Jonka mielestä sormilla soittaminen on paljon mukavampaa kuin plektralla? Tosin nopeita sooloja ei ole sormilla helppo mutta muuten
Olenko ainoa kitaristi
3
126
Vastaukset
- Mika.....
Et tokikaan ole ainoa. Esimerkiksi Stanley Jordan (tappinki velho), Wes Mongomery (erikoinen peukalollasoittotekniikka), Tommy Emmanuelle (fingerstyle elikkäs näppälymestari, joka kylläkin käyttää peukaloplektraa), Jeff Beck, Ted Greene ja monet muut ovat kehitelleet omia tapojaan sormisoittoon, niin ja tietenkin lukuisat klssisen kitaran ja flamenkomestarit soittavat sormillaan ilman näppäinlehteä.
- PuSe
Täällä myös rämpytellään sormin. Soolot onnistuu ihan ok kun käyttää peukaloa ja etusormea yhtä aikaa. Itse ainakin saan soolot rullaaman paremmin em. menetelmällä kuin plekulla. Myös alakielten juoksututkset onnistuu ihan hyvin mutta niiden soundi jää kyllä tumpummaksi kuin plekulla.
- plektraton
Sormilla säestäminen on vain helpompaa, kuin opetella plektralla säestystä.
Plekralla toki yksittäiset kielet on helpompi soittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019