Kuas tietää

en tiä itte

Ko mulla löi autossa ajoneston pääle ko olin käynistämässä ja oikeila auvaimilla niin kertokaa viissaat miten se poistetaan päältä ko sillä ei nyt pääse mihinkhään muuta ko vilkut vain räppäsevä minkälainen homma se on poistaa?

10

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika ihme juttu

sitä ei vissiin tässä kylässä kukaan tiiä.

• <>!

Mikä automerkki ja malli ??

• vlleri

Volvo S40 -97

• pituus kompleksi
        vlleri kirjoitti:

Volvo S40 -97

Aja se rattoris suohon ja heitä piilokorkokenkäs perässä.

• rönttäriepu
        pituus kompleksi kirjoitti:

Aja se rattoris suohon ja heitä piilokorkokenkäs perässä.

Jos sulla on pituuskompleksi ei minua haittaa mutta enpä joudu ajaan vanhalla ruosteröntällä vaan turbovolvolla.

• olematon olo

olis ollu tärkeä tieto ko tarvis autoa ja se seisoo ko tatti ja vilkuttaa valoja eikä mithään muuta tehe.

• 7+3
      • mafian hommia vissii

on tosiaan ihme vikoja mullaki pelasi hyvin mutta yhtäkkiä teki topin ja se minua ihmetyttää ko ne kaikki suuntavilkut räpsyvät mie painoin sitä katkasijaa niin eikö vauhti vain lisäänty vilkuissa sen sai siten käymään ko veti toisesta autosta kummatkin kaapelit mutta kävi sittenkin hhhuonosti, yksi kaveri meinasi että siitä on akku sökö, en tiä.

• Late Lapista.
        mafian hommia vissii kirjoitti:

on tosiaan ihme vikoja mullaki pelasi hyvin mutta yhtäkkiä teki topin ja se minua ihmetyttää ko ne kaikki suuntavilkut räpsyvät mie painoin sitä katkasijaa niin eikö vauhti vain lisäänty vilkuissa sen sai siten käymään ko veti toisesta autosta kummatkin kaapelit mutta kävi sittenkin hhhuonosti, yksi kaveri meinasi että siitä on akku sökö, en tiä.

Taisi tulla Volvollesi Haaparannan reissu, OK,n huoltoasemalla on Volvo huolto ja tietokone jolla vika korjaantuu!

Late Lapista.

• Jo vain
        Late Lapista. kirjoitti:

Taisi tulla Volvollesi Haaparannan reissu, OK,n huoltoasemalla on Volvo huolto ja tietokone jolla vika korjaantuu!

Late Lapista.

Miepä korjasin itte mulla on semmoset laitheet OBD ja tietokone. Piti vain käyvä Ivalosta asti hakemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4930
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1791
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe