi elää kysymättä minulta mitään mielipidettä asiasta. Yleensä nämä ovat jotain omia sukulaisia ja vanhempia tai muita narsisteja, joilla on puutteita empatiakyvyn kanssa ja joiden huonoon itsetuntoon ei sovi, että toi on sinkku. Pitää olla se yleinen hyvän elämän ihanne, perhe, työ ja sitä rataa. Monille tämä perhe on pelkkä status, jolla yritetään esittää, että on mukamas kunnollinen, on YTM. Konservatiivit ovat keskimäärin suositumpia kuin edistysmieliset, koska konservatiivit ovat tai esiintyvät kulttuurin ihanteiden mukaisesti. Kunnollisuus tarkoittaaa sitä, että yritetään mukautua kulttuurin ihanteisiin. Sitä kutsutaan tavallisuudeksi.

      Mutta kun ihminen on tarpeeksi fiksu, ihminen tajuaa, että jotkut kunnollisuuteen viittaavat ihanteet ja maan tavat ovat jopa suoranaisen vahingollisia ja typeriä puhumattakaan siitä, että itse ei vain viihdy niissä kunnollisuuden kulisseissa.

      Mitä tulee tähän seksin saamiseen. Monet näistä palstan nuorista ATM:stä on elämänkokemattomia pikku poikia. Minulle parisuhde ei ole sama asia kuin seksi tai mikään instituutio, jolla minulle taataan seksin saaminen. Parisuhde on minulle rakkaus ja henkisen yhteyden löytäminen. Mies puolisena henkilönä minä poikkean tästä Saana Välimaasta siinä, että nämä fuckbuddyt eli seksuaaliset tarpeiden tyydyttäminen on korvattu pornolla. Miksi minä maksaisin tai peräti käyttäisin hyväkseni muita ihmisiä tyydyttääkseni seksuaaliset tarpeeni, kun minä voin tehdä sen internetissä täysin ilmaiseksi? Seksi ei ole mitään muuta kuin seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä. Siinä ei ole mitään henkistä, eikä se ole mitään rakkautta.

    • Kuka nyt haluais

      parisuhteeseen Suomi-miehen kanssa.

      • Suomalainen nainen.

        Minä. Ei kiinnosta ulkmaalaiset.


    • Tuo on tyypillinen

      suomalainen narsistinainen. Minä, minä, minä.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe