Olen täs miettinyt.
Etsin nuorempana ennen kaikkea vastakkaisesta sukupuolesta (naiset) jonkinlaista ystävää josta olisi kumppaniksi. Ehkä olenkin toiminut väärin?
Nuorempana tuli helpommin luonnostaan ne ihastumisen fiilikset ja seksikin pyöri mielessä monenkin naisen kanssa, mutta nyt kun se kolme kymppiä on täynnä niin huomaa tulleensa nirsoksi.
Nuorempana sitä tunsi monenkin naisen puoleensavetäväksi ja kun tuttavia/kavereita oli naisista niin sitä ajatteli että sieltä olisi löytynyt se oma sydänkäpynen. Niin ei käynytkään ja huomasi että se "ihan kiva" ja järkivalinta johti siihen että sitä oli toisen kanssa koska muita vaihtoehtoja ei juuri silloin ollut.
Sitten myös huomasi että naiset eivät etsineetkään sillä tavoin miestä vaan ennen kaikeaa sitä "kemiaa" eli kuka sai eniten haluja aikaiseksi sopivalla tavalla.
Toisaalta, saman ikäiset naiset ovat jo hieman rupsahtaneet ainakin siltä osin että moni painii kilojensa kanssa. Tästä ryhmästä samaan aikaan sen hyvän ystävän ja kumppanin löytäminen joka saisi myös ne himot heräämään on vaikeaa.
Ehkä minun pitäisikkin etsiä ennen kaikkea hoikkaa, nättiä/kaunista naista joka herättää himot suhteeseen sekä rakentaa hänen kanssaan sitten kumppanuutta kunhan tullaan toimeen keskenämme ja unohtaa nämä haaveilut siitä sielunkumppanista?
Onkin aika varmaan keskittyä siihen seksiin, kemiaan ja ihaniin tunteisiin sekä unohtaa nämä fantasiat jostain ihmeellisestä sielunsisaresta joka vetoaisi ennen kaikkea henkisesti ja toissijaisesti myös fyysisesti.
Miespuolisista ystävistä ja muista kavereista saa sitten sitä henkistä puolta.
Joo, hyvä idea. Mitä mieltä ootte?
Etsittekö Ystävää vai Rakastajaa?
17
74
Vastaukset
- 012323
pönttö.
- Yks hyvä idea
Sulla oli hyvä perustelut, peukutan! :)
Ei ole koskaan tullut mieleenikään etsiä vähempää kuin rakastajaa, joka herättää himot JA on myös ystävä, kumppani.
- Yks hyvä idea
Luitko aloitustani alunperin ollenkaan?
Erotatko eron näiden välillä
-Etsin naista, ystävää kumppaniksi joka herättää myös himot
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystävä Yks hyvä idea kirjoitti:
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystäväNiin? En edelleenkään ymmärrä miksi nuo sulkisivat pois toisensa.
"Ehkä minun pitäisikkin etsiä ennen kaikkea hoikkaa, nättiä/kaunista naista joka herättää himot suhteeseen sekä rakentaa hänen kanssaan sitten kumppanuutta kunhan tullaan toimeen keskenämme ja unohtaa nämä haaveilut siitä sielunkumppanista?"
Ja minä etsin fiksua, huumorintajuista, sosiaalista, omaan silmääni kivan näköistä miestä, joka herättää himot seksiin/suhteeseen sekä rakennan hänen kanssaan sitten kumppanuutta.
Himottavia miehiä on paljon, mutta vain murto-osa heistä kolahtaa myös henkisellä puolella. Kun kyseessä on pari- eikä ystävyyssuhde, niin se fyysinen "kolahtaminen" on kuitenkin välttämätöntä, joten ihan hyvin voi ilmaista niin, että ensin pitää kolahtaa ulkoisesti ja sen jälkeen tietää, haluaako tutustua ihmisen sisimpään. (Eihän se todellisuudessa noin kärjistetysti toimi, mutta palstalla nyt on tapana tehdä asioista mustavalkoisia.)- Yks hyvä idea
helka kirjoitti:
Niin? En edelleenkään ymmärrä miksi nuo sulkisivat pois toisensa.
