-Tavallaan ihmissuhde. Toimii niin, että mies tuo rojua yksiöön, jossa asun. olen kymmeniä krt jo ottanut puheeksi ettei vaan käy millään tehdä toisen kodista tavarataivasta jonne ei ihminen mahdu.
Muutoin olllaan tavatessa ihan kuin mikä seurusteleva "nuoripari".
Miten muut ootte selvittäneet suhteen arkikuviot? Meillä miehen vaikenemisen takia ei oikein onnistu ees kulujen konkreettinen jako, puolet ja puolet. Kun kysyttäessäkään ei sano, mitä meni noin osapuilleen mihinkin... Itseä asia rassaa, olen perusduunari, ja minua inhottaa kaikki etukäteen suunnittelematon asia, joka vaan ilmestyy kotiini, enkä ole kuullut sanaakaan, mikä osuus on minun maksettavaa... Missä kulkee raja, ihmissuhteessa, minkä yli menevä on jo liikaa? Omalle elämänasialle on viikko viikolta vähempi tilaa.
Sitäkin harkitsin, että käsken kylmästi ottamaan rojujaan pois kotoani, kun ne vievät tilan tai toimitan kirpputorille... (vaikken tuota rojua ole kotiin kantanut itse!)
Mies muuten kiva, oikeasti, ja rakastan käsittääkseni hyvinkin oikealla tapaa häntä- mitä en ole kertonut... just ylläkirjoitetusta syystä, kun kaikki perusjututkin on niin vaiheessa!
Mikä tämä on?
3
296
Vastaukset
- Jemina-täti
Voi jesses. Hankala tilanne.
Kyllä sille pitää sanoa, että sun kämpässä on sun säännöt etkä halua sinne ylimäärästä sälää. Ja tarpeeks jämäkästi että uskoo kerrasta jollei keskustelua kerran saada aikaseks.
Toivotan onnea yritykseen! - Aloitus
Kiitos, onnea tarvitaan- No... Talvi onneksi hillitsee jnk verta liikkumista. Jämäkkyys on käytössä, mutta eikö se idea ole ihan hyvä, että ihminen ENSIN tekee listaa noin osapuilleen mitä toisi toisen luo Kysyisi sen kans sitten? Kun näinhän on työlästä ees-taas kuljettamista.
- jätä se !
Mies pitää sinua kynnysmattona ja asuntoasi ilmaisena varastona.
Älä siedä tuota enempää vaan käske mies matkoihinsa ja tavarat mukaan. Miehiä riittää maailmassa, yleensä vaihtamalla saa paremman. Tilanne ei tule muuttumaan niin kauan kuin suostut nyt syntyneeseen tilanteeseen.
Anna sille paperilla määräaika, jonka jälkeen sitten nostat vain ylimääräiset tavarat ikkunasta ulos.
Tuollainen mies ei ole edes mielensäpahoittamisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648