kumpikin kaipaa mutta

puolikas sydän

Erosin hetki sitten. Olimme eronneet yhden kerran aikaisemminkin. Ensimmäisen eron jälkeen kun aloimme taas seurustelemaan niin mies tuli takaisin luokseni koska hänelle tuli niin suuri ikävä ja ei voinut olla erossa minusta. Nyt meillä meni hyvin ja olimme neljä kuukautta yhdessä. Meillä meni hyvin koko ajan, mutta pari päivää sitten mieheni sanoi että häbellä on oikeaa asiaa. Se oli siis ero asiaa. Hän sanoi että ei rakasta minua enään sillä tavalla kuin ennen, mutta kun erosimme niin hän jutteli kanssani ja sanoi kuinka paljon häntä sattuu eromme ja muistelimme hetkiämme. En ymmärrä miksi hän haluaa erota jos hän kuitenkin itkee perääni. Hänellä on todettu että hän on masokisti. Saattaako hän oikeasti rakastaa minua ja haluisiko hän oikeasti olla kanssani, mutta haluaa erota siksi että hän nauttii surun ja särkymisen tunteesta? Vaikuttaako masokistisuus siihen kun hän ei halua olla kanssani suhteessa? Kaikki mitä hän sanoo kertoo sen että hän tarvitsee minua ja ei voi elää ilman minua. Ja kun erosimme niin hän sanoi ettei voi jättää mua elämästään pois koska olen liian tärkeä ihminen hänen elämässään ja hän pyysi että olisimme todella hyviä ystäviä. En ymmärrä sitä miksi hän haluaa pitää minut elämässään ja ei voi päästää irti, vaikka hän erosi minusta.

2

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doifjbgoasdlfkg

      masokisti, siis seksuaalisestiko, tykkää jos raipataan ja venytellään palleista ja muuta? muuten tuo on palturia, kuka on diagnosoinut, tietääkseni siihen ei ole lääkäriltä saatavaa diagnosia.

      luulenpa että hän ei ole rakastanut eikä rakasta sinua, jostain systä rakkaus on joko olennaisesti vähentynyt, haaveet kaatuneet, tai ei ole rakastanut koskaan.

      näissä tilanteissa ei aina ole oikeaa vaihtoehtoa, joskus on vain otettava avosylin toinen uudelleen.tärkeintä olis tietää totuus "teistä", puhua kaikki asiat halki ja pinoon. Onko kyse mistä ja ovatko ne seikat joita mies sanoo syyksi rakkauden vähenemiseen sellaisia mitä sinä voit uskoa, vai mitä mies pelleilee.miehellä voi olla toinen ja jahkailee kahden välillä. tai mies voi tulla takaisin itsensä, ei sinun takia, yksinäisyyttään ja jatkaa tuota hommaa vaikka parikin vuotta, vaikkei sinua rakasta enää sillä tavalla että näkisi yhteisen tulevaisuuden kanssasi. jos mies sanoo ettei missään nimessä näe yhteistä tulevaisuutta, ei sinun kannata jatkaa, mutta kuka puhuu totta tällaisissa tilanteissa.ehkä näet sen miten teillä muuten sujuu, onko mies tyly tms., eli onko kanssasi vain yksinäisyyttään vaikka et ole se oikea. jos mies on nuori ja luonteeltaan öhöm, no naisiin menevä voi olla että olet hänelle yliverto muista, mutta ei ole valmis sitoutumaan, nyt puhuisin alle 25-vuotiaasta miehestä, muilta tuollainen selitys olisi jo melkoista potaskaa, eihän kukaan kakaraksi jämähtänyttä aikuista miestä edes voi haluta!tsemppiä

    • -----

      Hän ei ilmeisesti ole enää rakastunut sinuun, vaikka rakastaakin sinua. Minusta kuulostaa siltä, että sinun olisi parempi päästä tästä suhteesta eroon oman hyvinvointisi vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe