mistä uusi kumppani?

kylmissään yksin

Olen eronnut yh-äiti. Erosta reilu vuosi ja haavat alkaa olla jo sen verran ummessa että alkaa tuntua jo siltä että olisi hienoa kohdata joku jonka kainaloon käpertyä. Ongelma on se mistä löytäisi normaalin miehen, nettitreffi palstat ovat pullollaan kaiken maailman sekopäitä. Vapaa-aika on hiukan vähissä arkena ja ideat vähissä uusien ihmisten kohtaamiselle.

6

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmin kaksin.

      Sinähän olisitkin sitä netin parasta vakiokastia.
      Kunhan pidät sen rimasi tarpeeksi korkealla ja valitset joka pelimiehen niin ainakin seksin saaminen on turvattu.

    • kiltti mies.

      Ei naiset halua normaalia miestä. Varmaan olisin suhteessa mutta en kelpaa naisille koska en käy baareissa. En ole itseasiassa baareissa käynyt 4 vuoteen. Miehen on netistä turha etsiä mitään kun naiset ei koskaan vastaa tälläisille normaaleille miehille

      • kylmä yksin

        Miten normaalin miehen löytää tai siis mistä? Ja miten miestä voi ujo nainen lähestyä? En osaa enkä uskalla tehdä aloitetta kun pelkään saavani näpeilleni. Pahat pojat ovat parempia tekemään aloitteita, mutta heidän motiivit on usein aika selkeät ja erit kuin omani


    • lämmin kaksin.

      "näpeillesi" sitäkö pelkäät että saat pakit...ota se kuin tanssiin kutsu jos toinen kieltäytyy, olankohautuksella.
      Ei se hakemasi mies välttämättä tiedä että olet juuri hänestä kiinnostunut ja on tarpeeksi monta kertaa saanut kanssa pakkeja mutta yllätä hänet omalla aktiivisuudellasi niin pääsette huomattavasti pidemmälle.
      "pahat pojathan" ne aktiivisimpia ovatkin ja tämä hakemasi jää siinä varjoon.

    • 16+1

      Mikä on normaali? Minä ainakin olen epänormaali. Pihaltani löysin toisen epänormaalin ja ihastuin välittömästi. Jätän hänen vuokseen mieheni joka pitää itseään normaalina, mutta oikeasti en ole koskaan tavannut niin pahasti päävikaista ihmistä kuin mieheni. Menee muutama kuukausi huomata että jossain on vikaa. Netissä kuka vaan pystyy teeskentelemään tervettä.

    • hygnhgnjhyg

      Minä tapasin miehen vanhanaikaisesti baarissa. Hänellä oli lapsia edellisestä liitosta kuten minullakin. Muutettiin yhteen ja ollaan menossa naimisiin.

      Miehen tasosta ei pidä ryhtyä tinkimään. Päinvastoin tarjolla voi olla tällä kierroksella parempia kuin ensimmäisellä. Nimittäin lapsettomat pariutuvat keskenään ja lapsia jo saaneet keskenään, kun on samantyyppinen kokemusmaailma. Ja keitä ne lapsia saaneet miehet ovat? Niitä, jotka ovat aina olleet sen verran tasokkaita, että ovat jo nuorena kelvanneet naisille perheenperustamiseen, ja ovat lähtökohtaisesti myössitoutumishaluisia.

      Eli älä usko noiden kateellisten peräkamarinpoikien haukkuja, sulla on erinomaiset mahikset löytää joku. Kukaan tuntemistani yksinhuoltajiksi jääneistä naisista ei ole pysynyt sinkkuna kovin pitkään sen jälkeen, kun ovat ryhtyneet taas uudestaan puolisoa etsimään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe