-Tavallaan ihmissuhde. Toimii niin, että mies tuo rojua yksiöön, jossa asun. olen kymmeniä krt jo ottanut puheeksi ettei vaan käy millään tehdä toisen kodista tavarataivasta jonne ei ihminen mahdu.
Muutoin olllaan tavatessa ihan kuin mikä seurusteleva "nuoripari".
Miten muut ootte selvittäneet suhteen arkikuviot? Meillä miehen vaikenemisen takia ei oikein onnistu ees kulujen konkreettinen jako, puolet ja puolet. Kun kysyttäessäkään ei sano, mitä meni noin osapuilleen mihinkin... Itseä asia rassaa, olen perusduunari, ja minua inhottaa kaikki etukäteen suunnittelematon asia, joka vaan ilmestyy kotiini, enkä ole kuullut sanaakaan, mikä osuus on minun maksettavaa... Missä kulkee raja, ihmissuhteessa, minkä yli menevä on jo liikaa? Omalle elämänasialle on viikko viikolta vähempi tilaa.
Sitäkin harkitsin, että käsken kylmästi ottamaan rojujaan pois kotoani, kun ne vievät tilan tai toimitan kirpputorille... (vaikken tuota rojua ole kotiin kantanut itse!)
Mies muuten kiva, oikeasti, ja rakastan käsittääkseni hyvinkin oikealla tapaa häntä- mitä en ole kertonut... just ylläkirjoitetusta syystä, kun kaikki perusjututkin on niin vaiheessa!
Mikä tämä on?
3
201
Vastaukset
- Jemina-täti
Voi jesses. Hankala tilanne.
Kyllä sille pitää sanoa, että sun kämpässä on sun säännöt etkä halua sinne ylimäärästä sälää. Ja tarpeeks jämäkästi että uskoo kerrasta jollei keskustelua kerran saada aikaseks.
Toivotan onnea yritykseen! - Aloitus
Kiitos, onnea tarvitaan- No... Talvi onneksi hillitsee jnk verta liikkumista. Jämäkkyys on käytössä, mutta eikö se idea ole ihan hyvä, että ihminen ENSIN tekee listaa noin osapuilleen mitä toisi toisen luo Kysyisi sen kans sitten? Kun näinhän on työlästä ees-taas kuljettamista.
- jätä se !
Mies pitää sinua kynnysmattona ja asuntoasi ilmaisena varastona.
Älä siedä tuota enempää vaan käske mies matkoihinsa ja tavarat mukaan. Miehiä riittää maailmassa, yleensä vaihtamalla saa paremman. Tilanne ei tule muuttumaan niin kauan kuin suostut nyt syntyneeseen tilanteeseen.
Anna sille paperilla määräaika, jonka jälkeen sitten nostat vain ylimääräiset tavarat ikkunasta ulos.
Tuollainen mies ei ole edes mielensäpahoittamisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446