Tämän palstan avohoitopotilaat

Huolestunut veronmak

Jotenkin huolestuttaa mihin suuntaan tämä Suomi on menossa. Maksetaan veroja enemmän ja enemmän ja silti ihmisten hoidossa säästetään. Tälläkin palstalla on selvästi kirjoittelijoita joiden kuuluisi olla Kellokosken sairaalassa avohoidon sijaan. Ja selvästikään lääkkeitä ei muisteta ottaa. Vain otettu lääke auttaa, muistakaa se!

17

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet naiivi

      Onpa naiivia luulla, että tämän tason asenneongelmat ratkeaisivat lääkkeillä. Katsopa oikeasti kadulla ympärillesi ja ehkä huomaat, miten paljon narsisimia ja vihaa muita kohtaan ihmisissä oikeasti pesii. Koko tämä yhteiskunta on pilalle hemmoteltu, median aivopesemä mätäpaise, jota ei mikään pilleri enää auta. Lääkkeidein tuputtajat ne vasta ongelman ylläpitäjiä ovatkin.

      • Lääkkeet ovat

        paljon parempi ratkaisu kuin tyhjänpäiväinen terapia


      • Terapia ei todellakaan
        Lääkkeet ovat kirjoitti:

        paljon parempi ratkaisu kuin tyhjänpäiväinen terapia

        ole tyhjänpäivästä. Sitä tarvitaan aina lääkehoidon tueksi


    • Aisuri Timppa

      Onneksi meitä kunnollisia ja tunnollisia veronmaksajia on vielä tarpeeksi jäljelle pitämään yllä näitä yhteiskunnan tukipilareita. Itsekin ihmettelen tämän palstan asiatonta ilmapiiriä.

      • minun ilodsf

        Mitä oikein vinetät? Kustannathan sinä kiltisti tyttäresi reissut gigoloiden nussittavaksi eli ole hiljaa siellä.


    • Äitis oli avohoidoss

      kun sua teki

    • Ainakin noi

      DarkFearin kiusaajat on selviä tspauksia

      • FartFear

        Vai niin.


    • Olen joskus

      ollut mukana autossa, kun on käyty sairaalan pihalla.
      Siellä joukko potilaita istuskeli sariaalan portailla, ja kuulin selvästi kun suureen ääneen syyttelivät toisiaan hulluiksi......
      ehkä olivat oikeassa

    • Tylsää ja

      Vaarallistakin tämä negatiivinen ilmapiiri. jos joukossa tyhmyys tiivistyy niin kyllä myös se negatiivisuus lisääntyy negatiivisten aivo-oksennusten tulituksessa.
      Mitään hyvää ei näillä vihapuheilla ole saavutettu, jutut pyörii saman ympärillä vuodesta vuoteen.
      Jos jotain on seurauksena, niin ennen miehiä suhteellisen mukavina pitäneet naiset kiertävät kaikki Ätmit mahdollisina Periaatteen miehinä, kukaan ei halua ottaa riskiä että päätyisi tuon kanssa treffeille.

    • Olen itse korkeakoulutuksesta huolimatta avihoitopotilas, joka vetää säännöllisesti pillereitä lähinnä mielialaan ja unettomuuteen.

      Sen verran olen "periaatteen mies" ja kasvanut "kieroon", että, jos kuulen naisen suusta sanan "varattu", kierrän ko. tapaukset kaukaa. Kun minä en saa kaveruutta enempää niin en aio myöskään olla "aikuinen" ja tarjota sitä mitä toinen osapuoli "vain" tarvitsee.

      Perustan mielipiteeni sille, että, kun minä en saa sitä mitä haluan (ei sillä, että olisin varattujen perään) niin pidän ainakin huolen, että ei saa kukaan muukaan. Sen takia ihmissuhteeni työpaikkaa ja oppilaitosta lukuunottamatta ovat käytännössä olemattomat.

      Aikuisiällä ystävystyminen on muutenkin vaikeampaa, varsinkin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja mitä tulee parhaisiin kavereihin, niin ne on yhtä poikkeusta lukuunottamatta, joka on mies, seurannut ystävinä jo ala-asteelta lähtien.

      Koen asian niin, että, kun en itse saa mitä haluan (olkoon se vaikka seksi), niin en itsekään aio mikään "olkapää" olla ja kuunnella valitusta huonosti valitusta kumppanista, jonka kanssa on "pakko" olla.

      Itse naiset kuoppaansa kaivavat päivittäin, joten en koe olevani vastuussa kenenkään menneisyyden tekemisistä, olkoonkin niin, että ne ovat asioita, jotka on otettava huomioon ennen suhdetta itseni kanssa.

    • Niin?

      Onko joku oikein vakoillut elämääni kun tietää minun olevan avohoitopotilas? Olen avohoitopotilas, entäs sitten?

      • Sinä olet

        looseri!


      • Itse olet
        Sinä olet kirjoitti:

        looseri!

        empatiakyvytön psyko ja paska!


    • Jokseenki noin

      Pervo - Masat ja nettitrollit saattavat olla myös white träshiä, jolle kukaan ei vaan
      koskaan opettanut käyttäytymistä

    • Palstan

      avohoitopotilaitten viikonloppujorinoita on nyt vapaasti nähtävissä ykkössivulla ja muuallakin, käyttäkää viihde hyväksenne !

      • Ei saa nauraa

        sairaille ihmisille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe