Olen 15v. n.185cm. Ja pähkäilen miten pukeutuisin. Yleensä heidän jotain randomia ylleni. Mutta en nykyään ole kamalan tyytyväinen ulkonäkööni,koska mulla on lasitXD niin mietin tässä että pitäisikö pukee ylleen kauluspaitoja,sillä silloin look on OK. Mutta ei aina jaksa samoin pukeutua! Huppareita ja neuleita käytön myös,mutta ne eivät oikein sovi! Olisiko jollain heittää vinkkejä?
miten pukeutua hienosti silmälasien kanssa
2
160
Vastaukset
- ...........
Neulekin voi olla siisti ja huoliteltu.
Kannattaisi ehkä pyrkiä siistiin ja yhtenäiseen lookiin, katsoa vähän, ettei pane päälleen sekalaisia vaatteita. Paras keino välttyä tältä on, ettei ostakaan niitä. Eli kaupassa miettii, mitä jo on, ja minkä kanssa ostettava vaate sopisi. Ei niin, että kaupassa jotain "makeeta" nähdessään ostaa sen, koska se on kaupassa makeen näköinen.
Vähän aikuismaisempi tyyli ehkä sopisi. Ja siistit hiukset. Yhtenäinen väriskaala, asusteilla väriä tarvittaessa. - Raapahousut
Ne silmälasit sit kandee otta pois kun pukeudut tiukkakaula-aukkoiseen puseroon. Meinaan vaan että on helpompi laittaa se pusero päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911