"Ehkä minun pitäisikkin etsiä ennen kaikkea hoikkaa, nättiä/kaunista naista joka herättää himot suhteeseen sekä rakentaa hänen kanssaan sitten kumppanuutta kunhan tullaan toimeen keskenämme ja unohtaa nämä haaveilut siitä sielunkumppanista?"
Ja minä etsin fiksua, huumorintajuista, sosiaalista, omaan silmääni kivan näköistä miestä, joka herättää himot seksiin/suhteeseen sekä rakennan hänen kanssaan sitten kumppanuutta.
Himottavia miehiä on paljon, mutta vain murto-osa heistä kolahtaa myös henkisellä puolella. Kun kyseessä on pari- eikä ystävyyssuhde, niin se fyysinen "kolahtaminen" on kuitenkin välttämätöntä, joten ihan hyvin voi ilmaista niin, että ensin pitää kolahtaa ulkoisesti ja sen jälkeen tietää, haluaako tutustua ihmisen sisimpään. (Eihän se todellisuudessa noin kärjistetysti toimi, mutta palstalla nyt on tapana tehdä asioista mustavalkoisia.)Rautalanka käyttöön.
Et todellakaan ymmärrä että ei tässä puhuta toisen sulkemisesta pois vaan painotuksesta.
Alunperin etsin kuten sinäkin mainitset kumppania.
Nyt ajattelen että ehkä minun tulisi keskittyä siihen fyysiseen vetovoimaan ja tunteeseen joita syntyy niiden nuorten ja hoikkien naistan kanssa unohtaen alussa tuon henkisen puolen ja kehittää sitä sitten tämän naisen kanssa ajan kuluessa kunhan toimeen tullaan.
Olen keskittynyt elämässäni liikaa siihen henkiseen puoleen että pitää olla yhteistä jne. vaikka tosiasiassa kunhan toinen on hyvää seuraa ja vetoaa fyysisesti pitäisi riittää. Rakentaa sen ystävyyden sitten sen jälkeen tai hakee sitä henkistä puolta kavereista ja ystävistä.
Ymmärrätkö nyt? Yks hyvä idea kirjoitti:
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystävä”-Etsin naista, ystävää kumppaniksi joka herättää myös himot
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystävä ”
Näin muotoiltuna eka vaihtoehto on minusta selkeästi parempi, koska siinä on myös tuo himojen herättäminen oletuksena. Toka vaihtoehdossa on tuo sana ”voisi”, joka viittaa siihen että voisi tapahtua myös jotain muuta, kuten että nainen löytää tilallesi toisen miehen.
Mutta ymmärrän kyllä noin yleisesti ottaen mitä ajat takaa, eli se ei-niin-kiinnostava olisi paljon helpompi saada ja pitää itsellään, kun taas sitä kenet oikeasti haluaisi on vaikeampi saada omakseen. Useimmilla ihmisillä tässä lienee edessä jonkimoinen kompromissi, ellei sitten todella hyvä tuuri käy.Yks hyvä idea kirjoitti:
Rautalanka käyttöön.
Et todellakaan ymmärrä että ei tässä puhuta toisen sulkemisesta pois vaan painotuksesta.
Alunperin etsin kuten sinäkin mainitset kumppania.
Nyt ajattelen että ehkä minun tulisi keskittyä siihen fyysiseen vetovoimaan ja tunteeseen joita syntyy niiden nuorten ja hoikkien naistan kanssa unohtaen alussa tuon henkisen puolen ja kehittää sitä sitten tämän naisen kanssa ajan kuluessa kunhan toimeen tullaan.
Olen keskittynyt elämässäni liikaa siihen henkiseen puoleen että pitää olla yhteistä jne. vaikka tosiasiassa kunhan toinen on hyvää seuraa ja vetoaa fyysisesti pitäisi riittää. Rakentaa sen ystävyyden sitten sen jälkeen tai hakee sitä henkistä puolta kavereista ja ystävistä.
