Onko liika iso 56 maantiepyörä 177cm:lle?

syystarjous tarjolla

Pituus 177cm ja sisälahkeen 83cm. Oli vain syystarjouksessa viimeinen kappale trekin domane 4.3 mallista halpaan hintaan. 54 olis oikeampi koko, mutta pärjääkö tällä 56:lla, eikös stemmiä voi vaihtaa pienempään jos liian pitkä? Pyörä niin kaukana ettei voi kokeilla. Onko teillä kokemuksia trek domane mallista?

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 454545

      Iso on, veikkaisin vaikka 52 kokoa

    • 12+16

      Kyllä tuo iso luultavasti on. Itse olen 180cm pitkä ja 56: seen maantiepyörään on vaihdettu lyhyempi stemmi. Nyt vasta rupeaa pyörä tuntumaan sopivalta, vaikka olen siis 180cm.

      • Hyvä on pyörä mutta melko varmasti liian iso. Ohjaamo kyllä saadaan sopivamman kokoiseksi mutta akseliväli on ja pysyy. Kankea on kääntymään eikä kannatinta voi kovin paljoa lyhyempää laittaa jotta ohjattavuus pysyy hyvänä. Toki voit ostaa mutta kunhan tiedät mitä teet, enkä voi suositella tuollaista.


    • Pätkä-jätkä

      Katselin uusimmasta Fillari-lehdestä, että nyt olis hyviä tarjouksia, mutta kun runkokoot 60 ja 61 ovat vähän turhan isoja tälläselle 165 pätkälle.
      Hintalaput oli kyllä ihan sopivaa kokoa.

      • talvipolkija

        Luulisi että netistä löytyy sopiva tarjous myös kokonsa puolesta 165cm pitkälle. Yleensä ne yleisemmät koot loppuvat ensin.


    • trekfelt

      Oon polkenu 2000km ton kokosella pyörällä,oon 177 cm enkä voi valittaa,stemmi on 7cm.Oli vähän sama tilanne et oli viimmeinen pyörä,mut sain kokeilla ja ihan ok oli,mulla toinen pyörä trekin 52 kokoinen joten kokemusta pienemmästäkin on..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe