Olen huomannut että lyhyt mies ei kelpaa kenellekkään, etenkin jos on vie laiha. Itse 172cm ja 65kg eikä paljon toivoa naisten suhteessa
Lyhyt mies ei kelpaa?
8
74
Vastaukset
- lyhyt = toivoton
Oletko kokeillut korkokenkiä? Ja siirtymistä miehiin?
- ...
Serkkuni on tasan 170 cm ja hänellä on koko ajan uusi nainen kierroksessa.
- runkuttajat
172 ei ole mikään turn-off, ihan ok pituus. Laihuus....lähde salilla ja hankkii massaa, mikä estää. Ai nii, kun pitäisi vaivautua... Nainenhan tekee rikoksen kun ei ole hoikka eli ei jaksa vaivautua ulkonäön kanssa.
- Keskipituus 180 cm
Suomalaisten miesten keskipituus on noin 180 cm, joten lyhythän sinä tuolla pituudella olet auttamatta. Useat naisetkin alkavat olla samanpituisia tai pidempiä. hyväksy se tosiasia
- nainenpee
Olen 173cm. Pituutesi ei estäisi treffejä...painosi takia en lähtisi treffeille.
Ei lyhyys mitään haittaa. Se on se asenne ja itsevarmuus, mikä ratkaisee. Itse pitkänä 190cm huonolla itsevarmuudella en saanut mitään selviä huomioita. Nyt, kun olen saanut itsevarmuutta, niin se myös näkyy ja kiinnittää huomion.
- ht ...
Ihan vaan vinkkinä. Keskitä huomiosi niihin keskivertoa lyhyempiin naisiin. Toki se pudottaa puolet potentiaalisista kumppaneista pois, mutta minkäs teet.
Ja hanki lisää sitä lihasmassaa. Lyhyt JA hintelä on yhtä kuin ei toivoa. Mutta Lyhyt ja lihaksikas niin ehkä on jotain toivoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760