Otin tänään aamupäivällä tatuoinnin (siinä on keltaista, sinistä, valkoista ja mustaa väriä). Suojaa joudun pitämään yön yli. Onko normaalia, että tatuoinnista lähtee väriä? Ja näyttäisi siltä, että keltainen väri olisi levinnyt muualle tatuointia.
Kokeneet, auttakaa!!
4
132
Vastaukset
- LeimaakanMurre
Elähän hättäile. Uottele rauhas et piäset pessee sen ja kahtelet sitten. Värrii lähtee ja kuvosnesteit, verrtaki. Mut niitä suapi aina lissee! Pesset, rasvoot ja hoiat ohheiden mukkoo, hyvvee siitä tulloopi!
- ekanjälkee
Ja viikon kuluttua sitten nahka lähtee!! Kun alkaa parantua, kutina on sen mukanen, Rauhassa vaan, Tatuointihan on haava,
- Ei hätää
Se näyttää kyllä vähän hurjalta :D Mulle tehtiin selkään aika iso tatuointi, ja sen paranemisvaiheessa sieltä suorastaan "satoi" värihippusia suihkukaivoon, kun pesulla kävi. Noissa pienemmissä kuvissa sitä ei niin helposti huomannut. Tämä kuitenkin kuuluu asiaan ja se on värjäytynyttä rupea, mikä sieltä lähtee. Se muste on kuitenkin siellä ihon alla turvassa :) Lisäksi jokaisella asiallisella tatskaliikkeellä on väritakuu, eli JOS jostain syystä mustetta vähän lähtisikin, niin tatskaliike kyllä korjaa sen ilmaiseksi. Ei se koko kuva sieltä kuitenkaan minnekään liukene, eli ota ihan rauhallisesti! Vasta kun iho on kunnolla parantunut, niin näet sen lopullisen tuloksen.
Ja se kutina, se todella tekee ihmisen hulluksi... Mutta muista, että ei saa raapia!- hätääntynyt
Joo, rasvaillu/pessyt olen ahkerasti. Onneksi kuitenkin hyvin pieni (3cm x 3cm) tatuointi kyseessä, ja siis ensimmäiseni. Voi olla, että hieman joudun käydä sitä korjailemassa, mutta sen näkee sitten, kun tuo on kunnolla parantunut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943