Ymmärrätkö nyt?Oukei, eli rautalangasta väännettynä: nainen saa olla vaikka bimbo, kunhan on fyysisesti vetovoimainen ;)
(Älä ota liian tosissaan.)- Yks hyvä idea
stellaria81 kirjoitti:
”-Etsin naista, ystävää kumppaniksi joka herättää myös himot
-Etsin naista, herättäen himoni rakastajaksi josta ajan kanssa voisi tulla minulle ystävä ”
Näin muotoiltuna eka vaihtoehto on minusta selkeästi parempi, koska siinä on myös tuo himojen herättäminen oletuksena. Toka vaihtoehdossa on tuo sana ”voisi”, joka viittaa siihen että voisi tapahtua myös jotain muuta, kuten että nainen löytää tilallesi toisen miehen.
Mutta ymmärrän kyllä noin yleisesti ottaen mitä ajat takaa, eli se ei-niin-kiinnostava olisi paljon helpompi saada ja pitää itsellään, kun taas sitä kenet oikeasti haluaisi on vaikeampi saada omakseen. Useimmilla ihmisillä tässä lienee edessä jonkimoinen kompromissi, ellei sitten todella hyvä tuuri käy.Ei, en minä puhunut että se toinen olisi vähemmän kiinnostavampi! :D
Puhuin että lähtökohtaisesti se nainen jonka kanssa löytyy henkinen yhteys ei tuo fyysinen puoli kovinkaan usein natsaa. Esimerkiksi kerroin että oman ikäisillä naisilla alkaa tuo paino puoli heittää jne.
Tarkoitan että olen etsinyt aiemmin ennen kaikkea henkisesti yhteensopivaa joka myös toki herättää fyysistä vetoa, mutta jossa tuo ensiksi mainittu on huomattavasti edellä.
Nyt ajattelin että paljon tärkeämpää on se jonka kanssa on helppo ja hauska olla sekä joka vetää puoleensa ennen kaikea fyysisesti. Sitä henkistä puolta voi etsiä sitten myöhemmin enemmän.
Yksinkertaisesti niitä joissa molemmat puolet kohtaa ei ole vain olemassa. Kuten kerroin että olen elänyt fantasiassa.
Aiemmin ajattelin myös noita kompromisseja mutta ne johtivat noihin suhteisiin joissa ollaan "järkivalintoina" tai että vähän matsaa fyysisesti ja henkisesti.
Nyt ajattelin että paras vain panostaa tuohon fyysiseen puoleen ja vetovoimaan sekä varmistaa vain se että tullaan suurin piirtein toimeen. Henkinen puoli löytyy jos löytyy ajan kuluessa. - Yks hyvä idea
helka kirjoitti:
Oukei, eli rautalangasta väännettynä: nainen saa olla vaikka bimbo, kunhan on fyysisesti vetovoimainen ;)
(Älä ota liian tosissaan.)Karikatyyrisesti, kyllä! :D
Enkä ota liian tosissaan.
Voihan olla että sinulla on noita mahdollisuuksia löytää soul body helpommin samassa paketissa, mutta itseä on alkanut ärsyttää tämä pään seinään hakkaaminen.
Tajusin juuri että miksi rajoitan itseäni näin jos kuitenkin tahdon seuraa naisesta ja joitakin tarjokkaitakin olisi mahdollisesti näköpiirissä.
Koskaan en mitään varsinaista bimboa ole etsinyt enkä etsi eli edelleen ne supersilariblondit saa mennä menojaan, mutta turhaan stressaan itseäni tuosta sielunkumppanuudesta kun ei se onnistu. Se tie jotenkin on kuljettu loppuun. Jos siis nainen vetoaa minuun fyysisesti joka nyt vain vaatii yleensä hoikkuutta ja nätteyttä sekä on suurin piirtein fiksu niin pitää antaa vain palaa.
Kerran sitä vain eletään. - ht ...
