Nyt olis kaikki kokemukset ja viisaiden ihmisten neuvot erittäin tarpeellisia! itsellä 1995 (dohc 2.0 bensa ransitti).Toimi 8kk täysin moitteetta jokapäiväisessä ajossa.Leimattu 17.8.14 (päästöt OK) ja muutenkin läpi meni eka yrityksellä.Katsastuksen jälkeen alko ongelmat:Pientä nykyä pikku hiljaa (kesti noin 2vk).Kunnes kesken ajon ei sietänyt,kuin pinta kaasua.Jää vain "surraamaan" tukehtuu,nykii ja paukkuu pakoputkessa.Ainakin bensaa pääsee pakoputkeen,koska katalysaattori 2 vaimenninta menny tukkoon vian ilmestymisen jälkeen.Autoon vaihdettu :Bensasuodatin,Tulpat,Bensapumppu.Tarkastettu ilmanputsari,ilmamassamittari,tulpanjohdot,imuvuodot tankkiin kaadettu suuttimien puhdistusaine.Ja vaiva senkun jatkuu!!Näillä näkymin "nelos" sylinteri pois pelistä.Tyhjä käynti on tasanen (vaikka polttaa putkessa).Autolla ajettu runsaasti vian toteamisen jälkeen vika ei ole pahentunut.Ei vie bensaa normaalia enempää.Tässä nyt selitetty jonkunlainen stoori ransiitin sairauksista.Nyt ois saatava "TEIDEN RITARI" teiden päälle (ehejänä) nyt otetaan neuvoja vastaan kiitos jo etukäteen.
Dohc 2.0 bensa transitti (vanha maija) (=== TEIDEN RITARI
TEIDEN RITARI
1
75
Vastaukset
- Ehkä lambda-anturi
Ota ilmamäärämittarista johtoliitin irti. Jos käynti paranee, lambdassa todennäköisesti vika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964