Mitä turkulaisia vuokrafirmoja voitte suositella, entä mitkä kantsii kiertää kaukaa?
Vuokrafirmat Turussa
4
433
Vastaukset
- älä mene kiitos 3333
Kaikki! jos teet työtä! et tarvitse siihen ketään ylimääräistä rinnallesi vetämään palkasta välistä muuta kuin verottajan!
- Tyytyväinen
Tietty riippuu minkäalan töitä teet. Mä tein kaupan alan töitä ensin Staffille ja sitten Carrotille. Staffilla mua harmitti se et en silloiseen kännykkääni saanu työtarjous systeemiä, mutta mulle tuli tekstarit ja netin kautta sai käydä valkkaamassa duuneja ja aamuisin mulle soitettiin et lähdetkö kohta tai heti töihin. Silti mulla riitti töitä koko ajan täyspäiväisesti. Tosin mulla on auto ja olin aina valmis lähtemään minne vaan töihin. Sain myös hyviä ja pitkiä työpäiviä. Palkan maksu sujui täysin ongelmitta ja sain TES:n mukaista palkkaa lisineen. Staffi koulutti myös ketjujen vaatimiin koulutuksiin. Carrotilla mulla oli soppari 8kk määräaikainen samaan työpaikkaan joka jatkui sen jälkeen toistaiseksi. Jos haluaisin vieläkin tehdä kaupan alan töitä, en yhtään epäröisi ottaa yhteytta ko. firmoihin.
- duunissa4
Suomen Henkilöstötalosta http://www.henkilostotalo.fi/ on hyviä kokemuksia
Paljon eri tyyppisiä paikkoja eri aloilta, etenkin raksa, logistiikka ja teollisuuspuolelta. Töitä riittää hyvin, palkanmaksu toimii, ei ole ollut mitään ongelmia. TES:ksia noudatetaan, sai hyvät varusteet ja toimistolla aina joku, jonka saa kiinni jos on kysymyksiä. Myös monta kaveria on innostunu jättämään hakemuksen ja heillekin on töitä riittäny - tummatkeuhkot
Turun Carrot oli reilu, sovitusti tili lomat. 2vk homma venyi 2kk:ksi.
Raksapuolella haetaan apumiehiä putkiremppoihin, ja turku on asbestikaupunki. Älä mene remppoihin, tosin juuri muuta ei ole. RM:lle et ainakaan.
Turussa duunit vähissä muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019