intti ja sali

Joou

Terve! Oon 19v mies jolla alkaa armeija tammikuussa. Oon käyny nyt pari vuotta säännöllisesti salilla ja tulosta on tullu erittäin hyvin ja painokin on noussut reilu 10 kg. Huolettaa vähän ku tuo intti tulee eteen ja ei pääse treenaamaan niin paljon. Kuihtuuko siellä ihan kokonaan ja mitä pitäs syödä että ne lihat ei ihan kaikki lähtis?

9

1883

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PersRaineri

Ei tuosta kannata stressata, treenaat vaan aina ku pystyt ja syöt kunnolla, etenkin proteiinia riittävästi. Ruokaa siellä kyllä on tarjolla ihan hyvin. Ainakin meikäläinen pääsi aikoinaan treenaamaan ihan riittävästi, loppuaikoina vaikka joka päivä jos halus. Lisäksi sieltä pääsee kyllä lomille jolloin voi treenata. Ja jos vähän lihaa katoaisikin niin lihasmuisti on jännä juttu, olemattomalla läpsytyksellä saa entiset lihat takaisin. Inttiaika on myös oivaa aikaa luoda rautaista peruskuntoa, joka aika monelta punttaajalta puuttuu.

• raw

Komppaan:) ite olin vuoden intissä vähän tuli takapakkia punttireeneissä, mutta peruskunto nousi. Ja intin jälkeen pari kuukautta reeniä ja tulos taso oli parempi kuin inttiin mennessä.

• kohtuus kaikessa

Iltavapailla pääsee

• kaveri kerto

siellä intissä saa kuulemma kanttiinista tms. ostettua esim. tonnikalaa jos tarvii lisäprotskua

• Alikersantti-Antti

Jeps varmaankin saa.. Ja myös munkki kaffeet. Berliininmunkit olivat suosikkini. Kyllä energia riitti kun niitä söi koko päivärahan edestä....

• zaagamezma

alku viikot voi olla vähän kiireisiä, mut kyllä intin aikana ehtii salilla käydä

• njnjnjnbh

Hyvin kerkeää jumppaamaan alkukiireiden jälkeen ja pari kertaa viikossakin tyhjää parempi. Itselläni tosin meni tuohon munkkiosastoon aikoinaan ja paino nousi muutamalla kilolla huikeaan 82kg:) Kotiuduttua pääsi treenaamaan joka päivä ja lisäravinteiden jälkeen painoa 104.

• 1+5

Jätä armeija väliin ja mene sivariin, se on muutenkin ihan turhapaikka.

• jou jou

Loistavat mahdollisuudet reenata ku hoitaa muut hommat hyvin myöskin.
      ja leireillähän voi nostella vaikka telamiinoja tai jotai tukkeja tms. ole luova ja hyödynnä ympäristöä.

joissain kasarmirakennuksissa löytyy myös oma punttis jos liikuntahallin salille ei pääse ja jos ei löydy, niin bunkkien välissä onnistuu dipit jne. jälleen ole luova.

ja sieltä löytyy varmasti myös samanhenkisiä ihmisiä ni ei muuta ku kaveri olkapäille ja kyykkäämään.

no worries;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4341
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      13
      1429
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      861
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64