Yks hyvä idea kirjoitti:
Ei, en minä puhunut että se toinen olisi vähemmän kiinnostavampi! :D
Puhuin että lähtökohtaisesti se nainen jonka kanssa löytyy henkinen yhteys ei tuo fyysinen puoli kovinkaan usein natsaa. Esimerkiksi kerroin että oman ikäisillä naisilla alkaa tuo paino puoli heittää jne.
Tarkoitan että olen etsinyt aiemmin ennen kaikkea henkisesti yhteensopivaa joka myös toki herättää fyysistä vetoa, mutta jossa tuo ensiksi mainittu on huomattavasti edellä.
Nyt ajattelin että paljon tärkeämpää on se jonka kanssa on helppo ja hauska olla sekä joka vetää puoleensa ennen kaikea fyysisesti. Sitä henkistä puolta voi etsiä sitten myöhemmin enemmän.
Yksinkertaisesti niitä joissa molemmat puolet kohtaa ei ole vain olemassa. Kuten kerroin että olen elänyt fantasiassa.
Aiemmin ajattelin myös noita kompromisseja mutta ne johtivat noihin suhteisiin joissa ollaan "järkivalintoina" tai että vähän matsaa fyysisesti ja henkisesti.
Nyt ajattelin että paras vain panostaa tuohon fyysiseen puoleen ja vetovoimaan sekä varmistaa vain se että tullaan suurin piirtein toimeen. Henkinen puoli löytyy jos löytyy ajan kuluessa.Toi on kyllä totta että kannattaa etsiä lähtökohtaisesti sitä rakastajaa - sitä joka herättää himot. Koska se on asia jonka tietää melkeinpä heti.
Vaikka joku nainen (tai mies) olisi kuinka hyvä ystävä tahansa, niin jos ei vaikkapa se toisen fyysinen olemus, yms. viehätä seksuaalisesti, niin se ei muuten viehätä joskus 2 vuoden päästäkään. Todennäköisesti vuosi vuodelta vaan vähemmän kun ikää ja ryppyjä tulee lisää.
Ja suhde, jossa ei koe fyysistä viehätystä toiseen ei vaan tule toimimaan.
Niinpä kannattaa mennä sen fyysisen viehättävyyden mukaan, ja toivoa että se henkinen yhteys ja ystävyys löytyy sitten ajan kanssa jos on löytyäkseen. (Toisin päin se ei tule koskaan tapahtumaan.)
Hyvällä tuurilla voisi löytää kumppanin, joka viehättää heti alusta alkaen sekä fyysisesti että henkisellä puolella - mutta ihan aikuisten oikeasti olen itsekin tajunnut että sellaisia naisia jos viellä päälle kolmekymppisissä on vapaana, niin ne ei kyllä mitään tavanomaista tai vielä vähemmän hurmaavaa miestä suostu ottamaan. - Yks hyvä idea
ht ... kirjoitti:
Toi on kyllä totta että kannattaa etsiä lähtökohtaisesti sitä rakastajaa - sitä joka herättää himot. Koska se on asia jonka tietää melkeinpä heti.
Vaikka joku nainen (tai mies) olisi kuinka hyvä ystävä tahansa, niin jos ei vaikkapa se toisen fyysinen olemus, yms. viehätä seksuaalisesti, niin se ei muuten viehätä joskus 2 vuoden päästäkään. Todennäköisesti vuosi vuodelta vaan vähemmän kun ikää ja ryppyjä tulee lisää.
Ja suhde, jossa ei koe fyysistä viehätystä toiseen ei vaan tule toimimaan.
Niinpä kannattaa mennä sen fyysisen viehättävyyden mukaan, ja toivoa että se henkinen yhteys ja ystävyys löytyy sitten ajan kanssa jos on löytyäkseen. (Toisin päin se ei tule koskaan tapahtumaan.)
