Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä tämä on?

Rojupesä

-Tavallaan ihmissuhde. Toimii niin, että mies tuo rojua yksiöön, jossa asun. olen kymmeniä krt jo ottanut puheeksi ettei vaan käy millään tehdä toisen kodista tavarataivasta jonne ei ihminen mahdu.
Muutoin olllaan tavatessa ihan kuin mikä seurusteleva "nuoripari".

Miten muut ootte selvittäneet suhteen arkikuviot? Meillä miehen vaikenemisen takia ei oikein onnistu ees kulujen konkreettinen jako, puolet ja puolet. Kun kysyttäessäkään ei sano, mitä meni noin osapuilleen mihinkin... Itseä asia rassaa, olen perusduunari, ja minua inhottaa kaikki etukäteen suunnittelematon asia, joka vaan ilmestyy kotiini, enkä ole kuullut sanaakaan, mikä osuus on minun maksettavaa... Missä kulkee raja, ihmissuhteessa, minkä yli menevä on jo liikaa? Omalle elämänasialle on viikko viikolta vähempi tilaa.
Sitäkin harkitsin, että käsken kylmästi ottamaan rojujaan pois kotoani, kun ne vievät tilan tai toimitan kirpputorille... (vaikken tuota rojua ole kotiin kantanut itse!)

Mies muuten kiva, oikeasti, ja rakastan käsittääkseni hyvinkin oikealla tapaa häntä- mitä en ole kertonut... just ylläkirjoitetusta syystä, kun kaikki perusjututkin on niin vaiheessa!

3

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jemina-täti

      Voi jesses. Hankala tilanne.

      Kyllä sille pitää sanoa, että sun kämpässä on sun säännöt etkä halua sinne ylimäärästä sälää. Ja tarpeeks jämäkästi että uskoo kerrasta jollei keskustelua kerran saada aikaseks.

      Toivotan onnea yritykseen!

    • Aloitus

      Kiitos, onnea tarvitaan- No... Talvi onneksi hillitsee jnk verta liikkumista. Jämäkkyys on käytössä, mutta eikö se idea ole ihan hyvä, että ihminen ENSIN tekee listaa noin osapuilleen mitä toisi toisen luo Kysyisi sen kans sitten? Kun näinhän on työlästä ees-taas kuljettamista.

    • jätä se !

      Mies pitää sinua kynnysmattona ja asuntoasi ilmaisena varastona.

      Älä siedä tuota enempää vaan käske mies matkoihinsa ja tavarat mukaan. Miehiä riittää maailmassa, yleensä vaihtamalla saa paremman. Tilanne ei tule muuttumaan niin kauan kuin suostut nyt syntyneeseen tilanteeseen.

      Anna sille paperilla määräaika, jonka jälkeen sitten nostat vain ylimääräiset tavarat ikkunasta ulos.

      Tuollainen mies ei ole edes mielensäpahoittamisen arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe