Kauneus&Terveys-lehti hakee haastateltavaksi työpaikkakiusaamisesta kärsinyttä, mutta siitä selvinnyttä (tavalla tai toisella) naista. Ikää saisi olla mielellään 40 vuotta, mutta toki nuoremmatkin huomioidaan. Asuinpaikalla ei ole väliä.
Haastateltavan on oltava valmis kertomaan tarinansa avoimesti. Jutussa tulee esiintyä omalla nimellään ja suostua myös kuvattavaksi.
Ota yhteyttä, niin kerron lisää: [email protected]
Haastateltavaksi haetaan työpaikkakiusattua naista
4
225
Vastaukset
- kiusaajat kuriin
Oletko jo saanut haastateltavan? Noin 10 v sitten luin jostain lehdestä oliko se Etelä-Pohjanmaalla asiaa eteenpäin vievä tomera nainen. Häntä voisit kysyä sieltä, varmaan tuntevat paikalliset.
- maanalainen
Haastatteluun ei monikaan uskalla tulla, kun pelkää, että kiusaaminen laajenee ympäristössä. Siihen voidaan ottaa koko sukukin mukaan. Myös vertaisryhmässä kiusatut ottaa vielä kerran toisistaan kiusatun. Siksi pelonvallassa nää kiusatut painuu maanalle.
- kammotus
Kiusaamisesta jää monenlaisia pelkoja, jonkinlainen epäluottamus ihmisiin ja häpeä leimautumisesta.
Lehtihaastatteluun voisi suostua henkilö, joka on vaihtanut täysin alaa ja ehkä paikkakuntaakin tai päässyt jo eläkkeelle työelämän pirujen ulottumattomiin. Tällaisissakin tapauksissa voi joutua pelkäämään kiusaajien kostoa läheisille ja sukulaisille.
- RiisiV
^ Ylläolevat sen sanoivatkin. Vaihtanut alaa tai paikkakuntaa tai molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384