Hyvällä tuurilla voisi löytää kumppanin, joka viehättää heti alusta alkaen sekä fyysisesti että henkisellä puolella - mutta ihan aikuisten oikeasti olen itsekin tajunnut että sellaisia naisia jos viellä päälle kolmekymppisissä on vapaana, niin ne ei kyllä mitään tavanomaista tai vielä vähemmän hurmaavaa miestä suostu ottamaan.Joskus tosi nuorena sitä oli tuohon fyysiseen vetovoimaan taipuvainen. Voisi sanoa että lukion jälkeen olen ettinyt sitten tätä sielunkumppanuutta jossa toki olis fyysistäkin puolta mutta päätynyt lähinnä kaverimukavuuden vähäisen fyysisen vetovoimaan joka ei toimi.
Sen takia ajattelin että jos kerrankin nyt alkaisi katsomaan naisia "sillä silmällä" eli nauttimaan siitä fyysisestä annista ja jälkeenpäin miettisi nuo ystävyyshommelit. Kuitenkin miehen ja naisen ajattelukin tahtoo erota niin paljon toisistaan että niitä täydellisiä matskuja on mahdoton löytää.
Markkinat on minulla ainakin avautuneet enemmän nyt kolmennan kympin jälkeen. Liekkö miehistynyt vai mitä sitten.
Mut jos vaihtoehtoina on tuollainen haalea suhde naisen jonka kanssa on samankaltaisia jatuksiaja toisaalta kunnon fyysinen vetovoima vaikka nuorempaan nättiin naiseen niin kannattaa varmaan valita jälkimmäinen.
- 11+15
Nyt kun en ketään enää etsi, tulee vastaan joka päivä
- Yks hyvä idea
Toi riippuu siitä ootko mies vai nainen. Miehenä ei oikein voi olla ettimättä tai ainakin kattelematta koska aktiivinen pitää olla. Naisena voi myös hieman odotella ja olla passiivisempi.
- Kun nainen unelmoi
Seksi ei ainakaan saa olla huonoa! Vaikka olisi miten sielunkumppani niin seksi tulee olla taivaallista!
Molempia on mahdotonta naisenkaan saada samassa paketissa.
Nyt jälkeenpäin muistelen niitä ihania eka kerran rakasteluja, kun otimme toisemme varoen.
Jos olisin odottanut sielunkumppanuutta, ei noita parhaita, upeimpia muistoja olisi. Niillä muistoilla voi viettää hyvän syyssadepäivän onnellisena. Varmaan vanhainkodissakin keinua hymyssä suin, jos muistaa :)))))- Yks hyvä idea
Toi on muuten aika jännää. Vaikka tässä vähän menneisyydestä puhuin niin en ole mikään muistelo ihminen.
En oikein saa mitään irti jotain vanhoja hyviä huippukokemuksia muistelemalla. En oo varma tahdonko elellä jonnekin vanhainkotiin saakka jotta saan muistella jotain vanhaa?
Minulla ainakin parhaat seksikokemukset ovat enemmän tuolta fyysisen vetovoiman puolelta kuin henkisen puolen kohtaamiselta, mikä vain nyt kun muistelen asian vahvistaa mitä just sanoin aloituksessa.
Vaikuttaa hyvältä ratkaisulta keskittyä tuohon jatkossa. - Kun nainen unelmoi
Yks hyvä idea kirjoitti:
Toi on muuten aika jännää. Vaikka tässä vähän menneisyydestä puhuin niin en ole mikään muistelo ihminen.
En oikein saa mitään irti jotain vanhoja hyviä huippukokemuksia muistelemalla. En oo varma tahdonko elellä jonnekin vanhainkotiin saakka jotta saan muistella jotain vanhaa?
Minulla ainakin parhaat seksikokemukset ovat enemmän tuolta fyysisen vetovoiman puolelta kuin henkisen puolen kohtaamiselta, mikä vain nyt kun muistelen asian vahvistaa mitä just sanoin aloituksessa.
Vaikuttaa hyvältä ratkaisulta keskittyä tuohon jatkossa.Samaa tarkoitin, että "parhaat seksikokemukset ovat enemmän tuolta fyysisen vetovoiman puolelta".
Naisellakin ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952133
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?55896- 122787
- 82776