Mitä turkulaisia vuokrafirmoja voitte suositella, entä mitkä kantsii kiertää kaukaa?
Vuokrafirmat Turussa
4
588
Vastaukset
- älä mene kiitos 3333
Kaikki! jos teet työtä! et tarvitse siihen ketään ylimääräistä rinnallesi vetämään palkasta välistä muuta kuin verottajan!
- Tyytyväinen
Tietty riippuu minkäalan töitä teet. Mä tein kaupan alan töitä ensin Staffille ja sitten Carrotille. Staffilla mua harmitti se et en silloiseen kännykkääni saanu työtarjous systeemiä, mutta mulle tuli tekstarit ja netin kautta sai käydä valkkaamassa duuneja ja aamuisin mulle soitettiin et lähdetkö kohta tai heti töihin. Silti mulla riitti töitä koko ajan täyspäiväisesti. Tosin mulla on auto ja olin aina valmis lähtemään minne vaan töihin. Sain myös hyviä ja pitkiä työpäiviä. Palkan maksu sujui täysin ongelmitta ja sain TES:n mukaista palkkaa lisineen. Staffi koulutti myös ketjujen vaatimiin koulutuksiin. Carrotilla mulla oli soppari 8kk määräaikainen samaan työpaikkaan joka jatkui sen jälkeen toistaiseksi. Jos haluaisin vieläkin tehdä kaupan alan töitä, en yhtään epäröisi ottaa yhteytta ko. firmoihin.
- duunissa4
Suomen Henkilöstötalosta http://www.henkilostotalo.fi/ on hyviä kokemuksia
Paljon eri tyyppisiä paikkoja eri aloilta, etenkin raksa, logistiikka ja teollisuuspuolelta. Töitä riittää hyvin, palkanmaksu toimii, ei ole ollut mitään ongelmia. TES:ksia noudatetaan, sai hyvät varusteet ja toimistolla aina joku, jonka saa kiinni jos on kysymyksiä. Myös monta kaveria on innostunu jättämään hakemuksen ja heillekin on töitä riittäny - tummatkeuhkot
Turun Carrot oli reilu, sovitusti tili lomat. 2vk homma venyi 2kk:ksi.
Raksapuolella haetaan apumiehiä putkiremppoihin, ja turku on asbestikaupunki. Älä mene remppoihin, tosin juuri muuta ei ole. RM:lle et ainakaan.
Turussa duunit vähissä muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476